24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik even zeggen dat ook ik vind dat er in september weer zoveel zwangeren moeten zijn. Ik zal zeker voor iedereen duimen!
Want hoewel het voor mij nog niet zover is dat ik mag gaan proberen, leef ik wel ontzettend met jullie mee.

Op dit moment hebben wij thuis nogal wat wateroverlast, de vloer van de slaapkamer is doorweekt. En aangezien we er maar 1 hebben, slapen we nu in de woonkamer. Wel heel veel troep om ons heen, maar dat geeft niet, zolang we maar samen zijn.

Ik weet dat het niet te vergelijken is, maar als ik zie hoe hij met onze 4 katten is en met zijn nichtje van 6, dan denk ik wel dat hij ook een geweldige vader zal zijn.
We groeien nu wel heel erg naar elkaar toe doorde tegenslagen.
Wie weet helpt dat wel.

Tot die tijd leef en lees ik met jullie mee!

aaaahhhhhhhhh wat lief pinkelot hoop ook dat er veel zwanger mogen worden in september (en ik stiekem erbij)
Ook voor jouw pien hoop ik het echt! kunnen we het toch nog aan die mensen vertellen die je het ook echt wil vertellen.

Ga mezelf gauw op het wachtbankje zetten want ik heb zo'n voorgevoel dat ik helaas weer terug moet naar het NOD lijstje voor volgende maand!
Ben lekker emotioneel beladen (kan weer ieder moment janken) en jawel dat doe ik dan zo nu en dan ook! hihihi
nee ik heb echt het gevoel dat het niet gelukt is deze maand snif snif! maar goed afwachten maar weeeeeeer!

Nod lijstje!

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          13-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

LMP en marjootje hoe is het met jullie meiden?
hebben al heeeeeeel lang niet meer van jullie gehoord!
Mogen jullie op het zwangere bankje?
nou we horen het wel groetjes

hallo meiden

nathalie mijn mk was in januari dus vandaar al weer 8 ronden verder. op nod lijst staat dat ik in ronde 8 zit maar dat is dus gerekend vanaf mijn mk.
mijn moeder is aardig gewend in haar huisje. ze werkt bij thuiszorg en dat deed ze hiervoor in andere woonplaats ookal. alleen nu moet ze meer uren gaan werken want moet nu voor zich zelf zorgen.
mijn pa heeft met zijn vriendin een ander huis gekocht dus woont niet meer in ons huis.
ben er niet geboren heb er ongeveer 6 jaar gewoond denk ik.
maar toch raar het voelde als oudelijk huis omdat we daar toch nog met z'n allen gewoond hebben.
succes met vertellen wel spannend!! wat een toeval dat je iederrn tegenkwam hopelik hebben ze nog niks door.

he verdorie heb alles bijgelezen maar weet niet meer wat ik wou zeggen.
rachel lastig he die ovutesten. weet er alles van ik had wel mijn ei gevonden maar achteraf werd ik te vroeg ongi dus klopte het als nog niet snap er ook niks meer van.

pinkelot lief dat je met ons meeleeft.

sorry ben verder ff alles kwijt.

ben er tegenwoordig iets minder vaak maar komt doordat ik mijn ma soms ff gezelschap ga houden s avonds anders is ze zo alleen. maar hou wel alles bij hoor

xxx suzy

Hoi! Ga eerst met mezelf beginnen!
Zonet ovutest gedaan en die was positief, dat wordt dus straks klussen geblazen! Duimen jullie alvast mee?

Nathalie, spannend om dat zo nog even geheim te moeten houden... Hopelijk lukt jou dat hoor!
Al een idee hoe je dat gaat vertellen?
Moest wel lukken hé, dat je net dan al die bekenden tegen komt!

Rachel, vervelend voor je dat je er niet zo goed aan uitkan met die ovutesten. Ik moet zeggen dat het streepje bij mij gisteren licht en vandaag echt donker was... Mss moet je langer testen?

Pien, je bent zeker niet alleen hoor die een beetje jaloers is, heb ook wel altijd een beetje een dubbel gevoel als ik lees dat iemand naar het zwangerenbankje verhuist... Maar ja onze toer komt wel!

Nancy, hoe was de afspraak met ha? Alles ok?
Spannend aftellen tot die 1e echo!

Pinkelot, oei je moet blijkbaar een beetje kamperen... Hopelijk snel geen last meer van al dat water hoor!

Slaap ze en tot later!

Groetjes

Babeken

hey ladies.

er wordt me flink wat afgekletst hier he... ik hou het helemaal niet meer bij...
sorry... maar ben veel aan het werk... en ben erg moe... dus vandaar...

pieski k hoop dat die stomme rdtjes wegblijven...

hier is alles oke verder... :)
kom net van ut werk.. en morgen weer ochtenddienst... pfff dus moet vroeg op... balen... maar daarna heb ik weekend.. en ga dit weekend een weekendje weg met vriendinnen... :D:D

nou meisjes... morgen middag en donderdag heb ik vrij.... dan kom ik weer ff bij kletsen... :)

xxx joyce

Hier vandaag bijzonder dagje
Maar dat kom ik jullie morgen allemaal uitgebreid vertellen okay
Is zoveel gebeurd vandaag. Ik ga morgen jullie berichtjes lezen
en op iedereen reageren. Maar ga nu naar bedje denk ik,
want ben echt kei moe en hoofdpijn.

Dikke nachtknufff van ons, hihih

Terug
Bovenaan