Suzy: Ik kan me heel goed voorstellen dat je naar de datum toe leeft waarop het kindje geboren zou worden... Ik vind dat echt niet vreemd. Het is toch heel wat, een miskraam.. Sterkte meid, is toch een moeilijke dag.
Pieski, ik hoop echt dat je opa het nog mag meemaken meis, maar is misschien wel een idee van Nathalie.. Dat is toch wel heel bijzonder als je het m nu kan vertellen.
Ik heb ook wel een aantal sterfgevallen meegemaakt. Van grootouders en ook van mijn tante, zij is 2 jaar geleden overleden en liet haar 2 dochters van 17 jaar achter. Dat vond ik toen zo moeilijk, dat mijn nichtjes hun moeder niet meer hebben voor de eerste vriendjes, de examens, samenwonen, trouwen..
Ik heb zelf nog 1 oma en mijn man nog 2, het was ook heel bijzonder dat de oma's nog op onze bruiloft mochten zijn. Het waren echt trotste omatjes... Het lijkt me ook heel bijzonder om ze te mogen vertellen dat ze overgrootoma worden!
Met mij gaat het verder prima, geen kwaaltjes of niets.. Maar ik moet nog een weekje wachten dus wie weet ga ik nog wel iets voelen...

Ik had gedroomd dat ik zwanger was en dat mijn buik wel dikker werd. Maar het was geen zwanger buikje maar alleen maar vet. En ik was zo in paniek omdat het niet goed was en mijn moeder die zij: Jawel dit is ook goed... En toen moest ik bijna bevallen maar ik had nog geen buik. Was zo'n bizarre droom.. Haha
Ik kan nu trouwens een paar maanden meer uren draaien bij de gastouderkindjes waar ik nu werk, dus ik zit alweer iets beter
Liefs,
Nancy