24 jaar en moeder wens.......

Ik bedenk me net dat ik ook nog baby spulletjes op zolder heb staan, van toen mijn broertje en ik klein waren. Toen mijn paps de zolder ging opruimen vond hij dat. En ik heb het in grote plastic bak gestopt en gezegd: dit is van mij, hihih. Dat wou ik graag hebben. Zit zelfs nog een pakje in waarvan ik vroeger heb gezegd dat mijn kleine dit als eerste aan zou krijgen. Maar dan moeten we wel een meisje krijgen, hihih. Ben benieuwd. Ik ga maar niet kijken, hahah.

Liefs nathalie

Lekker kunnen knuffelen met kleine van vrienden Babeken.
Ik weet neit meer wie het zei, maar ik heb ook eens gelezen dat katten dan heel aanhankelijk worden, hihih. Gelukkig heb ik nu ff rust. Maar vanmorgen heeft ie hele morgen bij mij op bed gelegen (heb ik liever niet, maar dan krabt ie aan de deur en doet ie vervelend dus dan maar vaker bed verschonen, hihi)

Liefs Nathalie

Fijn Nancy da tje wat meer uren bij je gastoudergezin kan gaan werken.
Bijzonder hoor je droom. Schijnt dat zwangeren voordat ze zwanger zijn daar ook over dromen, hihi. Wie weet. Ik weet allemaal niet goed meer wat ik wou zeggen hoor.

Liefs Nathalie

Hoi Hoi Meiden..

Sorry dat ik er even niet was maar ben vrijdag nacht met me vriend mee geweest op de vrachtwagen (moest er gewoon om 2 uur uit)
Maar had het zelf gezegd dat ik wel mee zou gaan dus was een beetje moe gistere heb s'middags lekker op de bank gelegen en s'avonds bij me mams gegeten..

Heb ook een nieuw spel voor de wii gekocht en dat zijn we vandaag maar beetje aan het uitproberen echt leuk de wii..

Ik heb ook nog niks gekocht voor een kleine , heb al wel het 1 en ander omdat ik nog een zusje van net 9 en me ouders gaan binnenkort verhuizen dus moest ik het maar mee nemen , heb het maar bij me schoonmoeder op zolder gezet want anders ga ik er teveel naar kijken..

Ik ben momenteel erg negatief sorry als ik dat teveel laat blijken maar heb af en toe het idee dat het voor ons nooit gaat lukken weet niet hoe het komt maar af en toe heb ik van die dagen snap er niks van..
Gelukkig moet ik 23 september weer naar het ziekenhuis hopen dat ik nu of deze maand zwanger word of dat ze me in het ziekenhuis kunnen vertellen wat er niet goed gaat..

Ik ga nu ff bijlezen en dan reageren op jullie verhalen..

xxx syl

Dikke knufff Syl kan me voorstellen dat je soms moedeloos word meis. 22 rondes is ook niet niks. We praten hier niet over ronde 6 zoals bij mij. Ik hoop echt voor je dat de rd-tjes deze maand weg blijven.

De Wii lijkt me ook wel wat ja. Beetje trainen enzo, maar heb nu al zovee revalidatie, dat ik me daar eerst maar eens ff op ga richten, hihih

Liefs Nathalie

Wat is er weer veel gekletst kan het haast niet meer bij houden hihi..

Nou meiden zo'n 4 of 5 mag van mij ook wel hoor, is misschien een hoge inzet maar zak wel erg leuk zijn.

Nancy .. Fijn voor je dat je wat meer kan oppassen is toch weer een last minder neem ik aan , is je gegund hoor..

Nathalie.. Hoe gaat het nu nog steeds zo beroerd?? ik heb van de week ook foliumzuur gehaald dus ga het ook maar slikken is alleen maar goed toch.. Ik denk dat als de ovulatietesten aan geven je toch wel vruchtbaar ben ik hoop het met je mee hih..

Rikos.. welkom gezellig dat je mee kletst.. Mama dat klinkt zeker super !!

Suzywan.. Wat vervelend van je bekken ed.. schiet niet op..
En dat je ouders net gescheiden zijn en je pa opnieuwe gaat trouwen is allemaal wel wennen denk ik voor je.. suc6 af en toe een traantje kan best lekker zijn ik zit de laatste tijd ook weg slecht in me vel jankte elke dag wel, heb nu anti depressivia gekregen van de dokter maar wil ze niet nemen vind het belangrijker om zwanger te worden en dat gaat niet samen met medicijnen.. Heb nu niet zoveel jank buien mee hoor af en toe..

Ik wil ook zo graag aan me familie kunnen vertellen dat ik zwanger ben me schoonmoeder heeft laatst kanker gehad als het goed is is ze nu genezen maar die zei gelijk ik wil zo graag jullie kindje nog zien en dat doet dan wel pijn als je dat hoord.. Nu gaat het weer hartstikke goed met haar en ze vraagt af en toe wel is het al zover ze word dan oppas oma en dat ziet ze al helmaal zitten..

Ga weer ff verder lezen...

xxx syl

Dank je wel nathalie.. Knuffs doen altijd goed hihi..
Hoop elke dag meer dat het de rd weg blijft hoor..
Ik heb trouwens vorige week een knuffeltje gehad van een stel wat optreedde bij een feestje, en dat was echt zo'n baby knuffeltje dus had zoiets van misschien is dit een goed teken hihi..

Petra.. Leuk van die oude wieg die je opa heeft gemaakt , ik heb vorig jaar ook een wieg gehad van me oma die had ze over genomen van iemand en ze heeft zo'n + - 20 kleinkinderen en zo'n 7 achterklein kinderen.. Maar ik kreeg hem dan voel je je toch wel bijzonder echt helemaal leuk..

Rikos.. Begrijp helemaal wat je bedoel..mijn ma vertelde ook dat ze van ons allerdrie heel snel zwanger was en ik ben nu al in ronde 22 dan is het ook tegenvallen..
Ik zal het liefst ook allerlei dingen kopen voor de ooit baby maar ik durf het niet ben veel te bang voor al shet straks niet lukt..
Als ik een kinderwagen te koop zie in een winkel dan pak ik het ook vast en dan zeg ik alijd tegen degene die erbij is staat het me echt leuk hihi..

Joyce.. Fijn dat je een leuk weekend heb gehad ja en dat relaxen is ook erg lekker echt iets voor de zondag toch..

Pieske.. wat een leuk idee met dat shirtje ik zat er ook aan te denken om zoiets voor me ma en schoonma te doen met iets van oma erop en op zo'n manier te laten zien dat ze oma worden..
Ja met me vader heb ik niks en me vriend kent z'n vader amper 3x keer gezien in z'n hele leven..
Wel erg vervelend dat het zo slecht met je opa gaat hoop dat je snel zwanger bent en dat je het je opa nog kan vertellen.

xxx

Ben ik weer ..

Babeken.. kan me wel een beetje voorstellen dat je een beetje jaloers ben als je zo' klein spruitje in je armen heb ik kan het ook nooit laten als ik een kinderwagen zie om even snel te gluren en dan heb ik echt zoiets van ik ooooook..

Nancy .. Jammer dat sommige dromen niet werkelijk zijn kwa zwanger zijn dan he niet dat je erg vies dik word toch..

Nou geloof dat ik nu iedreen heb sorry als ik iemand vergeet maar er is ook zoveel..

Maar voor iedereen hoop dat jullie snel zwanger zijn..

xxx

Terug
Bovenaan