24 jaar en moeder wens.......

Hoi allemaal!

Nancy, toch niks ergs aan de hand hé! Hopelijk snel terug de oude!

Pien, proficiat met de samenlevingscontract!!

Oei Mariska, ook al ziekjes? Wat is dat toch hier??? Ook veel beterschap hoor!

Plein, hopelijk meer succes in de volgende ronde!

Kom vanavond nog wel eens trug!

XXX
Babeken

Ohhh ja dat was ik vergeten:

Pien GEFELICITEERD met jullie SAMENLEVINGSCONTRACT!
Hele fijne avond meis, geniet er lekker van.

Babeken lekker geknuffeld met de kleine van je vriendin?
Hoe voel jij je? Hahha tis hier wat hè, volgens mij steken we elkaar aan, hahah

Liefs Nathalie

Hoi Meiden..

Nou ik kan ook van het wachtbankje af ben ongi geworden vanmiddag ...
Voel me echt super shit ken wel janken .. Maarja op naar de volgende ronde hoop snel meer te weten waarom het zo lang duurd bij mij.
Nou meiden ik kom vanavond miss wel terug om te reageren, heb nu ff geen puf om te lezen sorryyyyyy..

xx syl

heej allemaal,

Plein en sylvana, jeetje zeg wat jammer, maar niet de moed opgeven he we zijn natuurlijk wel sterke aankomende lieve mama's!!
De hoop is er bij mij ook nog maar de dag komt wel steeds dichterbij... Ik krijg steeds meer verschijnselen dat het bij mij ook niet gelukt is... last van veel plassen en kleine puistjes...druk in mijn buik.. oei oei oei..

Heej babeken, lastig he als die buiken en kinderen om je heen.
Mijn collega is ook zwanger en heeft al een mooi buikje, ik kon het niet laten om een beetje jalourse te zijn.. ze voelt er steeds aan omdat de baby druk is... aahh ...

nancy lekker rustig aan doen he!! Zorg voor jezelf!

Pien van harte gefeliciteerd heej!!! echt wel harstikke leuk!!

Ik moet weer gaan ik moet nog een gastenlijst maken voor volgend jaar dan kunnen de uitnodigingen eruit!

Dikke kussen!!

oh sylvana balen en je bent al een tijd bezig zie ik

ik hoop voor je dat het heel snel raak mag zijn meis

liefs

Haai allemaal,

Ik moet dit echt ff kwijt hoor!!
Mijn mannetje komt net thuis met een cadeautje ... heeft hij een spaarvarken gekocht om zelf te beschilderen. (ik spaar spaarvarkens hihi) hij zegt dan is dat onze kleine zijn/haar eerste spaarvarken en moet je zijn/haar naam erop schilderen... wat lief he!!

Hij werkt bij Bart Smit en heeft dus al meer meegenomen, maar dit is toch echt de topper!! Heerlijk!!!

Groetjes

hoi meiden,

Pien Gefeliciteerd! leuk hoor nu is het echt hihihihi!

Syl en Plein echt zo ontzettend balen.
Syl hoop zo voor je meis dat je snel iets meer weet want wat is dit balen voor jouw zeg!

Rikos geef ons een beetje hoop kom op! Rikos! Rikos! Rikos! hihihihi

Verder wou ik nog ff iets anders kwijt.
Meiden als jullie iets naars te vertellen hebben, typen jullie er bijna altijd achter oke zal niet zeuren o.i.d. ik wou ff kwijt dat ik dat geen zeuren vindt we leven hier met elkaar mee en je mag best wel eens wat anders kwijt dan alleen maar over zwanger worden hoor.
dus meiden ik leef met jullie allemaal mee en ik vindt het in ieder geval geen gezeur.

Ik vindt het fijn om mn verhaal juist bij jullie te kunnen doen. Zonder dat er altijd een oordeel over klaar staat want dat hebben jullie gelukkig niet! dus THANX!
voor het luisterend oor en hoop dat ik dat zo nu en dan ook voor jullie kan betekenen!

Liefs Petra

Rikos wat leuk zeg en wat ontzettend lieeeeeeeeeeeeeffffffffffffff!!!!!!!!
Kan jouw mannetje niet mij   mannetje ff bellen om te zeggen dat ie ook wel eens romantisch mag doen? hihihihihihi

Ach dat schatje van mij heeft me wel heeeeel romantisch ten huwelijk gevraagd vorig jaar in februari was tijdens het skieen op een hele mooie zonnige dag ging die voor me op zn knieen en nu zijn we inmiddels alweer bijna 5 maanden getrouwd!
zucht! iemand een tijdmachine die de tijd zo nu en dan terug kan draaien? zucht!

Terug
Bovenaan