24 jaar en moeder wens.......

He meiden

Pieski: Druk aan het klussen lees ik hihihi.
Ik hoop het zo voor jullie meis suc6!!

Annegeddes: Welkom op ons forum, brand maar los zal ik zeggen hahahh
Gezellig dat je met ons mee wilt kletsen.
Je kunt hier alles kwijt!!
Je hebt hier je persoonlijke psychiaters hahahh

Joyce: Spannend die klachten!! Ik hoop dat het wat betekend!
Ik zal voor je duimen volgende week!

Sylvana: Echt zo balen dat je ongie bent geworden. Ik gun het je zo!!
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!

Nathalie: Fijn dat je je alweer iets beter voelt.Jeetje jij hebt idd veel therapie meis.
Maar ja ook dat is voor het goede doel

Suzy: Ja we gaan zeker nu alleen maar over leuke dingen praten, maar bedankt voor het medeleven en natuurlijk ook van de ander meiden!!!
Misschien dat ik er idd in de toekomst anders naar kijk, maar bellen doe ik iig zeker niet, ik heb niets goed te maken. Daar ben ik toch echt te koppig voor hahah

Babeken: Fijn dat je ongie weer weg is!
Snap wel dat het best confronterend is een baby van een ander in je armen!!
Maar geloof me ook jij hebt ooit zo'n kleine spruit in je armen!!

Nancy: Wat raar die duizelingen en die misselijkheid, het zal best kunnen hoor.
Ik hoop het iig wel voor je.
Wat gaaf een labradorpup, die zijn echt zo schattig!!

Pien: Gefeliciteerd met je samenlevingscontract!!!

Plein: Jammer van de RD maar nieuwe ronden nieuwe kansen.
Ik hoop dat volgende maand een vruchtbare maand zal zijn!!

Hier gaat alles z'n gangetje, druk he met werken maar ja dat hoort er nu eenmaal bij.
Ik word alleen een beetje moedeloos van het wachten op mijn eisprong, pfff ik test elke dag maar nog niets positiefs.
Ik zit inmiddels al op dag 24 van mijn cyclus.
Als ik weer een cylus van 49 dgn heb dan zou mijn eisprong 31-08 pas zijn, ik hoop zo dat ie deze maand iets eerder is zodat mijn cyclus weer korter wordt.
Gelukkig voel ik hem zelf wel heel goed, met die testen hoop ik er nog net iets sneller bij te zijn.
Ik heb nog een leuk kado van mijn vriendin gehad, die is echt zo gek als een deur, heeft ze een slabbertje voor mij en voor haarzelf gekocht.
Zij gaan nu ook beginnen voor een kleintje, ik hoop dat ie geluk brengt.hihi

Nou meiden ik spreek jullie snel weer.
Groetjes + xxx Rachel

hey meiden

petra doe je wel een beetje rustig aan meissie je maakt je veel te druk.
maar dat dromen ken ik wel ik droom ook altijd de meest idiote dingen.

nancy wat super zeg een pup ik heb ook een chocoladebruine labrador van bijna 10 maanden. heel mooi beestje maar wel erg ondeugend en super actief,
we moeten echt streng zijn want ze neemt echt een loopje met ons. ze is nu lekker aan het puberen en dan wil ze alles vernielen erg vervelend.
ze is al best groot en weegt 28 kilo nu ze is best fors gebouwd voor een teefje.
krijg jij een reu of een teefje??
het zijn echt mooie honden he??!!
voel me soms wel een beetje schuldig omdat ik nu zo druk ben op mijn werk is ze wel vaak alleen en dan is ze s avonds heel actief maar dan ben ik bek af en kan ik weinig hebben. dus snel zwanger worden dan ben ik wat meer thuis is ook leuker voor de hond.

nathalie ik voel me goed hoor vandaag lekker druk geweest op werk. ik heb morgen avond een bruiloft van excollega wel leuk ben benieuwd hoe ze er uit ziet.
wanneer ga je naar luxemburg?? alvast veel plezier en wanneer kom je terug?
succes dan met je nod hoop dat je positief mag testen tijdens vakantie.

rikos spannend zeg nog steeds geen nieuws???

ik wil ook ff zeggen dat ik super blij met jullie ben heb het gevoel dat ik er een paar vriendinnen bij heb terwijl ik jullie niet echt ken. vind ik wel fijn!!!

liefs suzy

rachel wat leuk die slabbertjes!!!
snap dat je koppig bent hoor hoop dat je moeder dan naar jou toe zal komen.
succes ermee.

wat vervelend zo'n lang cyclus zeg dacht dat die van mij lang was? 33/34 dagen. hopelijk wordt ie snel korter dan maak je meer kans he anders moet je steeds zo lang wachten.

liefs suzy

hey ladies...

ff een klein berichtje van mij.... .
ben namelijk op het werk...
alles goed bij jullie... tis rustig he.....

zo... half elf... vanaf elf uur mag ik in bedje gaan liggen.... dat ga ik ook echt doen... want om kwart voor 6 gaat de wekker... en op het werk slapen, dat slaap toch niet zo fijn als thuis.... dus ben meestal toch wel moe na een slaapdienst...

Hier niks geks meer bij gekomen.... alles nog hetzelfde... :)

ikke spreek jullie morgen wel...
xxx joyce

Hoi LADIES; Héhé het lopen was lastig maar ben blij dat we dat toch weer gedaan hebben!

Pien, volgens mij klopt jouw uitleg helemaal! Veel succes met het klussen!

Nancy, tof dat je een hondje gaat krijgen! Bij ons is het hier al een dierentuin, heb 2 katten, een konijn, 2 kippen en op mijn zusje haar kamer nog 3 vissen. Voorlopig genoeg, al zou mijn vriend ook heel graag een hond hebben.
Je zal allesinds al weten wat doen de komende maanden dan, een hond opvoeden is ook nog niet niks...

Pieski, wat vervelend van die nachtmerries! Slaap maar eens goed!

Rachel, lijkt me wel tof om daar samen met een vriendin naar toe te leven... En ik dacht dat ik een lange cyclus had (+-36 dagen) maar amai jouwe is nog wat anders. Hopelijk wordt die idd nog korter!
In ieder geval op naar die positieve test en dan klussen!

Amai Joyce wat moet je er vroeg uit... Zou niks voor mij zijn, moet slechts om 7u45 opstaan als ik ga werken en vind dat al vroeg genoeg. Slaap ze!

Tot morgen en allemaal een goede nacht!

Babeken

Goedemorgen ik ben weer zo veel mogelijk bijgelezen.

Pien je eisprong kan ook iets eerder of iets later zijn meis. 14 dagen na je ei word je vaak ongi. Maar zelfs dit kan varieren, maar 14 dagen is het meestal wel bij de meeste meiden. Ik gebruik ovulatietesten sinds twee maanden om mijn ei te vinden. Wou daar eerst niet aan, maar merk dat ik het heel erg fijn vind. Vorige maand was mijn ei pas heel laat, nu had ik dag 15 & 16 positieve ovualatietest. Dus ben benieuwd hoe mijn dagen in luxemburg zullen zijn.

Joyce beetje kunnen slapen op je werk?
Suzy, ik was met belangrijke papieren bezig gisteravond dus vandaar niet hier
Verder weet ik ff niet meer wat ik tegen je wou zeggen sorry
Nancy ik heb idd ook gehoord dat die hondje hele strenge opvoeding nodig hebben.
De eerste gezinsuitbreiding is er dus al bijna, leukleuk!
Babeken hoe voel je je? En de rest van de meiden, hoe is het met jullie?
Sorry meiden kweet niet meer wat ik allemaal wou zeggen

Heb besloten om voor morgen ergotherapie af te bellen
Vanmorgen therapie zwemmen en vanmiddag nog een afspraak
En dan morgen ochtend naar een vriendin op de koffie die
hier nu paar weekjes in hetzelfde dorp woont, dus hun huis ff bekijken
nu het wat meer af is en ff bijkletsen en dan zou ik om 15.30 uur nog naar ergo moeten. Maar ben nu al kapot, en vind het wel ff gezegend. Ik ga mezelf vakantie geven. Dan kan ik vrijdag middag nog wat dingetjes doen en inpakken voor de vakantie. En als mijn vriend dan vrij is van zijn werk kunnen we lekker naar Luxemburg gaan. Ohhh ik kijk er nu al naar uit! We gaan een weekje

Hopelijk word het vandaag beter weer dan gisteren, jeetje wat een regen zeg!

Liefs Nathalie

Nou zeker, wat een rotweer. Is niet echt handig me die verbouwing!
Ben echt gesloopt mn bed uitgekomen maar tja moest er natuurlijk vroeg uit voor de aannemers. als het nou nog lekkere dingen waren maar helaas hihihihihihi
mn schatje is ook vandaag vrij. lekker ff samen (met wat bouwvakkers op ons dak)
maar goed heb niet zoveel voor de rest te vertellen
groetje

Terug
Bovenaan