A
Anoniem
Guest
Nou meiden,
ik had hier net een heel verhaal getypt en nu doet ie het niet
Heb echt wel 10 minuten zitten typen ofzo... Gaan we weer...
Suzy, Jee wat een verhaal van die miskraam zeg.. Lijkt me echt zo moeilijk meid. Kan me voorstellen dat je eigenlijk niet tegen andere dikke buiken aankijkt nu!! Ik hoop voor je dat het deze ronde voor jou ook raak mag zijn..
Bedankt nog voor je woorden over die afscheiding.. Vond het toch wel wat vreemd.
Sesje, Nog steeds pijn in je nek? Ben je wel bij de fysiotherapeut? Geloof van wel toch? Weet je niet waardoor het komt?
Nathalie, Ik ben ook nog wel onzeker hoor.. Het is nog zo pril allemaal.. En zo onwerkelijk, ben je een hele poos bezig geweest en nu plots is het zo ver, en had het helemaal niet verwacht deze maand
Pieski, Ik kan me goed voorstellen dat je moe bent.. Zo'n hele verbouwing vergt al veel van je en dan ook nog steeds naar je opa toe gaan kost ook veel energie.. Wel fijn dat je nog zo'n goede steun bent voor je opa.. Hopelijk mag je hem nog leuk nieuws vertellen!!!
Rachel, Wat rot die ovulatietesten meis.. Gelukkig hebben jullie wel goed geklust
Morgen moet ik naar de huisarts toe en volgende week maandag kan ik al bij de verloskundige terecht. Ik had haar vandaag gebeld en ook dat uitgelegd van dat rosig/oranjig... Zij zei dat het zo niet ernstig klonk maar dat ze dat natuurlijk niet met zekerheid over de foon zeggen kan.
Mijn eerste echo krijg ik met 8 weken...
Meiden, Veel succes met klussen, afwachten en de kwaaltjes..
Liefs,
Nancy