24 jaar en moeder wens.......

Plein en Ses wat jammer dat jullie ongi geworden zijn.. Kop op meiden..

Rikos, wat lief van je man, die spaarpot... Echt leuk!!

Pien, gefeliciteerd meid, met je samenlevingscontract... Wat leuk!! Was het gezellig? (Misschien had je alweer gereageerd maar was nog niet zover met bijlezen...)

Plein en Ses wat jammer dat jullie ongi geworden zijn.. Kop op meiden..

Rikos, wat lief van je man, die spaarpot... Echt leuk!!

Pien, gefeliciteerd meid, met je samenlevingscontract... Wat leuk!! Was het gezellig? (Misschien had je alweer gereageerd maar was nog niet zover met bijlezen...)

Hmmm... Dat ging een beetje mis :S
En nu moest ik weer zo lang wachten voor het openen van het venster dat ik alweer
vergeten ben wat ik allemaal zeggen ging..

Pien, of Pieski want ik weet het niet zeker meer!!
Ik vind het ook geen zeuren! Ik vind het fijn dat we hier ons hart
kunnen luchten. Alles moet bespreekbaan zijn vind ik..

Joyce, hier verder nog geen klachten... Ik moet wel vaan plassen maar drink ook
enorm veel water dus daar zal het van komen!

(Weer ff verder lezen)

Nathalie, heerlijk is dat he.. Als je huis helemaal schoongepoetst en opgeruimd is. Ik kan er echt slecht tegen als het dan weer zo snel een rommeltje is (is het bij ons vrij vlug..) Manlief is nogal een sloddervos :p

Mijn  geheugen is echt heel kort vandaag...

Dat van die urine heb ik wel s wat van gelezen, dat het wat feller is als je zwanger bent... Of feller kan zijn. Wat er van waar is weet ik niet.. Ook niet waarvandaan ik het heb, maar heb t s gehoord..

Nathalie, weer een lekker weekend weg.. Veel plezier alvast  als ik je niet meer spreek

Babeken, ik kan me goed voorstellen dat zo'n babybezoek erg confronterend is.. Hopelijk is het voor jou binnenkort :)

Vergeet ik ook nog bijna om over mezelf te schrijven... Want ik heb wel heel leuk nieuws.. Mijn man en ik hebben besloten om een hondje te kopen.
We waren er al een hele poos over aan het denken en nu hebben we wat meer tijd en hadden we dus besloten het te doen.
Vandaag wezen kijken bij een kennel en natuurlijk verliefd geworden op de chocoladebruine labradorpup's dus over een 4 weekjes mogen wij ons trotse baasjes van onze nieuwe aanwinst noemen!!!
Vind het helemaal geweldig, ik wil al zo lang een hond, sinds kinds af aan en toen ik er eindelijk een kocht en een jaar later het huis uit ging is ie bij mijn ouders gebleven omdat ie daar gewend was en omdat wij heel weinig plaats en tijd hadden toen.
Nu krijgen we er zelf een, en kunnen die twee samen ravotten.. Heerlijk!!

Nog f over die kwaaltjes, heb wel hele erge steken in mijn buik gehad vandaag, normaal heb ik dat niet voordat ik ongi worden moet en zeker niet zo lang ervoor.. Wat het was weet ik ook niet.

Liefs,
en succes met afwachten allemaal!!!

He meiden,

Nou ik herken die emoties wel hoor.
Op dit ogenblik hoef je maar te kijken naar me en ik huil alvast!!!! echt vreselijk!
 heb ook zoveel aan mn hoofd niet normaal meer. Verbouwing in het huis mn opa en nog wat dingen die geregeld moeten worden voor mn werk ppffffffffff ben uitgeblust.

en dan nog wat want als ik dus zoveel aan mn hoofd heb ga ik dus dromen nou eigenlijk krijg ik dan dus nachtmerries. Ik had een nachtmerrie dat het februari was en maikel was met zn vrienden op wintersport ik kon niet mee want ik was een paar maanden zwanger en de aannemer had een ladder voor het huis laten staan. Toen waren er dus inbrekers in mn huis echt doodeng. Ik had me in een kast opgesloten en de politie gebeld hoe het verder afgelopen is weet ik werd huilend wakker echt overstuur gewoon! Maik meteen wat is er? maar kon het toen niet echt uitleggen. hij is u naar keeperstraining aan ht geven als ie thuis komt hebben we het er vast nog wel ff over .....
Nou ga lekker emotioneel me bed in ben echt op! maar niet voordat ik Nathalie een fijne vakantie heb gewenst lekker genieten hoor!
Hopelijk neem je wat goed nieuws mee naar huis.

-x- petra

Nancy ik wil jouw nog ff feliciteren.echt super leuk.
Wij hebben ook een klein hondje (is wel al 9 bijna 10 jaar oud hoor)
een maltheser maar iedereen denkt nog steeds dat het een pup is .
Ze is ook zo schaatig echt een knuffelhondje.
Nou in ieder geval lekker vaak langs gaan bij de kennel en knuffelen maar!

liefs petra

Terug
Bovenaan