24 jaar en moeder wens.......

Hoi Meiden..

Ik heb een hele rare misschien vieze vraag maar heb het nooit aan iemand durven stellen maar wil het toch weten..

Is het normaal dat als je 'het' gedaan heb dat het spul van hem er uitloopt, ik moet dan echt een handdoekje erbij pakken want als ik dan naar de wc loop dat loopt het eruit..
Is dat normaal???
En de dag erna heb ik er soms nog minimaal last van..

Sorry van de rare vraag maar wil het toch weten of iemand het weet..

xxx syl

heyhey,

4 of 5 zwangeren zou inderdaad super zijn he.... :) maar er moet toch MINIMAAL 1 sowieso verhuizen naar zwangeren bankje.... kan ja niet zo zijn dat alle topics iedere maand zwangeren hebben.. en wij niet... dat gaat niet...

je overgroot oma en opa nog kennen das wel super zeg!!! :) heb ik nooit gehad... heb nog 2 oma's. 1 opa is gestorven toen ik 14 was.. en eentje is gestorven toen ik 18 was...
heb helaas ook al een goede vriendin moeten begraven (scooter ongeluk) en een goede vriend (zelfmoord)... dus heb ook al wat begrafenissen achter de rug...
is nooit leuk iemand te moeten verliezen..

pieski ik hoop dat je opa inderdaad nog mag meemaken dat je zwanger bent en misschien zelfs het babytje nog kan zien.... leuk dat je het wiegje gekregen hebt... das wel super leuk inderdaad een wieg met een verhaal/verleden erachter.. :)

iemand van wie je houdt pijn zien leiden is inderdaad erg kl*te.... ik ken het... ik moet dan ook altijd huilen.. :(

Spulletjes heb ik nog niet... maar mijn zus heeft een kleine van 4 jaar en eentje van 5 maanden... ze zei laatst als eens je kunt heel veel spullen van mij hebben.... das wel lekker handig natuurlijk.. :)
baby worden zo snel groot dat je spulletjes niet zo lang kan gebruiken.. dus is het handig als ik het van haar kan lenen.. :)

wel goed van jullie zeg dat jullie je kunnen inhouden om niet telkens naar de spulletjes te kijken.. :)
Ik ben wel altijd in winkels zoals kruidvat ofzo aant het kijken als ze spulletjes hebben voor kinderen.. zijn echt super leuke spullen soms bij.. moet ik me echt inhouden om niks te kopen... haha

een slabbertje met i love papa er op is inderdaad leuk :D:D
ik ben me nog steeds aan het bedenken hoe ik het zou vertellen... ik zou denk ik dat boek van klun help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt kopen en hem dat cadeau geven.. :) heb gehoord dat het ook nog een heel leuk boek is ook.. :)

ben ook ff de draad kwijt... en alles dor elkaar geschreven geloof ik... haha hoop dat jullie er een beetje uitkomen...

x

nathalie dat heb ik ook wel hoor.... als ik blijf liggen si het oke... maar als ik opsta gaat het lopen.... en dat inderdaad ook een tijdje daarna nog ookal ben ik naar wc geweest....
dus dat is niks geks... :)

nathalie... wanneer ga je ook weer op vakantie?!?! en waarheen eigelijk?!?!
of ging je niet op vakantie en ben ik nu in de war?!? haha

rikos en sesje...
mijn moeder en zus waren ook na 1 en 2de ronde zwanger... als ze dat dan vertellen dan ga je inderdaad hopen dat het bij jezelf ook zo is... maarja ik ga maar niet te zeer hopen.. dan is de teleurstelling nog groter als het niet zo is.... maarja teleurstelling is er toch wanneer je weer ongesteld wordt... dat is en blijft gewoon zo... zou ook niet goed zijn als het niet zo was natuurlijk als je zo iets zou hebben van ach maakt toch niet uit... we willen tenslotte een dikke buik en na 9 maanden een baby'tje... :)

mijn nicht is al 2 jaar bezig zwanger te worden... loopt al heel lang in ziekenhuis ivf behandelingen enzo... bah dat is echt een horror zeg.... :( ik hoop dat wij dat allemaal niet hoeven mee te maken! en dat we snel allemaal verschuiven naar zwangeren bankje....

Hoi Joyce..

Ja begrijp helemaal wat je bedoel ik heb het ook elke keer weer dat er een terleurstelling is als je ongi word..
Nu ook moet ik het een deze dagen worden hoop helemaal niet natuurlijk, maar dan elke keer als je naar de wc gaat dan zit je gelijk nee geen rood.. hihi

En ja ik loop ook al in het ziekenhuis maar vanaf juni waren de onderzoeken klaar en moest ik even 3 maanden zonder ziekenhuis verder en hopen op een wonder..
Moet nu 23 september weer naar het ziekenhuis en ben bang dat als ik dan niet zwanger ben ik ook dat soort behandelingen ga krijgen zal niet weten wat ze anders nog voor me kunnen doen..
Moet alleen wel uitkijken kwa me werk want begin 26 augustus bij me nieuwe werk en als ik dan te vaak afwezig ben voor ziekenhuis dan worden ze daar niet vrolijk van..
Ga maar 28 uur werken dus hoop dat ik het allemaal goed in kan plannen zonder dat hun er lst van hebben..

Nou weer genoeg geklaagd hihi..

Succes allemaal hopen dat er een paar naar het zwangerschaps bankje gaan..

xx syl

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08
Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij?

ha meiden

ik heb me er eindelijk ff tussen gezet sorry heb het momenteel erg druk en kom er gewoon niet aan toe te reageren
oh ja mijn nog is met de vakantie dus jullie horen het erna

ben deze maand met ovulatie testen begonnen ik had gister volgens mijn berekening mijn ei moeten hebben en de test geeft dus nog steeds niks aan dus ik ga nog even door met testen misschien heb ik wel een heel laat ei???

tja inderdaad tijd voor een paar zwangeren dus meiden op het wachtbankje zet m op!!

liefs

Terug
Bovenaan