24 jaar en moeder wens.......

Hallo allemaal......:)

Mariska en syl..... wat shit dat die stomme rd'tjes gekomen zijn.... das inderdaad wel erg balen zeg!!!! grrrrrrrrrrr mja ik hoop toch dat jullie met volle moed door gaan naar volgende ronde....
en syl hoop dat je inderdaad snel een antwoord krijgt op de vraag waarom het zo lang duurt..
mariska beterschap!!!!..

ook ik vind het geen zeuren wanneer iemand iets verteld!!!!!!! het hoeft ja ook niet hele tijd over zwanger worden te gaan.... tis net lekker dat je hier je verhaal kwijt kunt zonder dat er vooroordelen zijn... dat is het handige aan zo'n forum... :)
Dus meiden gewoon kletsen en alles wat op je hart ligt er uit gooien... :D

Das wel heel lief rikos... nou maar hopen dat je snel de naam er op kunt schilderen...:D:D
idd bel mijn ventje dan ook ff... hihi....

PIEN gefeliciflapstaart met samenlevingscontract... :D:D:D:D:D:D geniet er lekker van!!!!!!

Nancy... idd wel voorzichtig doen met auto rijden he... gelukkig was je mams erbij zodat die verder kon rijden.... en anders gewoon iemand bellen als je het nog eens hebt en je bent alleen!!!!!

Ik moet zeggen.... plassen moet ik ook vaak en veel... en ben sinds 2 dagen vaker wat lichtjes in mijn hoofd... wordt soms beetje duizelig..... verder nog geen gekke dingen aan de hand met mijn lichaam.... brrrrr ik vind het spannend... was het maar al volgende week....

hoe zit het met kwaaltjes van de andere meiden die bijna hun NOD hebben?!?

Rikos... lekker zeg... ff last minut naar salou... heerlijk.. :D:D maar dat kan geen kwaad hoor vliegen als je net zwanger zou zijn.... pas als je hoogzwanger bent mag je niet meer vliegen....

aan alle (bijna) zieke.... beterschap.....
sorry als ik sommige overgeslagen heb met reageren...
er wordt ook zoveel gekletst dat het soms echt moeilijk bij te houden is...... haha... ja tis een dagtaak zo'n topic volgen... haha... :)

fijne avond allemaal....

xxx

Ahhhhhhhhh lieve Syl weer niet raak meis. Jeetje dat word ronde 23. Gelukkig moet je bijna naar het ziekenhuis of niet? Of was dat pas 23 september? Wanneer is je nieuwe nod meis? We leven met je mee hoor! Dikke knufff

Hahha Piesky fijne klustijd meis!

Rikos kom op meis, het vele plassen en plukketjes kan ook wat anders betekenen hoor. In andere topic had een meid wat bruin bloed verlies, duppeltje en heeft vandaag getest en zwanger. En ze had ook buikpijn enzo, dus dacht echt ongi te worden. En nu kunnen we juichen. Zo zie je maar.

Ik weet ff niet meer wie het zei over dat we vaak typen na heel lang verhaal, sorry ik wil niet zeuren. Maar kan daar helemaal in mee gaan. Ik zag net dat we al over de 600 berichtjes met elkaar hebben gekletst dus nog ff en weer nieuw topic meiden. Tis echt fijn om hier met elkaar te kunnen kletsen.

Ik heb ook niet zo'n top dag, maar dat heb ik al van me afgeklets. Ik ga nu lekker naar bedje zo. Morgen weer een dag!

Liefs nathalie

hihi ja gaat snel he.... topic is nu precies een maand open... en moeten al bijna nieuwe beginnen... :) erg leuk.. had ik nooit verwacht toen ik mijn verhaaltje typte en dit topic opende.. haha.... :D:D:D

tis gewoon leuk en verslavend om met jullie te kletsen... iedereen maakt het zelfde mee.... zelfde spanningen... zelfde wens... zelfde kwaaltjes... etc etc etc leuk om daar over te kletsen...

en natuurlijk ook alle andere dingen die besproken worden zijn fijn.. zoals mijn kat toen... ouders die uit elkaar gaan..... heerlijk toch om ff alles van je af te schrijven, zonder dat je gekke gezichten van andere mensen krijgt...

dus wat is het motto van de dag.... DOOR KLETSEN OVER ALLES WAT JE MAAR WIL....!!!!!

hihi

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08
Sylvana, 24 jaar                       23e ronde - 1e kindje         ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij

ja is wel sjiek motto he.. :)

Hier alles oke... beetje moe nog van vele werken vorige week en het drukke feest weekend.. :)

ben ook soms wat duizelig opeens... als ik dan ff blijf staan of zitten gaat het wel weer ff daarna...
gisteren was ik ook van een op andere seconde misselijk... wist niet wat ik moest.. wel eten.. niet eten.. zitten.. liggen... hangen... lopen... :S:S
moet ook nog steeds vaak en veel plassen...

en mijn plas is heel fel licht geel... heb ik normaal ook nooit... kan dat ook wat te zeggen hebben?!?

net voelde ik weer paar steekjes in buik... of heb ik me dat maar verbeeld?!?! haha...

en met jou?!? geen therapie vandaag las ik... lekker in huis wat gerommeld en gerielekst?!?!

x

Ohhh meis voor jou word het ook spannend. Ik heb nog niet zo op mijn urine gelet, maar moet ook veel naar de wc. Met vlagen in elk geval. Soms paar keer achter elkaar dan dan weer ff niet. Heel gek. Ons mam zei vanavond al: zeikerd! En 1 kopje koffie gehad wat weer niet zo super smaakte. Ik weet het niet meis, het kan allemaal. Maar reken er niet op. Heb twee rondes geleden ook dat mij de koffie niet smaakte en toen werd ik ook gewoon ongi.

Vandaag idd geen therapie heerlijk. Thuis best druk geweest. Geeft wel fijn opgeruimd gevoel. Maar oei oei mijn spiertjes nu. Morgen middag pas fyiso dus kan morgen vroeg eerst nog belangrijke dingen regelen. Mijn mams heeft me vanavond ffies gehlopen met belangrijke papieren. Heb het overzicht ff niet meer hoor. Was intensief dagje vandaag. En voelde me niet top. Maar nu gaat het gelukkig iets beter.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan