24 jaar en moeder wens.......

Hahha Rikos we zijn er nog wel hoor!
Dat kan natuurlijk niet hè, wij op pagina 2, hahaha

Ik was degene van de koffie of heb jij dat ook Joyce?

Herken de stemmingswisselingen ook wel. Soms ineens emo en moeilijk over die drempel heen te zetten dan, zo van het een op andere moment. En bijna traantjes om hele aparte dingen, dan heb ik echt zo iets ja hoor doe normaal, hahah

Ben benieuwd als ik volgend weekend terug bent uit Luxemburg of je al meer weet. Hooopppp het zo voor je meis!

Ik ga eens ff de was op hangen. Ben alvast aan het wassen omdat we het weekend op vakantie gaan. Maar het droogd niet heel hard met dit weer. Jeetje wat een schijt weer vandaag zeg!!! Gelukkig schijnt het het weekend wat beter te worden.

Fijne avond!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08
Sylvana, 24 jaar                       23e ronde - 1e kindje         ??-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij

Hoi! Beetje down vandaag! Dat babybezoek was wel tof, maar toch weer confronterend...

Och ja, Nathalie veel plezier in Luxemburg hé! Hier is het wel mooi weer, maar nog frisjes!

Rikos, zo vervelend hé als je niet kunt rekenen op je cyclus!
Hopelijk snel meer duidelijkheid!

Amai verder is het hier maar stilletjes hé!

Tot later!

XXX

Babeken

Hey girls..

Ben ik weer.. Ben ff aan het bijlezen maar weet niet of ik alles onthouden heb hoor..
Ja had de laatste dagen weinig tijd heb weinig puf gehad had veel last van me rug en buik door die stomme ongi..
En ben ook nog ff naar een paar winkel geweest met me ma die gaat verhuizen dus wil nieuwe gordijnen dus dat is best een werk haha..

Alle meiden nog bedankt voor de antwoord op mijn vraag over dat eruitlopen..

Nancy.. Hoe gaat het nu met je kwa duizelingen is wel eng tijdens het autorijden hoop dat je je weer wat beter voelt..Wat jij zegt ben ik helemaal mee eens wij willen ook tot het uiterste gaan voor een baby, ik voel me niet compleet zonder..
Ik ben benieuwd wat ze bij mij in het ziekehuis nu gaan doen want alle onderzoeken heb ik natuurlijk al gehad..
Maar moet nog ff wachten..
En mijn vriend wil ook samen testen dan hoor en ik kan niet eens me mond houden hihi..

Nathalie.. Nog steeds aan het kwakkelen of voel je je al wat beter.. Veel therapie heb je hoor lijkt me best vermoeiend af en toe.. Ik moet 23 september naar het ziekenhuis dankje voor je lieve woorden is altijd wel fijn dat je ziet dat mensen met je meeleven.. Me nod is ongeveer 16 september is altijd onregelmatig dus je weet het nooit zeker..

Plein.. Balen ook al ongi zit niet mee deze ronde op naar de volgende ik ga met je mee..

Pien.. Gefeliciteerd met je samen levingscontract !!

Rikos.. Leuk hoor een kadootje, voor de kleine hihi leuk.. Leuk he dingen sparen ik spaar winnie the pooh ook erg leuk krijg ook wel is een winnie van me vriend en van me ma krijg ik het ook wel is..

Pieske.. Leuk hoe je man je ten huwelijk heeft gevraagd ikkan er lang op wachten de mijne wil niet trouwen lullig he..
Wil het zelf wel..

Joyce.. Nou ik ben ook helemaal blij met deze topic en vooral met jullie allemaal is zo fijn om af en toe lekker van je af te praten..
Vervelend van je duizelingen en misselijkheid tenzij het voor een goed doel is ..
Hoop me je mee hoor..

Nou meiden als ik iemand vergeten ben sorryyyyyyy...

xx syl

Nod lijstje!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            26-08-08
Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08

LMP24, 24 jaar                           2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar           8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                             2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                              15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                  1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                 2e ronde - 1e kindje           14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                       23e ronde - 1e kindje         16-09-08

Babeken, 25 jaar                     10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Rikos, 24 jaar                                8e ronde - 1e kindje             21-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje, kom op meiden!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Meiden wie o wie maakt ons weer een beetje blij

Heb je weer ff op het lijstje gezet Syl. Hier niet echt grieperig meer, maar dat ik me nou zo fit voel kan ik ook niet zeggen. Weet af en toe niet wat ik mankeer.

Ik ga ff de was ophangen. Kaboutertjes doen het niet, hihih

Liefs Nathalie

Hey Iedereen,

Bedankt voor alle lieve felicitaties!!!
Was een topdag gister...De notaris is een vriendin van mijn ouders en vindt het helemaal geweldig dat we aan de kinderen gaan en belooft het stil te houden voor mijn ouders..(moest namelijk even wat dingen vragen ivm vaderschap zonder huwelijk)..
Heb even een vraagje want begrijp iets niet..ik ben 10 augustus ongi geworden en moet dus 7 september weer ongi worden als het goed is...maar dan moet ik toch 14 dagen na de 10de rekenen en 18 dagen voor de 7de september om uit te rekenen wanneer mijn vruchtbare periode is...????dat zou dan vanaf vandaag tot 24 aug zijn als ik het goed heb...sites zeggen namelijk andere dingen dus begrijp het even niet...mmhh..begrijpen jullie het nog?
Maar goed, ben echt blij met dit forum!!!Duim voor iedereen !!!!!
xx

Plein en Ses wat jammer dat jullie ongi geworden zijn.. Kop op meiden..

Rikos, wat lief van je man, die spaarpot... Echt leuk!!

Pien, gefeliciteerd meid, met je samenlevingscontract... Wat leuk!! Was het gezellig? (Misschien had je alweer gereageerd maar was nog niet zover met bijlezen...)

Terug
Bovenaan