24 jaar en moeder wens.......

Och jeetje ik heb niet meer de tijd om alles te lezen, dat moet ik dan maar later doen, hihih. Ik heb het alleen het berichtje van Marjo gelezen. Welke dag van je cyclus was je begonnen met testen dan meis? Wie weet is je eitje wat verlaat, denkt ie dat ie nog vakantie heeft ofzo, hihih.

Meiden ik kom eind van de middag ff weer buurten of vanavond. Heb nu revalidatietherapie strakkies dus kan niet alles doorlezen en nog reageren.

Liefs Nathalie

zoals in de beschrijving stond ben weer uitgegaan van een cyclus van 28 dagen de afgelopen maand was ik 4 dagen over tijd voelde me erg beroerd etc. maar toch ongi geworden de maanden hiervoor was het altijd 28 dagen dus dit heb ik met testen aangehouden. ben op de 3e ongi geworden en dus de 11e dagen 13 aug begonnen met testen
ik hoop inderdaad dat ik morgen ofzo wel een positieve test heb dan kunnen we er ook echt wat mee doen dit voelt ook kl****
maar goed ik wil niet zeuren dus morgen een positive test een er flink voor gaan hihi

en hopelijk op vakantie een positieve test dat zou echt gaaf zijn

liefs

Hoi Meiden

Het zit er weer op mijn weekenddienst!
Ik ben nu lekker vandaag en morgen vrij heerlijk!!!
Wat mis je veel in een weekend zeg, is bijna niet meer bij te houden hihi

Nathalie: Balen dat je nog steeds niet lekker bent! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Maar misschien ben je wel niet lekker van iets anders
En dat van die kat heb ik ook weleens gehoord dus wie weet!

Babeken: Wat lief van je mannetje dat die die autoradio voor je heeft gekocht!

Suzy: Ik weet wat je meemaakt meis!
Mijn ouders zijn nu sinds 2 weken uit elkaar, mijn moeder had al 3 maanden een ander!
En wij hebben het allemaal niet aan zien komen, heb je ineens een huilende vader aan de telefoon, die niet weet wat hem overkomt!!!
Ik heb het er ook heel erg moeilijk mee.
Nu blijft mijn vader met mijn broer alleen thuis achter.
Ze ging ook gelijk bij die ander wonen!
Ik heb mijn moeder nu al 2 weken niet gesproken, en geloof me voor ons is dit erg lang.
Al het vertrouwen tussen ons is gewoon weg. Ik ben gewoon heel erg boos op dr, dat ze ons dit aan doet.
Het hele toekomstplaatje is gewoon kapot!!
En helemaal nu je met kinderen bezig bent.
Ik hoop idd dat ik ook snel zwanger wordt, dan is het misschien een klein lichtpuntje in deze nare situatie.
Heeft mijn vader weer iets om naar uit te kijken.
Sorry voor mijn gezeur, het is dat jij jou situatie hier verteld anders had ik dit waarschijnlijk hier niet verteld, ik wil mezelf en jullie hier niet mee vermoeien.
Maar meid ik denk aan je, ik weet hoe je je voelt!!!
Sterkte

Pieski: Leuk dat je die oude wieg mag hebben, echt heel speciaal!!

pien1985: Zo een dikke darm ontsteking dat is niet niks meid! Heel veel beterschap.

Sylvana: Balen dat je je af en toe zo rot voelt, ik kan het me heel goed voorstellen meid.
Ik kan er natuurlijk niet over mee praten, want ik zit pas in ronde 2
Maar we slepen je er wel door heen hoor!!!
Kop op probeer positief te blijven, hoe moeilijk dit ook is
Ik hoop dat het snel raak is voor jullie.
En je vraag over dat sperma: Is niets geks hoor, dit heeft iedereen. Dus ik ook
Voor een bevruchting is nog niet eens een druppel nodig, dus het overtollige loopt   er altijd weer uit.
Maar dan moeten jammer genoeg alle puzzelstukjes nog in elkaar passen. En jij weet dat als geen ander. jammergenoeg. Sterke meis!!!

Hoi,

Ik zie dat je al ontzettend veel reacties hebt gekregen dus ik weet niet of je mijn reactie wel zal lezen.

Ik ben zelf net 24 jaar geworden en wil ook heel graag moeder worden. Mijn man, waar ik nu zo'n 1,5 jaar mee getrouwd ben, heeft nog zijn twijfels of we het nu moeten doen. Hij heeft het gevoel dat hij dan heel veel vrijheid moet inleveren. Daardoor ben ik zelf ook een beetje in tweestrijd komen te staan. Maar mijn mama-gevoel overheerst toch heel erg.

Ik vind dat als je gelukkig bent en je bent er klaar voor moet je er zeker voor gaan.

Liefs
AnneGeddes

hey annegeddes...
welkom.. :)

Ik lees wel alle berichten hoor.. we kletsen er lekker op los hier... :)
Ben je wel al met de pil gestopt of nog niet?!?
Ja ik vind het ook spannend allemaal, maar uiteindelijk toch de stap genomen om te stoppen met de pil... zit nu in de derde ronde...

groetjes joyce

Babe85..

Dank je voor je positieve woorden, ja heb af en toe van die dagen dat ik zoiets heb van nou ben ik aan de beurt haha..
Nu ook moet ik bijna ongi worden en ja dan krijg ik weer een paar puistjes en dan heb ik zoiets van ja hoor ik word weer ongi..
Maar we zien het wel nog 2 dagen wachten als het goed is..

Welkom anne geddes..
Moeilijk voor je dat jullie het nog niet helemaal met elkaar eens zijn en dat jij toch wel die moeder gevoelens krijg..
Wij zitten nu in ronde 22 dus hoop dat het snel raak is..
Nou succes meid..

xx syl

Hi Meiden, ik ben er ook weer ff en moet weer in delen reageren hoor.
Maar neem er ff tijd voor, ga dalijk koken. Nu ff rustig zitten lezen. Net al druk geweest

Syl, was je nog niet begonnen met foliumzuur slikken dan meis? Of ben je daar weer me e gestopt omdat het allemaal bij jullie langer duurt. Is het msischien een idee om met iemand te praten ivm die anti-depresiva te slikken? Of misschien doe je dat al wel? Wat bijzonder dat jij die wieg kreeg aangezien je oma zoveel kleinkids enzo heeft. En misschien is dat knuffeltje idd wel teken meis, ik duim voor je. Over je vraag. Het is normaal dat na het klussen weer wat terug stroomd. Gewoon lekker blijven liggen, billen beetje hoger, benen opgetrokken en lekker laten stromen. Niet uit maar in aub, hahah. Maar ontkom je niet aan hoor. Niet meteen naar de wc gaan, want dan plas je alle zwemmertjes meteen weer uit, of deel in elk geval. Hopelijk heb je hier wat aan

Ik ga weer ff verder lezen.

Liefs nathalie

Tuurlijk gaan er hier ook zwangere meiden zijn Joyce wij doen niet onder aan andere topics hihih. Leuk he lekker in winkels kijken. Ik keek vandaag ook weer in krantje van trekpleister op kruidvat daar staan vaak ook van zulke lieve babydingetjes in. Dus jij bent al tante, leuk joh!. Wel handig zo'n zus dat je dalijk misschien dingen kan lenen. Dus je kan al lekker knuffelen met de kids van je zus, das wel fijn.

Ik ga maar weer verder lezen, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan