24 jaar en moeder wens.......

hey allemaal

nancy bedankt voor je lieve woorden het is soms wel moeilijk ja vooral omdat we met kindjes bezig zijn enzo dat hele opa en oma verhaal wordt nu anders.

babe jeetje wat heftig. heel veel sterkte weet wat je meemaakt maar geloof me over een tijdje denk je er al iets anders over.
toen mijn pa mij over de telefoon vertelde dat hij al 6 weken een viendin had terwijl hij gewoon nog met mijn moeder in 1 huis woonde heb ik hem daarna ook twee weken niet gesproken. op een gegeven moment had ik de moet verzameld om te bellen en toen was hij niet thuis toen heb ik alles eruit gegooid tegen mijn moeder wat ik hem allemaal wou zeggen en keihard zitten janken. mijn ma bleef heel rustig echt lief terwijl het voor haar ook moeilijk was.
mijn ma heeft dat toen tegen mijn vader gezegd en ff later belde hij me dat hij met me wilde praten en of het goed was dat zijn vriendin ook mee kwam kon ik die ook meteen ontmoeten.
nou alsof ik daar op zat te wachten hij snapte er niks van dus.
maar hij was toen ook manisch depressief ff later besefte hij wat hij ons heeft aangedaan en had hij het daar erg moeilijk mee.
nu heb ik gelukkig wel weer goed kontakt met hem want dat was gewoon wat ik het meest miste.
geeft niks dat je je verhaal ff hebt gedaan ik vond het fijn om er ff over te praten.
nu weer over leukde dingen praten dan maar??

ik heb nog geen babyspullen gekocht durf ik nog niet maar kijk wel altijd in alle winkels. en mijn vriend werkt bij noppies een baby- en positiekleding merk superhandig. hij neemt wel eens wat monstertjes mee en kan ook nieuwe collectie heel goedkoop krijgen. en zodra ik zwanger ben mag ik voor redelijk groot bedrag kleding uitzoeken gaaf he!!!!
verheug me er nu al op. ze hebben ook hele hippe positiekleding die normaal veel te duur is.

dat van dat lekken na de sex ken ik heel vervelend wil altijd dat alles erin blijft. ga ook altijd ff met de benen omhoog liggen maar zodra ik me dan omdraai loopt het er alsnog uit.
de papierenzakdoeken vliegen er door heen hihi.

weet ff niet meer wat ik verder nog wou zeggen.
annegeddes welkom jammer dat jullie nog niet op 1 lijn zitten hoop dat jullie er gauw uitkomen samen.

babeken leuk he zo'n kleine op schoot maar ook wel moeilijk soms mijn beste vriendin heeft een kleine van 7 weken echt lief en denk dan ook steeds wanneer mag ik nou???

nou meiden ik ga ff strijken bah geen zin in maar moet toch he.
kom straks nog wel ff terug moet morgen weer tot laat werken dus kan dan pas woensdag weer meekletsen en hoop echt sylvana dat jij dan goed nieuws hebt meissie. ik duim voor je

liefs suzy

Hoi allemaal! Zo goed als niet meer ongi! Joepie!!
Nu trug aftellen tot de klusweek...

Woensdag ga ik bij mijn nicht die net is bevallen, enerzijds ben ik blij anderzijds beetje jaloers... Ga nu weer een baby vasthebben van ... iemand anders

Nancy en tof dat je enkele uren meer kan werken! Alles komt uiteindelijk wel goed niet waar!

Syl, heb ook soms zo'n baal gevoel als ik trug ongi wordt. Hopelijk kunnen ze u in het ziekenhuis enkel positief nieuws brengen!!
Om nog even trug te komen op jouw vraag: ook bij mij loopt dat er trug uit hoor. Dus geen paniek! Is normaal...

Marjootje, laten we hopen op een pos test morgen!

85Babe85, amai wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je wel wat boos bent... Sterkte meisje!

AnneGedes, eens je dat gevoel te pakken hebt, is het moeilijk om dat nog aan de kant te schuiven! Hopelijk kan je er snel voor gaan!

Rikos, tof naar Salou! Onze reis zit er al een tijdje op... We zijn in mei al naar Turkije geweest, dus nu weer wachten tot volgend jaar om op reis te kunnen gaan. Jammer dat dat altijd zo veel centjes moet kosten!
Hopelijk ben je wel zwanger! Kan helemaal geen kwaad hoor om te vliegen als je zwanger bent (toch nu nog niet)...

XXX

Babeken

Dag meisjes :)

Ik probeerde vanmiddag al in te loggen maar toen deed de computer bij mijn ouders het niet :(

Sylvana, ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk voor je is.. En dan ook nog je schoonmoeder die juist kanker gehad heeft. Ik kan me heel goed voorstellen dat je de behoefte voelt om ook haar het goede nieuws van een kleinkindje te kunnen brengen. Ik hoop dat het ziekenhuis iets goeds voor jullie opbrengt!!!
Je vraag over sperma na het klussen. Dat is heel normaal hoor. Ik heb dat ook, soms komt er een hele hoop en laatst een keer helemaal niets.. (Ik dacht direct: goedzo blijf maar zitten!!!) En de dag erna komt het er ook nog wel s uit als ik naar het toillet moet...

Joyce,
Nee ik hoop dat de ivf behandelingen ons "bespaard" blijven.. Maar toch een geluk dat deze behandelingen er zijn.. Wij hebben het er wel al een keer over gehad van stel het lukt niet.. We hebben wel besloten om echt alles te proberen en tot het uiterste te gaan..
Maar daar gaan we nu lekker niet vanuit!!

Ik heb dat trouwens ook als ik bij een kruitvat etc rondloop dat ik dan alles voor de baby bekijk.. Ik zei wel van ik koop niets maar laatst heb ik een keer hele schattige slofjes gekocht...  Maar heb besloten dat het daarbij blijft!!!

Ik hoef geen originele manier te verzinnen om het mijn man te vertellen. Ik heb m een poos geleden s gevraagd of hij dan samen zou willen testen of verrast worden en hij wilde perse samen testen. Als het niet zo is kan  ik je steunen, zei ie.. Lief he?
Maar ben wel volop aan het verzinnen hoe ik het de toekomstige oma's en opa's en ooms en tantes zou vertellen.. Leuk om daarover te dagdromen he!!

Babe, jeetje wat een verhaal over je ouders... Sterkte meid!!

AnneGeddes, welkom :) Gezellig dat je meekletst.. Als het moedergevoel overheerst, sja daar kun je niet veel tegen inbrengen he ;) Hopelijk draait je man vlug bij en wil hij er ook helemaal voor gaan!!

Dat lekken na de sex... Zo onromantisch ook he, en dan een kussen onder je billen en zo een poos blijven liggen. Ik moet er altijd een beetje mee lachen.. Ik doe het trouwens alleen rond de ei-sprong, een kussentje... De rest van de maand niet!
Er ligt een rol wc-papier in mijn nachtkastje.. vliegt er ook doorheen :)

Nu nog even over mezelf:

Tijdens het autorijden vanmiddag werd het me even helemaal slecht, duizelig en misselijk. Plotseling
FF auto aan de kant gezet, heeft mijn moeder verder gereden. Het lichte gevoel in mijnn hoofd is de hele dag een beetje blijven hangen en misselijkheid ook, en geen honger, dan weer heel sterk honger en als ik eet weer niet..
Ik hoop dat ik niet ziek wordt!!
Mijn moeder zei na een poosje al: Ben je zwanger??
Maar ik denk dat deze maand voor ons niet kan, rond ei-sprong een hoop stress dus dat kan ook niet goed zijn, en daardoor ook niet psies goed geklust dus...
Verder gaat ie prima.

Meiden die ik vergeten ben, sorry!!

Liefs,
Nancy

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08
Plein,  28 jaar                               2e ronde - 1e kindje             21-08-08
Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij

Terug
Bovenaan