24 jaar en moeder wens.......

Lekker gegeten Suzy? Jij zet wel heel hoog in, 4 zwangeren, hihh. Ik hoop het!
Ik wil niet allemaal terug naar het nod lijst hoor. Het gaat voor deze week al spannend worden voor 3 meiden. Als ik volgende week zondag nog geen rd-tjes heb ben ik al blij. Ben benieuwd hoe het gaat.

Fijne avond meiden, ik ben alweer kwijt wat ik wou zeggen *zucht*

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Wat vervelend van je moeder zeg! gelukkig heb je haar nog bij je.
Nee je hoopt niemand te verliezen maar als het dan zo dichtbij is, is wel even moeilijk natuurlijk.
Inmiddels ben ik "blij" dat ik nog afscheid mag en kan nemen van mijn lieve opa!

Ook ik heb al heel wat ovelijdens meegemaakt. Ik heb namelijk 2 overgrootoma en 1 overgrootopa nog gekend (maikel heeft zelfs nog 1 van mijn overgrootoma gekend)
en verder mijn opa en oma van mijn moeders kant en 2 tantes (veelste jong overleden) een collega en zelfs een hele goede vriendin ook allemaal veelste jong!

dus tja ken het verhaal. pijn/ pijnstillers / nog meer pijn/ morfine/ en dan tja......
Zeker bij mijn opa ik denk ook dat het snel zal gaan als hij morfine moet gaan slikken aangezien bijna al zn vitale delen al zwak werken: hart, nieren, lever darmen etc.

maar goed ik hoop dat we nog op tijd zijn en dat we nog iets leuks te vertellen hebben tegen hem.
Ik heb nu al zoveel gehuild (ook vandaag weer) als je hem dan zo levenloos op die bank ziet hangen dat wat blij nieuws welkom zou zijn.  

Das heel moeilijk Petra. Misschien moet je voordat hij heel slecht word aan hem vertellen van jullie plannen. Of denk je dat hij het niet geheim kan houden dan? Dan heb je misschien toch het idee dat je het met hem gedeeld hebt. Het leventje valt af en toe niet mee!

Ik ga dalijk ff lekker stukje kwarktaart eten. Had ons mam gebakken. En had soep meegekregen, want hadden hun over. En salade die mijn vriend heeft gegeten, dus hoefde maar weinig te koken vandaag. Ik kan nog niet zo heel veel eten. Maar soepie was wel lekker.

Fijne avond

Liefs Nathalie

lieve pieski wat verschrikkelijk allemaal.
ik wens je heel veel sterkte en hoop echt voor je dat hij nog mag meemaken dat je zwanger bent!
ik heb nog maar 1 oma en ze is heel belangrijk voor me zou het ook erg leuk vinden als ze ons toekomstige kindje nog een tijdje kan zien opgroeien. ze is nog maar 73 maar je weet het maar nooit he.
mijn andere oma is op haar 70e plotseling ingeslapen en daar had niemand rekening mee gehouden en hebben dus ook geen afscheid kunnen nemen.
mijn opa is erg ziek geweest en ookal was ik toen nog maar 10 ik kan me het afscheid nog heel goed herinneren ik was echt alles voor mijn opa en heb heel lang met hem gepraat toen best heftig. maar toch den kik dat het belangrijk is om afscheid te nemen.
ik wens je heel veel sterkte meissie en ik hoop dat je opa snel minder pijn heeft en het weer wat beter met hem mag gaan.

nathalie ik heb lekker gegeten hoor bloemkool met kaassausje en lekker gebakken aardappeltjes en vlees.

ga nu ff gezelli film kijken met mijn schatje

tot morgen meiden

liefs suzy

Hoi,

Ik reageer ff in delen anders wordt het me teveel bijlezen..

Pien: Een dikke darm ontsteking, dat is niet niks.. Veel beterschap meid.. Krijg je er nu medicijnen voor?

Nathalie: Jij ook nog beterschap! Het klinkt inderdaad als een griep..
Ik las dat je kat bij je blijft hangen, ik heb s gelezen dat als je zwanger bent je katten aantrekt... :p Zo'n bakerspraatje natuurlijk, maar toch wel grappig!

Rikos: Leuk dat je ook meekletst! Nog ff over dat slijm, ik heb dat ook indd dat het net zo goed nog wat sperma kan zijn, komt er bij mij ook vaak in delen nog uit als ik naar het toilet moet. En over dat kopen van babyspul, ik koop eigenlijk nooit iets omdat ik bang ben dat als ik eenmaal begin ik niet stoppen kan.. Ik heb wel een aantal spullen al thuis, een badje/tummietub/badspeeltjes/aankleedkussen en nog meer van dat soort spul maar dat heb ik een tijd geleden al gekregen van bij de oppaskindjes. Die doet dat dan weg en mag ik het hebben.. (Staat wel achter de schotten op zolder waar ik het niet zien kan, is ook wel bewust want zou er het liefst iedere week wel even naar kijken, stom he.. )

Suzy: Jee dat lijkt me inderdaad heel moeilijk! Als je ouders pas uit elkaar zijn en je pa nu al een nieuwe vriendin heeft en ook al trouwen gaat.. Maar wel indd fijn als je ouders toch gelukkig zijn zo. Misschien kijk je er over een poosje ook wel anders tegenaan. Sterkte..

Pieski: Wat leuk dat je dat oude wiegje hebt gekregen. Dat is wel heel speciaal natuurlijk!! Heeft je moeder er als baby ook nog ingelegen? En jij ook?

Goede avond! Hebben vandaag bij vrienden doorgebracht en die hebben een baby van 9 maand. Amai was wel beetje jaloers... Heb er gans de middag mee op de schoot gezeten. Hopelijk kunnen wij daar binnenkort ook van genieten!

Amai, al die zieken hier.... Nathalie hoe zit het met jou meid? Al wat beter?
Pien, hopelijk ben je snel weer genezen!

Rikos, wij zijn helemaal nog niet bezig met babykamer enz, is ook een beetje moeilijk want mijn zusje woont tijdelijk in en zij gebruikt de kamer die kinderkamer moet worden... hihi
1 voordeel, de kamer is wel al geverfd...

Petra, kan me helemaal inleven in jouw situatie met jouw opa. Heb vorig jaar mijn opa verloren aan kanker... Hij wou de chemo helemaal niet meer omdat hij er ongelooflijk ziek van werd. Ondertussen is hij al 13 maand van ons weg, maar denk er nog vaak aan. Vind het wel jammer dat hij er nooit zal bij zijn als ik een kindje heb, maar helaas kunnen we daar niks aan doen, behalve aan de mooie momenten terugdenken!

Amai er breken weer spannende tijden aan de komende week! Hopelijk kunnen we hier wel felicitaties uitdelen!

Groetjes
Babeken

Suzy: Ik kan me heel goed voorstellen dat je naar de datum toe leeft waarop het kindje geboren zou worden... Ik vind dat echt niet vreemd. Het is toch heel wat, een miskraam.. Sterkte meid, is toch een moeilijke dag.

Pieski, ik hoop echt dat je opa het nog mag meemaken meis, maar is misschien wel een idee van Nathalie.. Dat is toch wel heel bijzonder als je het m nu kan vertellen.

Ik heb ook wel een aantal sterfgevallen meegemaakt. Van grootouders en ook van mijn tante, zij is 2 jaar geleden overleden en liet haar 2 dochters van 17 jaar achter. Dat vond ik toen zo moeilijk, dat mijn nichtjes hun moeder niet meer hebben voor de eerste vriendjes, de examens, samenwonen, trouwen..
Ik heb zelf nog 1 oma en mijn man nog 2, het was ook heel bijzonder dat de oma's nog op onze bruiloft mochten zijn. Het waren echt trotste omatjes... Het lijkt me ook heel bijzonder om ze te mogen vertellen dat ze overgrootoma worden!

Met mij gaat het verder prima, geen kwaaltjes of niets.. Maar ik moet nog een weekje wachten dus wie weet ga ik nog wel iets voelen... :)
Ik had gedroomd dat ik zwanger was en dat mijn buik wel dikker werd. Maar het was geen zwanger buikje maar alleen maar vet. En ik was zo in paniek omdat het niet goed was en mijn moeder die zij: Jawel dit is ook goed... En toen moest ik bijna bevallen maar ik had nog geen buik. Was zo'n bizarre droom.. Haha

Ik kan nu trouwens een paar maanden meer uren draaien bij de gastouderkindjes waar ik nu werk, dus ik zit alweer iets beter :)

Liefs,
Nancy

Hahha volgens mij zijn we allemaal een beetje te gelijke tijd online, grappig hoor
Suzy fijne film avond meis. Zo heeft iedereen verhaal van afscheid moeten nemen denk ik. Het is fijn om afscheid te kunnen nemen. Maar heel lang ziekbed is ook moeilijk. Vredig inslapen heeft zijn voor en nadelen hè. Laten we het maar ff over iets leukers hebben. Word er beetje verdrietig van. Rot emoties ook, hihih Hoezo hormonen

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan