24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nou meiden,
ik had hier net een heel verhaal getypt en nu doet ie het niet
Heb echt wel 10 minuten zitten typen ofzo... Gaan we weer...

Suzy, Jee wat een verhaal van die miskraam zeg.. Lijkt me echt zo moeilijk meid. Kan me voorstellen dat je eigenlijk niet tegen andere dikke buiken aankijkt nu!! Ik hoop voor je dat het deze ronde voor jou ook raak mag zijn..
Bedankt nog voor je woorden over die afscheiding.. Vond het toch wel wat vreemd.

Sesje, Nog steeds pijn in je nek? Ben je wel bij de fysiotherapeut? Geloof van wel toch? Weet je niet waardoor het komt?

Nathalie, Ik ben ook nog wel onzeker hoor.. Het is nog zo pril allemaal.. En zo onwerkelijk, ben je een hele poos bezig geweest en nu plots is het zo ver, en had het helemaal niet verwacht deze maand :) Fijn dat het goed ging bij de huisarts.. Wel grappig dat je dan plots zoveel bekenden tegenkomt als je stiekem probeert te doen he.. haha. Morgen moet ik ook naar de huisarts.

Pieski, Ik kan me goed voorstellen dat je moe bent.. Zo'n hele verbouwing vergt al veel van je en dan ook nog steeds naar je opa toe gaan kost ook veel energie.. Wel fijn dat je nog zo'n goede steun bent voor je opa.. Hopelijk mag je  hem nog leuk nieuws vertellen!!!

Rachel, Wat rot die ovulatietesten meis.. Gelukkig hebben jullie wel goed geklust :) Misschien helpt teunisbloem wel voor een regelmatigere cyclus. Of M.... (ik kom niet meer op de naam.. haha) Misschien weet iemand anders het.. (Monnik...iets??)

Morgen moet ik naar de huisarts toe en volgende week maandag kan ik al bij de verloskundige terecht. Ik had haar vandaag gebeld en ook dat uitgelegd van dat rosig/oranjig... Zij zei dat het zo niet ernstig klonk maar dat ze dat natuurlijk niet met zekerheid over de foon zeggen kan.
Mijn eerste echo krijg ik met 8 weken... :)

Meiden, Veel succes met klussen, afwachten en de kwaaltjes..

Liefs,
Nancy

Hey meiden

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, heb je soms gewoon ff nodig.
Ik heb besloten dat ik morgen nog een ovutest doe en als ie dan weer neg is stop ik ermee.
Dan houden we mijn NOD gewoon op de 13e, toch nog een dag eerder
Ik zal het gelijk ff aanpassen in het lijstje.
Ik heb trouwens wel als ik terug denk, vanaf zaterdag last van mij rug, en zaterdagavond had ik ook wat buikpijn.
Dit heb ik normaal nooit als ik mijn eisprong had maar misschien is het deze maand wel anders.
Ons lichaam is soms echt raar.

We zien het wel meiden.
Ik ga voor ons allemaal duimen!!!

Groetjes Rachel

Nod lijstje!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          13-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  ??-??-09

Nod lijstje!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Ook ik kom zo ff kletsen en bijlezen hoor. Jeetje begint wel veel te worden.
Lijkt me erg gezellig om naar mei 2009 forum te komen Joyce
Ik denk dat ik een keuze moet gaan maken waar ik nog wel en niet klets en alles wil lezen, want dit is zo niet bij te houden voor mij. Ik ben echt forum junkie (zo werd ik vandaag genoemd in topic @1984_Nathalie_1984 haha) maar hier aantal topic bijhouden en nog privé forum met 10 meiden en dan nu ook zwangerschapsforum, dat word denk ik beetj teveel. Als je hier ff niet kijkt (vooral 's avonds) dan moet je meteen tig pagina's terug leze. En merk aan mezelf dat ik dat ook doe. Niet globaal lees. Toen ik terug kwam van vakantie ook, ben dan zo benieuwd hoe het met jullie gaat. Scheeld dat ik niet meer mee hoef naar september nod lijstje, hihih)

Tot strakkies

Liefs Nathalie

Jeetje pien wat heftig van je schoonpaps meis. Hoop echt zo dat jullie voordat hij er niet meer is nog van zijn kleinkindje mogen vertellen. Begrijpelijk hoor dat je beetje gezonde jaloesie hebt. Komt allemaal goed meis, geef het de tijd. Klinkt nu makkelijk gezegd van mij. Maar weet heel goed wat het is dat afwachten en onzekerheid. Maar nu na ronde 6 mocht het toch zo zijn.

Ohh ships ik weet niet meer wat ik allemaal wou zeggen, hihih

Nod lijstje!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          13-09-08  

Glittersss * * * **

*

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Neeee tekst kwijt, grrrr
Misschien moet ik niet alles te goed willen lezen hiero
En allemaal te uitgebreid, want ik dit hou ik zo niet vol
Ik heb deze week gelukkig nog vakantie
Maar ik vind het veel te gezellig met jullie, hihih
Maar als ik iets lees dan vergeet ik steeds wat ik wou zeggen
Maar goed we gaan gewoon door! hahaha

Rachel ik heb gehoord dat je je eisprong de ene keer links & andere keer rechts hebt. Maar meis, sommige meiden voelen helemaal niks. Ik had ook maanden bij dat ik niks voelde, en toevallig deze maand wel hele steken inmijn buik. Dus ik dacht ohh dan is dat misschien eisprong, hihih.

Monnikkapscapsules heette het geloof ik. Maar bij Etos heb je ook vitamine tabletjes die er voor zijn om cyclus wat regelmatiger te krijgen. Verder heeft je lichaam tijd nodig meis. Bij mij was ronde 1 22 en toen ineens 36 dus ook een zootje. Je lichaam moet ff wennen. Het is vooral genieten, lekker klussen en het helaas de tijd geven, dan komt het vast goed!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan