24 jaar en moeder wens.......

gelukkig voel je je weer wat beter dan... :)
je moet ook niet te veel doen op een vrij dagje he.... :)

ik was vanmiddag opeens zwarte koffie aan het drinke... vind ik normaal echt vies... haha was nog lekker ook.. :)

Ik ga eens ff lekker bankhangen en daarna slapen.... ben beetje moe....
spreek je/jullie morgen weer..

xxx

hey lieve meiden

ben net thuis ff kort bericht en dan ga ik slapen

mariska en sesje wat balen meiden had het jullie zo gegund
plein gefeliciteerd met samenlevingscontract.
noppies is indd super!
fysio was erg pijnlijk maar voelt al iets beter

kom morgen verder kletsen

liefs suzy

Hoi!

Nathalie, dat is pas morgen dat ik op babybezoek ga...
Voor de rest met mij alles in orde. Wachten is momenteel de boodschap.

Hey Syl, ook al ongi geworden... Vervelend meid! Succes alvast voor de volgende ronde!

Hey Rikos, ik heb ook nog varkens verzameld. Maar heb ze zo'n jaar geleden allemaal weggedaan... Was ze een beetje beu. Heb enkel nog mijn knorretjes want die vind ik nog steeds superschattig! Trouwens spannend voor jou, morgen jouw NOD!

Petra, dit is idd heel fijn hier. Het hoeft idd niet altijd over zwanger worden te gaan. Gewoon ons hart kunnen luchten zonder commentaar te krijgen is wel eens goed!
Succes met de klustijd!

Aan iedereen slaapwel en tot morgen, nou ja, is eigenlijk al morgen... Dus tot straks!!!

XXX
Babeken

Goedemorgen, voordat ik onder de douche spring nog maar hier ff kijken.
Was idd super lief en speciaal van je mannetje dat je dat spaarvarkentje kreeg Rikos!
Hier vannacht redelijk geslapen. Lekker in schone kamer, helemaal fris en fruitig. Maar wel erg liggen dromen steeds. Weer wisselend enzo.
Dalijk ff weer van alles regelen. Gelukkig vanmiddag pas fysio.
Suzy hoe gaat ie vandaag met je? en hoe is het met onze Rikos? Spannend hoor
En de rest van de meiden, hoe gaat het met jullie?

Liefs Nathalie

grrr... had heel verhaaltje geschreven en nu is het weg.... :(

vanavond heb ik weer slaapdienst.. moet om 14 uur beginnen..... Hopelijk krijgt mijn laptopje straks weer een draadloosnetwerk opgepikt... :) zou leuk zijn... haha...

Rikos... spannend dagje vandaag he... hopelijk blijven de rd'tjes uit........ :)

weet niet meer wat ik allemaal geschreven had... :(
ga ff wat doen hier thuis... misschien spreek ik jullie zo nog...

xxx

ow... rikos.. morgen is een spannend dagje.....
maarja dan is he vandaag ook spannend natuurlijk......
tis altijd spannend... twee weken lang... haha

aahh ik had net lichtelijk een beetje paniek... ik kon onze topic niet vinden, blijken we op pagina 2 te staan hahahaha.

Met mij gaat alles prima... als ik eerlijk ben voel ik me niet heel raar ofzo, ik bedoel, niet het gevoel dat ik ongi kan worden..
Maar daar kan ik ook eigenlijk niet vanuit gaan, van mijn gevoel. de laatste keer was ik 8 dagen over tijd en wel last van krampen enzo en toen toch ongi geworden en de keer daarvoor had ik nergens last van ook geen pijntjes ofzo en toen werd ik smorgens wakker en ook ongi.. heel raar dus..
Ik wacht nu zeker weer 8 dagen af hoor en daarna doe ik pas een test.
Heb namelijk al eerder dat ik dacht over tijd te zijn en dan doe ik een test en word ik nog geen uur later ongi..

duss. maar gewoon afwachten... nu ik zo zit te denken.. ben wel een beetje met buienwisselingen.. ik kon gisteren wel janken om iets wat ik al heel lang weet en daarvoor was ik nog fluitend bezig met het eten.. en vandaag was ik vrolijk bezig op mijn werk en toen opeens was ik er helemaal klaar mee en kon ik me er   echt niet meer toe zetten. Ik ben receptioniste en ik vind mij werk eigenlijk altijd leuk en afwisselend.

ajaa.. we zien wel ...

Ik vind het ook fijn dat iedereen zich hier helemaal fijn voelt en gewoon zijn hart kan luchten hoor!! ik vind het echt geen zeuren, ik vind het juist fijn om te zien hoe jullie elkaar allemaal helpen..

Joyce, spannend hoor dat van de koffie, daar heb ik nog nooit last van gehad..
duimen maar!! haha

Dat van die kleur urine ken ik ook niet hoor, bij mij is het vrijwel kleurloos, ik drink de hele dag water..

Ik ga weer even eten maken!! Heb reuze trek!!

Doei Meiden!!

Terug
Bovenaan