aahh ik had net lichtelijk een beetje paniek... ik kon onze topic niet vinden, blijken we op pagina 2 te staan hahahaha.
Met mij gaat alles prima... als ik eerlijk ben voel ik me niet heel raar ofzo, ik bedoel, niet het gevoel dat ik ongi kan worden..
Maar daar kan ik ook eigenlijk niet vanuit gaan, van mijn gevoel. de laatste keer was ik 8 dagen over tijd en wel last van krampen enzo en toen toch ongi geworden en de keer daarvoor had ik nergens last van ook geen pijntjes ofzo en toen werd ik smorgens wakker en ook ongi.. heel raar dus..
Ik wacht nu zeker weer 8 dagen af hoor en daarna doe ik pas een test.
Heb namelijk al eerder dat ik dacht over tijd te zijn en dan doe ik een test en word ik nog geen uur later ongi..
duss. maar gewoon afwachten... nu ik zo zit te denken.. ben wel een beetje met buienwisselingen.. ik kon gisteren wel janken om iets wat ik al heel lang weet en daarvoor was ik nog fluitend bezig met het eten.. en vandaag was ik vrolijk bezig op mijn werk en toen opeens was ik er helemaal klaar mee en kon ik me er echt niet meer toe zetten. Ik ben receptioniste en ik vind mij werk eigenlijk altijd leuk en afwisselend.
ajaa.. we zien wel ...
Ik vind het ook fijn dat iedereen zich hier helemaal fijn voelt en gewoon zijn hart kan luchten hoor!! ik vind het echt geen zeuren, ik vind het juist fijn om te zien hoe jullie elkaar allemaal helpen..
Joyce, spannend hoor dat van de koffie, daar heb ik nog nooit last van gehad..
duimen maar!! haha
Dat van die kleur urine ken ik ook niet hoor, bij mij is het vrijwel kleurloos, ik drink de hele dag water..
Ik ga weer even eten maken!! Heb reuze trek!!
Doei Meiden!!