24 jaar en moeder wens.......

Suzy wat onwijs stoer dat je mannetje bij noppies werkt zeg. Dat schijnt hele mooie winkel te zijn idd. Kan je in de toekomst lekker shoppen.

Babeken, kan me voorstellen dat je wel zo iets hebt, jeetje die baby is van een ander, ik wil zelf ook. Maar wel weer ff lekker wegzwijmelen. Ik merkte dat altijd al als ik bij een vriendin was die een kleine van 1,5 heeft dat ik dan helemaal straal, hihih.

Nancy spannend meis. Wat zei je toen je mams dat vroeg? Ik duim voor je en denk aan je. Stress of geen stress het kan altijd raak zijn!

Hier bekaf. Vanavond gezwommen, maar de pijn in mijn rug is weer erger geworden. Lig dan nu ook al in bed. Maar wou nog ff bij jullie kijken. Maar hou het kort

Meiden weltrusten en toitoitoi!

Liefs Nathalie

hey nathalie

is indd gaaf dat hij daar werkt. hij werkt op hoofdkantoor op kantoor. ze openen binnenkort hun eerste eigen winkel maar tot nu toe is het alleen bij diverse babyzaken te verkrijgen. maar ik kan gewoon lekker in het magazijn shoppen dan echt wel beter heb er zo;n zin in hoop dat het snel zo mag zijn.

ik ga nu lekker slapen morgen om kwart voor 9 naar fysio vor mijn rug en dan weer lange dag werken tot ongeveer 00.00 uur!! bah

welterusten meiden en tot woensdag

liefs suzy

Hey Allemaal,

Wat een gezellige drukte hier...
Zit nu op werk dus kan niet echt terug lezen,
Nancy..pas je op met autorijden!!Eng hoor..sterkte met alles!!!
Ik ga vanmiddag Samenlevingscontract tekenen bij de notaris en daarna heerlijk uiteten met mijn vent dus lees weer morgen verder..

xxx en succes iedereen!!

Hallo allemaal,
Helaas kan ik weer van het wachtbankje af. Jammer maar helaas.
Volgende maand beter misschien.

Jullie ook allemaal heel veel succes.

Ik denk dat ik een beetje ziek begin te worden dus ik ga terug naar mijn bedje heb namelijk nachtdienst vandaag dus even goed uitrusten en veel vitamines eten.

X Mariska

plein wat balen altijd weer een tegenvaller nou lekker je bedje in en hopen dat je niet ziek word erbij!!

nancy je weet maar nooit misschien omdat je het juist niet verwacht nu!!!

oh en elke keer vergeet ik iedereen weer omdat er zoveel bij te lezen is sorry meiden
schaam me diep!!!

vandaag weer geen positive ovulatie dag zit nu op de 5e dag met testen heel apart
ik heb ze nu van kruidvat gekocht (klant vanmij raadde dat aan dat e snel en duidelijk waren) wel elke keer een licht streepje maar dat is alsnog negatief hij moet donkerder of net zo donker als de controle streep zijn....
ik snap er niks van....

suzywan: whaa noppies is zooo leuk nou als je eenmaal een kleintje hebt word je koop verslaafd denk ik hihi

babeken: lastig he als iemand anders een baby krijgt of zwanger word
ik gun het ook iedereen maar ik krijg op zo'n moment de meest vreselijke gedachten ik ben gewoon stik jaloers (wat ik overigens heel erg vind)

nancy, doe je wel ook een beetje rustig aan!!!!

liefs

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Sylvana, 24 jaar                       22e ronde - 1e kindje         20-08-08

Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij

Suzy hoe was het bij fysio vanmorgen? Werkse vandaag, jeetje tot 0.00 uur zeg

Majootje apart dat je nog geen positieve ovulatietest hebt meis. Ik heb deze ronde van matcare gebruikt en ben daar erg tevreden over. Ook van testjezelf.nu bevallen goed.

Plein jammer dat je ongi bent geworden meis. Welke dag van je cyclus?
Heb je je nieuwe nod al uitgerekend? Ik hoop voor je dat je niet ziek word meis

Hier ook nog niet al te fit, maar ach ik rommel vandaag wat in huis. Gelukkig een dagje geen therapie, heerlijk! Allemaal ff dingetjes gedaan waar ik niet echt aan toe komt. Maar pffff ben soms het overzicht kwijt hoor. Revalidatietherapie is wel ergg veel, dus denk dat ik nog dingen ga schrappen. Zie het wel wat het gaat worden.

Meiden fijne dag nog en kom wel weer ff langs buurten als ik tijd heb

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan