Hallo allemaal......
Mariska en syl..... wat shit dat die stomme rd'tjes gekomen zijn.... das inderdaad wel erg balen zeg!!!! grrrrrrrrrrr mja ik hoop toch dat jullie met volle moed door gaan naar volgende ronde....
en syl hoop dat je inderdaad snel een antwoord krijgt op de vraag waarom het zo lang duurt..
mariska beterschap!!!!..
ook ik vind het geen zeuren wanneer iemand iets verteld!!!!!!! het hoeft ja ook niet hele tijd over zwanger worden te gaan.... tis net lekker dat je hier je verhaal kwijt kunt zonder dat er vooroordelen zijn... dat is het handige aan zo'n forum...
Dus meiden gewoon kletsen en alles wat op je hart ligt er uit gooien...
Das wel heel lief rikos... nou maar hopen dat je snel de naam er op kunt schilderen...

idd bel mijn ventje dan ook ff... hihi....
PIEN gefeliciflapstaart met samenlevingscontract...

geniet er lekker van!!!!!!
Nancy... idd wel voorzichtig doen met auto rijden he... gelukkig was je mams erbij zodat die verder kon rijden.... en anders gewoon iemand bellen als je het nog eens hebt en je bent alleen!!!!!
Ik moet zeggen.... plassen moet ik ook vaak en veel... en ben sinds 2 dagen vaker wat lichtjes in mijn hoofd... wordt soms beetje duizelig..... verder nog geen gekke dingen aan de hand met mijn lichaam.... brrrrr ik vind het spannend... was het maar al volgende week....
hoe zit het met kwaaltjes van de andere meiden die bijna hun NOD hebben?!?
Rikos... lekker zeg... ff last minut naar salou... heerlijk..

maar dat kan geen kwaad hoor vliegen als je net zwanger zou zijn.... pas als je hoogzwanger bent mag je niet meer vliegen....
aan alle (bijna) zieke.... beterschap.....
sorry als ik sommige overgeslagen heb met reageren...
er wordt ook zoveel gekletst dat het soms echt moeilijk bij te houden is...... haha... ja tis een dagtaak zo'n topic volgen... haha...
fijne avond allemaal....
xxx