Haai allemaal!
Jeetje wat gaat het snel hierzo.. ik kan alleen na mijn werk kijken, want anders weet iedereen het gelijk.
Aaah ik moet steeds aan donderdag denken, ik heb nu geen ander gevoel dan normaal... Wel een beetje een drukkend gevoel in mijn buik en ik heb ook een beetje een buikje, wat ik altijd krijg als ik ongi moet worden.. Ik hoop zoo dat het nu gelukt is... maar ja jullie kennen het ook he!
annegeddes: Ik had om mijn 18e al gelijk het idee dat ik mama moest worden, maar mijn vriend had er helemaal geen zin in toen.. Elke keer dat ik het erover had werd het onderwerp ook minder leuk.. nu een paar jaar later kwam hij zelf met het idee, ik was natuurlijk dolblij en had natuurlijk over de jaren heen ook steeds hem op het idee gewezen. Je kan hem niet dwingen of zomaar opzadelen met het vaderschap hij zal er 100 % voor moeten kiezen net als jij...
O ja ik moet het even kwijt, ik heb vandaag mijn eerste vliegtuig vlucht geboekt over 2 weken gaan we even lekker naar Salou!!! (vind het wel een beetje eng, ook omdat ik niet weet of ik nou zwanger ben of niet en ik weet niet of het kwaad kan eigenlijks..)
Babe: sterke meis!!
Pieskie; Ik heb er zo'n hekel aan om na het vrijen met je benen omhoog te liggen, dan wil ik gewoon lekker ontspannen...... Als we straks zwanger zijn weet ik wel dat daar een einde aan komt hahahahaha..
groetjes!!!