Hoi Meiden
Het zit er weer op mijn weekenddienst!
Ik ben nu lekker vandaag en morgen vrij heerlijk!!!
Wat mis je veel in een weekend zeg, is bijna niet meer bij te houden hihi
Nathalie: Balen dat je nog steeds niet lekker bent! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Maar misschien ben je wel niet lekker van iets anders
En dat van die kat heb ik ook weleens gehoord dus wie weet!
Babeken: Wat lief van je mannetje dat die die autoradio voor je heeft gekocht!
Suzy: Ik weet wat je meemaakt meis!
Mijn ouders zijn nu sinds 2 weken uit elkaar, mijn moeder had al 3 maanden een ander!
En wij hebben het allemaal niet aan zien komen, heb je ineens een huilende vader aan de telefoon, die niet weet wat hem overkomt!!!
Ik heb het er ook heel erg moeilijk mee.
Nu blijft mijn vader met mijn broer alleen thuis achter.
Ze ging ook gelijk bij die ander wonen!
Ik heb mijn moeder nu al 2 weken niet gesproken, en geloof me voor ons is dit erg lang.
Al het vertrouwen tussen ons is gewoon weg. Ik ben gewoon heel erg boos op dr, dat ze ons dit aan doet.
Het hele toekomstplaatje is gewoon kapot!!
En helemaal nu je met kinderen bezig bent.
Ik hoop idd dat ik ook snel zwanger wordt, dan is het misschien een klein lichtpuntje in deze nare situatie.
Heeft mijn vader weer iets om naar uit te kijken.
Sorry voor mijn gezeur, het is dat jij jou situatie hier verteld anders had ik dit waarschijnlijk hier niet verteld, ik wil mezelf en jullie hier niet mee vermoeien.
Maar meid ik denk aan je, ik weet hoe je je voelt!!!
Sterkte
Pieski: Leuk dat je die oude wieg mag hebben, echt heel speciaal!!
pien1985: Zo een dikke darm ontsteking dat is niet niks meid! Heel veel beterschap.
Sylvana: Balen dat je je af en toe zo rot voelt, ik kan het me heel goed voorstellen meid.
Ik kan er natuurlijk niet over mee praten, want ik zit pas in ronde 2
Maar we slepen je er wel door heen hoor!!!
Kop op probeer positief te blijven, hoe moeilijk dit ook is
Ik hoop dat het snel raak is voor jullie.
En je vraag over dat sperma: Is niets geks hoor, dit heeft iedereen. Dus ik ook
Voor een bevruchting is nog niet eens een druppel nodig, dus het overtollige loopt er altijd weer uit.
Maar dan moeten jammer genoeg alle puzzelstukjes nog in elkaar passen. En jij weet dat als geen ander. jammergenoeg. Sterke meis!!!