heyhey,
4 of 5 zwangeren zou inderdaad super zijn he....

maar er moet toch MINIMAAL 1 sowieso verhuizen naar zwangeren bankje.... kan ja niet zo zijn dat alle topics iedere maand zwangeren hebben.. en wij niet... dat gaat niet...
je overgroot oma en opa nog kennen das wel super zeg!!!

heb ik nooit gehad... heb nog 2 oma's. 1 opa is gestorven toen ik 14 was.. en eentje is gestorven toen ik 18 was...
heb helaas ook al een goede vriendin moeten begraven (scooter ongeluk) en een goede vriend (zelfmoord)... dus heb ook al wat begrafenissen achter de rug...
is nooit leuk iemand te moeten verliezen..
pieski ik hoop dat je opa inderdaad nog mag meemaken dat je zwanger bent en misschien zelfs het babytje nog kan zien.... leuk dat je het wiegje gekregen hebt... das wel super leuk inderdaad een wieg met een verhaal/verleden erachter..
iemand van wie je houdt pijn zien leiden is inderdaad erg kl*te.... ik ken het... ik moet dan ook altijd huilen..
Spulletjes heb ik nog niet... maar mijn zus heeft een kleine van 4 jaar en eentje van 5 maanden... ze zei laatst als eens je kunt heel veel spullen van mij hebben.... das wel lekker handig natuurlijk..
baby worden zo snel groot dat je spulletjes niet zo lang kan gebruiken.. dus is het handig als ik het van haar kan lenen..
wel goed van jullie zeg dat jullie je kunnen inhouden om niet telkens naar de spulletjes te kijken..

Ik ben wel altijd in winkels zoals kruidvat ofzo aant het kijken als ze spulletjes hebben voor kinderen.. zijn echt super leuke spullen soms bij.. moet ik me echt inhouden om niks te kopen... haha
een slabbertje met i love papa er op is inderdaad leuk

ik ben me nog steeds aan het bedenken hoe ik het zou vertellen... ik zou denk ik dat boek van klun help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt kopen en hem dat cadeau geven..

heb gehoord dat het ook nog een heel leuk boek is ook..
ben ook ff de draad kwijt... en alles dor elkaar geschreven geloof ik... haha hoop dat jullie er een beetje uitkomen...
x