24 jaar en moederwens... DEEL 2

Goedemorgen meiden, hier was ik ook weer ff. Ben nu 1,5 uur wakker maar pff jeetje wat gebeurd er alweer veel. Of eigenlijk al eerder wakker, maar nog ff in bed blijven liggen. Vanmorgen om 8.00 uur @home al aan de telefoon. Nou ja niet aan de telefoon maar de in wacht, grrrr. Stom gedoe, door een fout van hun is er een verzoek ingediend tot afsluiting van tv basis en meteen ook weer heraansluiting op 21 aug. Maar dat houd in dat wij dus niks geen tv, digitale tv of internet meer hebben. Heel fijn! Mijn vriend werkt vanuit huis en is nu gelukkig bij zijn baas om te werken. Die woont in dorp kwartiertje van hier dus dat scheeld. Maar ik ben nog niet klaar met ze. Gelukkig hebben we vakantie gehad, anders hadden we al die tijd zonder gezeten.

Petra wat naar om je opa zo veel pijn te zien hebben meis. En eigenlijk steeds verder te zien afdwalen. Tja die humor herken ik wel een beetje van mijn opa ja. Hoop echt dat iets de pijn een beetje kan verlichting. Misschien jou bezoek aan hem wel, dat ie het fijn vind dat je er bent. Hoop echt zooo dat je deze maand zwanger mag zijn en het je opa kan vertellen. Ik heb de afgelopen maanden ook genoeg op mijn bordje gehad. En gelukkig is voor mij nu een lichtpuntje gekomen. Om 15.15 uur heb ik afspraak bij de ha. Ben erg benieuwd hoe die zal reageren. Maar dat horen jullie dan later wel.

Als het goed is zijn wij voor 15.45 uur weer overal op aangesloten. Mijn vriend heeft nu mijn auto mee, en ik kan dus geen kant op vandaag, heel fijn. Maar goed, nog wel genoeg te doen hoor. Dingen bellen en regelen en de was is nog niet helemaal klaar. Pff wat altijd een troep na de vakantie hè.

Ohh ja over de vakantie, dat was bijzonder natuurlijk. Al heb ik niet echt vakantie gevoel gehad, raar hè. Eerst was het spannend, want mijn temperatuur was op dag 31 nog 36,93 en toen had ik echt zo iets van ohh helpp, hahah. Terwijl mijn temperatuur deze ronde echt niet abnormaal hoog was. Rond de 36,87 terwijl basis ongeveerl 36,6 is meestal soms 36,5 dus vond het eigenlijk niet hoog genoeg, maar blijkbaar hoeft het dus niet mega hoog te zijn. 26ste aug heb ik getest. Was eerst de testen ook nog kwijt, hihih. En was zooo zenuwachtig. Ik durfde echt niet te testen. Weer een negatieve test dacht ik, totdat er streepje verscheen, kon mijn ogen niet geloven. Daar lag ik met dubbele hartslag in bed, hahah. Hopelijk mag alles goed blijven gaan!

Liefs Nathalie

Ikke is weer terug van de huisarts met blij gevoel
Pff wat was ik zenuwachtig! Liep de ha natuurlijk ook nog uit, dus zit je daar, hihih
Komt ineens de vriendin van mijn broertje & haar moeder binnen, helpp! hahah
En ze hebben gezien dat ik met een brief de deur uit ging geloof ik, dus tja wat moet ik daar nou weer op verzinnen. Mijn broertje had hun gebracht, haha. Kom ik die spreekkamer uit, wie loop ik tegen het lijf. Mijn oom en zijn vriendin, hahah
Je kunt ook nooit eens rustig naar huisarts gaan! Heb de brief wel zo gedraaid dat ze niet de naam van de verloskundige op de envelop konden lezen.

De huisarts reageerde helemaal niet zoals ik had verwacht, hahah. Heb we meer druk gemaakt om niks dus. Hij heeft me niet gefeliciteerd, maar zei wel: een nieuwe fase in jullie leven. En dat hij het een mooie leeftijd vond om zwanger te worden. Dat hij daar echt voorstander van was enzo. En of ons huis (zijn eind vorig jaar verhuisd) al helemaal klaar was? Dus wel leuk, niet zo afscheperij en hup okay is goed, dit heb ik te vertellen en ga maar weer. Nee echt ff zitten kletsen. En vroeg nog of openruggetje, down syndroom of andere erfelijke ziektes voorkwamen in de familie enzo. Ik mag gewoon naar verloskundige en daar bespreken we allemaal hoe het verder gaat. Omdat ik natuurlijk medische verleden heb. Maar wat dit betrefd ben ik goed gezond. En mocht ik last krijgen van mijn rug of andere dingen dan moest ik maar ff weer komen. Dus ikke is helemaal blij!

En krijg nu ineens ook de drang om het aan mijn ouders & schoonouders enzo te vertellen, hihih. Geen idee wanneer we het mijn schoonouders kunnen vertellen, want mijn schoonmoeder moet nu werken tot donderdag en dan gaan hun voor lang weekend naar Luxemburg. En ik wil eigenlijk wel persoonlijk langs om te vertellen. Het weekend erop is mijn vriend jarig en moet mijn schoonmoeder weer werken, dus dan zien we ze ook niet. En ff op en neer is denk ik ook geen optie. Want is toch snel 2,5 uur rijden. En wil dit eigenlijk wel samen met mijn mannetje doen. Ik ben deze week vrij, maar hij niet.

Nog maar ff over na denken. Ik ga ff wegzwijmelen, hihih

Liefs Nathalie

Hey meiden....

Nancy: Gefeliciteerd!!!!, 7 jaar samen, en dan zo'n mooi cadeau!!!
Geniet er van!!

Yvettje: Hoe was het bij je ouders? Bel me ff hoe ze het vonden.
Ik ben zo nieuwsgierig!!!

Nathalie: Nogmaals gefeliciteerd meid!!
Wat een gedoe zeg met dat internet, heb ik ook een keer gehad echt balen was dat!!
Fijn dat het goed ging bij de HA, en je zal idd altijd zien dat je bekenden tegenkomt hahah.
Ga idd maar lekker zwijmelen over hoe en waar je het iedereen gaat vertellen.
Ik kan niet wachten tot ik dat ook mee mag maken!!!

Suzy: Ik vind het een heel goed idee dat wij in sep aan de beurt zijn!!!
Maar dat willen we allemaal wel hahhah
We hebben het nou eenmaal niet in de hand, maar we mogen wel fantaseren!!!

Nou meiden
Ik wordt er een beetje moedeloos van allemaal hier!!!
Ik heb in het weekend s'ochtends en s'avond een ovutest gedaan.
zaterdag ochtend en avond was het streepje op de test donkerder dan andere dagen, maar nog steeds niet even donker en dus niet pos.
zondag was ie al weer lichter.
En vandaag is ie al bijna niet meer te zien!!
Ik snap er echt niets meer van!!!
Naast de ovutesten kan ik mijn eisprong altijd aan mijn tepels voelen, en dit klopte altijd!! Maar ik heb nu nog helemaal niets gevoeld, ik ben er dus heilig van overtuigd dat ik hem nog niet heb gehad.
Ik baal echt ontzettend want nu wordt mijn cylcus dus weer langer dan 49 dgn.
Mijn langste cyclus tot nu toe was 52 dgn, dat is woensdag, ik hoop dat ie dan komt.
Maar die hormoonpiek zal nu toch niet meer stijgen lijkt mij?
Heeft iemand enig idee?
Sorry meiden voor mijn geklaag, maar ik had het gisteravond ff slecht.
Ik denk dat het komt door alle toestanden van de afgelopen tijd.
Misschien dat mijn lichaam daar ook wel op reageert!!
Heerlijk dat ik hier ff van me af kan schrijven.
Het doet me ff goed, thanx meiden.

Veel liefs Rachel

Meis als nu je ovulatietest negatief is dan houd het in dat je toch die zaterdag misschien wel positieve test had. Hier twijfelde ik ook ff of ie nu wel goed genoeg was hoor. Maar toen was ie ineens negatief dus wist ik dat eisprong geweest is. Die test geeft niet voor niks negatief nu aan. Hou jij je temperatuur ook bij? 2x per dag ovulatietesten gebruiken heeft echt geen zin hoor. Je moet het gewoon 's middags ofzo doen. Op hetzelfde tijdstip en niet met ochtend urine. Hopelijk is het volgende maand niet meer nodig en ben je zwanger. Hebben jullie wel goed geklust dan de afgelopen dagen? Het kan zijn dat doordat je de ene maand je eisprong links hebt en andere maand rechts dat je 1 kant niet zo goed voeld. Ik voelde mijn eisprong vaak ook niet, deze maand wel, heel apart.

Wij gaan waarschijnlijk 13 september het aan mijn ouders vertellen. Mijn broertje belde vanavond al, wat ik bij de ha moest, hahaha. Ik heb lulverhaal opgehangen over puistjes en plekjes en dat ik machtiging voor krukken nodig had enzo. Maar toen ging ie doorvragen enzo, want hij heeft namelijk acne en wil graag naar dermatoloog omdat niks helpt en de ha wil hem niet doorsturen. Dus had beter andere smoes kunnen verzinnen, hihih. Ach tja, we zien wel hoelang we het nog geheim kunnen houden. Het weekend van de 12e is mijn vriend jarig. Helaas kunnen mijn schoonouders niet komen dus zie zullen we het over de telefoon moeten vertellen. En dan zo snel mogelijk als kan persoonlijk langs gaan. Vind dit eigenlijk helemaal niet leuk, misschien vinden we er nog iets op, hihih.

Ik ga strakkies ff lekker zwemmen in verwarmd water. Ben ik wel aan toe, want vanavond ff paar boodschapjes gedaan en toen werd ik ineens niet lekker in de winkel. Dus hup alles wat ik nodig had in de kar gemieterd en weer naar huis. De rest komt morgen wel ofzo.

Meiden fijne avond en tot later!

Liefs Nathalie

Hey nathalie

Thanx voor je berichtje!!
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maar ik vind het nog steeds raar dat ik niets aan mijn tepels voel.
We hebben wel vanaf vrijdag elke dag geklust duss.... Ik hoop het.
Ik doe normaal ook maar 1 test per dag smiddags, maar ik had een keer gelezen dat die piek heel snel kan verlopen en dat je hem dan kan missen, vandaar dat ik rond mij verwachte eisprong 2 testen heb gedaan.
Vanaaf voor de zekerheid nog maar ff klussen hihi
is dat zo dat het per kant kan verschillen of je iets voelt of niet?
Ik hoop het.

xxx Rachel

Hey Rachel,
Hoop voor je dat je idd goed geklust heb en wie weet is toch al je eisprong geweest!
Het is altijd zo afwachten he? vindt het echt lastig en ik ben pas voor de 2e ronde moet je nagaan mag echt niet klagen ofzo.
maar goed wie weet zit jij wel de 14e op dat zwangere bankje! ik  voor je!

Wel wil ik ff nog weten hoe het LMP en Marjoortje vergaat?

Ben benieuwd liefs Petra

ladies... ik ben er nog hoor... :):)
drukke dagen gehad...
nog niet bijgelezen.. maar we gaan nu filmpje kijken.. en daarna reageer ik ff...

Nathalie... GEFELICITEERD NOG!!!!! vind het leuk dat we samen over zijn gestapt naar zwangerenbankje..

ik heb ook topic geopens bij zwanger zijn forum... en wel.. uitgerekend in mei 2009.. kom je daar ook buurten.. nancy en yvette zijn er ook.. :) haha..

zo ik kom straks ff terug...!!!!

ben trouwens 6 mei uitgerekend kan iemand dat ff aanpassen in lijstje...

xxxx joyce

Hey Allemaal,

Allereerst alle zwangere nogmaals gefeliciteerd!!!echt helemaal geweldig!!!
Ben beetje jaloers...haha, zit pas in ronde 1 dus mag niet zeuren maar zie nu zoveel zwangere om me heen...ik wil ook!!!!

Petra; naar om te lezen dat je opa zoveel pijn heeft, mijn schoonvader(longkanker met uitzaaiingen over zijn hele lichaam)  wou ook eerst niet aan de morfine maar moest er uiteindelijk ook aan geloven...achteraf is hij blij dat hij het toch heeft gedaan want hij zit nu   veel lekkerder in zijn vel en kan weer zijn bed uitkomen..
we hadden gister gesprek met de longarts en ze hebben hem nog 3 maanden gegeven..behoorlijk schrikken!!!Hoop hem toch voor zijn dood nog goed nieuws te brengen!!

Rachel: hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!Kan je helaas niet helpen met dit want ben nog niet zover met alles bijhouden..zit natuurlijk pas in ronde 1!

Verder hier alles goed, moet als alles klopt zondag ongi worden en ga natuurlijk nergens vanuit maar ben zo moe de laatste tijd en misselijk en had gister zoveel pijn in mijn borsten dat ik niet eens mijn hockeywedstrijd heb kunnen uitspelen..maar zal allemaal wel tussen mijn oren zitten....wil te graag!!!

Allemaal fijne avond, ik ga weer heerlijk verder met strijken
xxpien

Terug
Bovenaan