24 jaar en moeder wens.......

Hoi Meiden,

Ik heb weer even bijgelezen maar niet zo heel veel tijd om te reageren..
Hier gaat t verder prima! Ik voel niets.. dus ik neem aan dat mijn NOD wel zal
doorzetten want de afgelopen maanden heb ik van te voren ook niet echt ongi-klachten
gehad... Ik probeer mezelf in ieder geval voor te houden dat ik gewoon ongi wordt.. Dan zal het minder moeilijk zijn als het zo is denk ik!

Suzy, wat leuk, ook een labrador! Is het erg moeilijk om m op te voeden dan? Ik heb gelezen dat labradors honden zijn die heel goed luisteren en makkelijk iets leren. Maar de fokker zei ook dat je wel heel concequent moet zijn het eerste jaar.
Hebben jullie de hond in een bench zitten? (en welke maat heb je daar dan voor gepakt?) Wij willen hem (we krijgen een reu) in het begin wel in een bench doen (ook indd met vernielen etc), die kunnen we lenen van schoonouders. Is wel eigenlijk voor een kleinere hond maar voor een pup dus nog een veilig gevoel, las ik ergens.. Later kopen we dan een grotere bench maar ik was op marktplaats etc aan het kijken maar weet eigenlijk niet zo goed welke maat dan moet..
Een hond is inderdaad veel werk, zeker een pup maar  ik ben er wel helemaal vol van... :)

Liefs,
Nancy

Goedemiddag!

Hey Nathalie, voel me wel al trug ok! Strx komt er een vriend die we al bijna jaar niet meer gezien hebben, dus wordt wel gezellig.
Eigenlijk zonde 1 jaar, wetende dat we amper 20 km van mekaar af wonen...
Kan me goed voorstellen dat je die therapien wel es beu geraakt. Je moet er ook vaak naartoe. Enig idee hoe lang je nog moet blijven gaan?
Trouwens ben jij er al terug bovenop?
We moeten jou hier dus een volledige week missen!

Pieski, succes met de verbouwingen! Geef toe het is voor een goed doel hé dat je zo vroeg uit je bedje moet!

Nancy, das een goed idee om jezelf voor te houden dat je ongi wordt, maar ikzelf vind dat altijd zo moeilijk...

Meiden tot later!

XXX
Babeken

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Inge en ik ben 28 jaar.
Lees nu sinds een weekje jullie forumtopic en ben meteen verslaafd....
Mijn vriend en ik zijn vandaag exact 5 maanden bij elkaar. Hij is 25 en dit is zijn eerste serieuze relatie. Ik kom al uit een langdurige relatie en heb al sinds mijn 20e de wens om kinderen te krijgen.
Ik slik al jaren geen pil meer, maar heb nog niet actief geprobeerd zwanger te worden, kortom we vrijen wel veilig.
Toch zou ik dat graag anders zien...jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.
Heeft er iemand misschien tips over hoe ik het hier met mijn vriend  over kan hebben?

Alvast bedankt!  

Babeken, jeetje 1 jaar niet gezien. Dat is indd lang. Maar wel gezellig dat jullie nu weer s lekker gaan bijkletsten toch? Ik heb dat ook wel met een vriendin, ze woon nog geen 10 minuten lopen van me af en we zien elkaar eigenlijk nooit meer. En dat terwijl we jarenlang elkaar iedere vrijdagavond zagen... Eigenlijk zonde inderdaad!
Ik heb dat ook wel hoor, dat het me moeite kost om te denken dat mijn NOD komt.. Natuurlijk heb ik de hoop van niet. Maar afgelopen maand dacht ik echt dat het wel s zo kon zijn en toen was het niet zo en was ik echt 2 of 3 dagen helemaal van de kaart af.. Is een beetje zelfbescherming dat ik dit nu probeer te denken..

Inge, welkom.. Ik heb eigenlijk niet echt tips die ik je geven kan om aan je vriend te vertellen dat je graag kinderen wilt. Ik zou zo zeggen gewoon zeggen wat je wensen zijn en dan afwachten wat hij wil?

Liefs,
Nancy

hey meiden...

ja voorhouden dat je toch ongi wordt... dat probeer ik ook altijd... maarja wil niet altijd lukken hahaha...

inge welkom... :) gezellig dat je mee komt kletsen..
bij ons ging het eigelijk geleidelijk... toen we hier in appartement ging wonen 1 januari.. we hebben 1 kamer waar nu pc enzo staat... en sommige zeiden voor de grap dat wordt de kinderkamer... dus toen hebben wij er zelf ook grapjes overgemaakt enzo... daarna waren we bij mijn zus op bezoek toen ze bevallen was.. en op de terug reis heb ik balletje opgegooid... zo van... oh wat is ie lief he... wil jij ook kinderen... hoeveel... en zo kwam het gesprek... en 2 maanden daarna ben ik gestopt met de pil... :D:D

dus eigenlijk zijn we er op een grappige en lacherige manier over begonnen... dat werkt wel wanneer je het niet op de man af zou durven vragen...

x

hey nancy

ik wil je niet bang maken meis maar bruine labradors zijn drukker dan blonde en zwarte ( wist ik eerst ook niet) het zijn hele slimme honden waardoor ze snel dingen leren maar ze zijn ook slim genoeg om een spelletje met je te spelen je moet erg consequent zijn. wat soms erg lastig is als ie je met die lieve trouwe ogen aankijkt.
die van ons ik zo hieper soms dat als ze stout is en ik wil haar straffen dan gaat ze het hele huis door maar heb nu op cursus geleerd dat ik haar dan aan de riem moet doen en een opdracht moet geven als ze dan niet luisterd moet ik een beste ruk aan die riem geven en dan helpt idd.
we hebben haar overdag nog steeds in de bench als we weg zijn lukt nog niet zonder dan sloopt ze alles. s nachts is ze al wel los. we hebben de grootste bench die er is dat ik ook echt wel nodig anders is het helemaal zielig voor haar. in begin had ik er een schot tussen gemaakt toen ze nog niet zindelijk was. want een hond vervuilt zijn eigen plek niet als het klein genoeg is want dan moet ze er zelf in zitten.
als er veel ruimte is gaat ie dat in een hoekje doen.
maar ondanks het vele werk is het wel heel leuk hoor en ze kan ook heel lief zijn dan komt ze met haar 28 kilo bovenop me liggen en dankt ze dat ze een schoothondje is haha.
nou als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
in het begin zijn ze echt om op te vreten zo lief

liefs suzy

He meiden

Suzy: Thanx voor je lieve woorden, en ik vind het ook fijn dat ik jullie allemaal heb om me hart te luchten.
Je kunt het hier over vanalles hebben zonder dat iemand zijn oordeel klaar heeft.
Heel erg fijn!!!

Joyce: Pittig hoor zo'n slaapdienst, ik kan me voorstellen dat je wel minder slaapt op   je werk.

Babeken: Ik vind het zeker leuk om deze periode samen met mijn vriendin te delen.
We spreken elkaar dan ineens ook veel vaker hahhah
En we hebben een lol samen, zo van waren jullie weer aan het klussen!!! whahhaha

Nathalie: Lekker hoor een weekje weg naar luxemburg!!!
Ga er maar lekker van genieten!!! Weet je al wat het weer gaat doen?
Ik hoop dat je het een beetje treft met het weer, dat maakt het allemaal net ff wat meer geslaagd.

Pieski: Suc6 met de verbouwing, best vermoeiend he zo'n verbouwing?

Inge: Welkom hier, je kan denk ik niet meer doen dan vertellen dat je die wens hebt en hoe je je voelt.
Gewoon eerlijk zijn is het beste, en de meeste mannen moeten dan wel aan het idee wennen, maar dat is man eigen hahah.
suc6 met alles.

Nou meiden hier verder niks bijzonders te melden.
Gewoon gewerkt.
Morgen heb ik geen tijd om online te komen, maar dan ben ik er zaterdag weer.
Iedereen alvast een heel fijn weekend!!!
Nathalie ging jij morgen al weg?
Zo ja dan een hele fijne vakantie!!! Ga maar lekker genieten en ik hoop dat je ons positief nieuws kan brengen als je terug bent.

Heel veel liefs
xxx Rachel

Hoi allemaal!

Haha Pinkelot al meteen verslaafd! Was bij mij ook hoor! In ieder geval welkom!
Tips kan ik je niet geven, daar het mijn vriend was die aan kinderen wou beginnen. Van mij mocht het nog wat
langer wachten. Maar nu ik er aan begonnen ben wil ik niets liever dan zo snel mogelijk zwanger zijn.
Denk dat je beter gewoon rechtuit een gesprek met hem hierover aanknoopt??

Amai best veel werk zo'n hond... Dat zou niks voor mij zijn. Geef mij maar die katten, lekker gemakkelijk en toch ook héél lief!

Groetjes

Babeken

Terug
Bovenaan