24 jaar en moeder wens.......

Ohh zie nu pas je andere vragen Joyce. Ik hoop dat wij dit weekend voor een weekje naar Luxemburg gaan. Hoop langer, maar dat weten we nog niet. Dus ik kan jullie niet vertellen hoe het gaat met mijn nod, sniksnik. Maar kom zeker zo snel moeilijk het nieuws vertellen. Of rd-tjes maar hopelijk in Luxemburg positief mogen testen, dat zou wel heel bijzonder zijn!

Ohh jee nu weet ik al niet meer wat ik wou zeggen. *zucht* zeeffff

Ohh Ja ik wou zeggen dat mijn schoonmoeder een half jaar over zwangerschap van mijn vriend heeft gedaan. Kweet niet hoelang over zijn broertje. Want kan ik natuurlijk niet vragen, want dat wekt argwaan, hihih. Mijn mams weet ik niet, moet ik toch maar eens stiekum informeren. Maar die zien het al helemaal zitten hoor, die zitte nu al te vissen enzo. Tis op dit moment gelukkig rustig aan het front. Maar volgens mij hebben ze allang iets door. Moest vanmiddag ineens in de auto denken dat mijn oma een miskraam heeft gehad vroeger. Wist niemand ooit wat van. En ben toch wel benieuwd hoe of wat, maar ja ook dat kan ik weer niet vragen, hihih

Liefs Nathalie

Ben erg benieuwd of je morgen idd positieve ovulatietest hebt Marjootje. Is er nu ook geen licht streepje dan? Welke testen gebruik je? Ben benieuwd!

Liefs Nathalie

Jeetje babe wat heftig voor je zeg. Al 3 maanden een ander dus. Jeetje dat is schrikken en dan ook al samenwonen enzo. Jeetje kan me daar echt niks bij voorstellen. Wat naar voor jullie allemaal. Kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent en vertrouwen heel erg beschadigd is. Sterkte meis!

Liefs Nathalie

Hi Anne Geddes, leuk dat je ook ff komt buurten.   Mijn vragen zijn eigenlijk al gesteld
Ben erg benieuwd of jullie gestopt zijn met de pil en er nu voor gaan of toch nog heel erg in twee strijd zitten? Hoe oud is je vriend? We lezen hier alles hoor, ook al is het soms veel, hihih

Ik ga nu echt ff eten koken meiden, hihih

Fijne avond. Ik ga vanvaond lekker zwemmen en daarna ff langs de schoonouders van mijn broertje. Mijn ouders zijn daar ook. Mijn broertje en zijn vriendin zijn terug uit Kreta dus weer ff bijkletsen hè. Maar word niet heel laat hoor, dus misschien dat ik vanavond nog wel ff kom buurten.

Liefs Nathalie

Hoi anne gedes welkom hoop voor je dat jij en je man snel op 1 lijn zitten,maar tja jullie moeten er natuurlijk wel allebei klaar voor zijn denk ik...

Marjootje hoop dat je eitje niet te lang op zich mag laten wachten. des te eerder kan je gaan klussen en geloof me niet leukers hihihihihi

Nou ik heb het idee dat morgen mijn eisprong is. hoezo? ik heb deze maand mn tepratuur eens bij gehouden en volgens verhalen van internet moet mijn tepratuur +/- morgen iets gaan stijgen.
Heel de maand ben ik namelijk al 36.7 en vanmorgen daalde ik dus naar 36.4 en als het dan goed is moet die morgen weer gaan stijgen. dus kijk het ff aan.

Trouwens weet niet wie er kwam met het verhaal maar bij mij loopt het er ook uit als we het gedaan hebben hoor is normaal. en wat ik heb gelezen is dat je op zijn langst 20 minuten met je benen omhoog kan gaan liggen daarna heeft het geen zin meer wat er dan uitkomt zal toch nooit het eitje bereiken. Lees maar eens op babyboom.nl
best wel veel en handige tips

Nou verder zijn mijn schatje en ik hard aan het klussen hihihi gister was ie weer niet meer te houden hhihihihi
dus tja om de dag duurt zo lang vindt ie zelf ook gelukkig!

nou groetje

Haai allemaal!

Jeetje wat gaat het snel hierzo.. ik kan alleen na mijn werk kijken, want anders weet iedereen het gelijk.

Aaah ik moet steeds aan donderdag denken, ik heb nu geen ander gevoel dan normaal... Wel een beetje een drukkend gevoel in mijn buik en ik heb ook een beetje een buikje, wat ik altijd krijg als ik ongi moet worden.. Ik hoop zoo dat het nu gelukt is... maar ja jullie kennen het ook he!

annegeddes: Ik had om mijn 18e al gelijk het idee dat ik mama moest worden, maar mijn vriend had er helemaal geen zin in toen.. Elke keer dat ik het erover had werd het onderwerp ook minder leuk.. nu een paar jaar later kwam hij zelf met het idee, ik was natuurlijk dolblij en had natuurlijk over de jaren heen ook steeds hem op het idee gewezen. Je kan hem niet dwingen of zomaar opzadelen met het vaderschap hij zal er 100 % voor moeten kiezen net als jij...

O ja ik moet het even kwijt, ik heb vandaag mijn eerste vliegtuig vlucht geboekt over 2 weken gaan we even lekker naar Salou!!! (vind het wel een beetje eng, ook omdat ik niet weet of ik nou zwanger ben of niet en ik weet niet of het kwaad kan eigenlijks..)

Babe: sterke meis!!

Pieskie; Ik heb er zo'n hekel aan om na het vrijen met je benen omhoog te liggen, dan wil ik gewoon lekker   ontspannen...... Als we straks zwanger zijn weet ik wel dat daar een einde aan komt hahahahaha..

groetjes!!!

Hhaha meiden je hoeft niet 20 minuten met je benen hoog te liggen hoor. Je billen wat hoger is ook al goed en 10 minuutjes ofzo.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan