24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nod lijstje!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  ??-??-09

Nancy gefeliciteerd met je 7 jaar samen zijn met je mannetje!
Hopelijk is het afvegen niks meis. Kan door verschillende dingen komen. Hebben jullie wel braaf gedaan in bed gisteren? hihih. Ik was ohh zooo bang de eerste keer dat wij het weer deden, dacht ohh dalijk bloed ik ofzo. Maar gelukkig kon ik uiteindelijk wel genieten nadat ik mezelf ff had toegesproken. Moet de kleine maar tegen kunnen hoor dat papa & mama elkaar lief vinden, hihih (help dat klinkt wel ergg raar nog, hihih) Had het echt nooit verwacht en kijk nu. 4 zwangere meiden deze maand. We hadden hoogingezet en kijk het is gelukt. En hoop dat september weer hele vruchtbare maand gaat worden meiden. En dat het voor ons allemaal goed mag blijven gaan!

Ohhh je grootmoeder Babeken, las het feestje van je broer, dus trok daar mijn conclusies uit. Bijzonder hoor een grootmoeder die nog gaat trouwen. Dan kun je idd verwachten dat de muziek niet helemaal jullie smaak is, hihih. De vriend van mijn oma was gisteren jarig. Ben ik tegen 21.30 uur nog ff heen gegaan. Internet en tv deden het hier toch niet en wasmachine stond aan, zit je een beetje op de bank te koekeloeren. Niks mis mee hoor, maar dacht ga daar nog ff heen. Mijn oma haar man is al heel jong overleden. Heb mijn opa dan ook nooit gekend. Geloof dat mijn oma 25 jaar alleen heeft geleefd en nu ongeveer  5  jaar of langer  (jeetje zolang alweer bedenk ik me net) een vriend heeft.   Hele aardige man en hebben er een hele familie bijgekregen. Want mijn mams heeft alleen 1 zus, hihih.

Ik weet nog niet wanneer we het mijn ouders & schoonouders gaan vertellen hoor, vind het allemaal heel spannend.

Liefs Nathalie

hallo lieve meiden!!!

petra heel veel sterkte met je opa! hopelijk krijg je veel steun om je heen.

nathalie welkom terug meis en als nog een keer GEFELICITERRD!!!!! vind het echt super voor je.

nancy die gekleurde afscheiding hoeft niks te betekenen  hoor. zolang het niet helder rood is is er niks aan de hand. een heleboel vrouwen krijgen bloedverlies tijdens de zwangerschap en bij maar een klein deel gaat het mis.

iemand vroeg aan mij hoe ik merkte dat ik een mk kreeg nou ik zal het uitleggen maar wil jullie niet bang maken dus als jullie iets herkennen niet meteen bang worden hoor.
het zit zo:
op dinsdag teste ik na ruim 1 week overtijd te zijn positief.
de volgende dag ging ik op bezoek bij mijn pa die toen depressief was en opgenomen was..ik schrok er erg van want zo kende ik hem niet. ik werd er echt gestressd van. toen ik daar naar toilet ging zag ik dat ik een bloeding had gekregen.
de volgende dag de vk gebeld en die zei dat ik niks anders kon doen dan afwachten en dat het ook gewoon nog goed kon gaan. de bloedingen hielden aan en op zaterdag kreeg ik er ook steken in mijn buik bij. een soort ongi krampen maar dan heviger.
die zondag waren we 5 jaar samen en gingen we uiteten. de krampen waren inmiddels weer weg. maar toen ik maandagochtend voeg naar toilet ging zag ik dat ik het vruchtzakje verloren was. het was ongeveer 1,5 cm groot. toen wist ik dat het echt fout zat. heb weer vk gebeld want had verwacht dat ze wel zou onderzoeken of alles eruit was maar ze zei dat ik maar af moest wachten en als de bloedingen binnen een week over zouden gaan dan was het goed zo. en zo is het indd gegaan.
het is uiteindelijk met 6 weken eruit gekomen.
omdat ik al meteen bloedingen had hield ik er wel rekening mee maar toch hoopte ik dat het goed zou gaan. achteraf denk ik dat ze stress in die periode gewoon teveel was. maar het kan natuurlijk ook zijn dat het er niks mee te maken had.

bedankt voor jullie lieve woorden hoor op zich gaat het allemaal wel maar het lijkt wel als of ik overal hoogzwangere vrouwen zie en dan denk ik wel steeds   : zo had ik er ook bij kunnen lopen.

nou rachel dan gaan wij maar voor die 4 zwangeren in september haha.
Of nog meer dan 4 natuurlijk.

iedereen die nu ei heeft veel succes met klussen.

alle zwangeren geniet ervan en succes met de kwaaltjes.
leuke ideen trouwens om de ouders te vertellen.

nathalie willen jullie het nog lang stil houden??

mijn ma is verhuisd wel gezelli maar nu ze hier woont en hier eigenlijk alleen mij heeft vind ik het wel sneu dat ze steeds zo alleen zit en wil ik eigenlijk continu bij haar langs gaan maar ja dat kan niet want ik heb ook mijn eigen dingen. hopelijk went ze snel hier morgen moet ze voor het eerst werken dus dan leert ze ook andere mensen kennen.

nou fijne avond ladies en tot gauw

liefs suzy

Hoi Meiden ..

Ben ik weer..

Wil als eerste Nathalie, Nancy  ,Yvette en Joyce feliciteren helemaal super meiden..
Ik hoop net als de andere meiden dat jullie ook hier blijven kletsen vind het allemaal zo leuk om alles te horen..

Sorry dat ik er een paar dagen niet was maar was zo erg moe en erg last van me nek..
Maar me eerste werkweek zit erop was allemaal wennen maar tot nu toe heb ik het naar me zin zijn aardige mensen waar ik mee werk gelukkig maar..

Ben eersgistere begonnen met ovulatie testen toen heel licht streepje gistere als iets donkerder dus hopen dat tie vanavond zover is..
Ik kom van de week nog ff reageren op iedereen maar heb nu niet echt tijd om alles door te lezen heb hoofdpijn dus das nioet zo lekker lezen he..

Geniet ervan meiden die zwanger zijn en de meiden die het nog niet zijn we gaan ervoor in september zetten we nog een keer vier in??

xx syl

Suzy hoelang is het geleden dat je die mk hebt gehad meis? Wat fijn dat je mams nu verhuisd is. Woont je paps nu in het huis? Ben je in de huis geboren? Tis niet makkelijk voor jullie allemaal. Wat voor werk gaat je mams doen? Heeft ze allang niet gewerkt? Ik hoop dat ze het erg naar haar zin heeft en beetje aanspraak krijgt van aardige mensen en weer een beetje de mooie dingen van het leventje gaat zien.

Ik weet nog niet wanneer we het willen zeggen hoor. Mijn vriend en ik hadden het er gisteren wel over en hadden er beide overna gedacht, maar niet over wanneer. Ik vind het best wel beetje eng. En ook omdat het nog zo onwerkelijk is allemaal. Mijn vriend is over 2 weken jarig, maar helaas zijn mijn schoonouders er dan niet bij. Mijn schoonmams moet namelijk werken, nachtdiensten in de zorg, week op week af, en wonen niet dichtbij. En ik weet niet of ik het eerst alleen mijn ouders wil vertellen of ook mijn opa & oma. Stel dat het fout gaat. Bah mag er niet aan denken. Tis allemaal nog pril natuurlijk. Maar tis beetje onzekerheid van jonge a.s. mama denk ik. Ga morgen ff naar de ha, heb natuurlijk medisch verleden en ben erg benieuwd hoe hij reageerd. En dan moet ik het hardop zeggen hè. Misschien dringt het dan meer tot me door. Door hier te posten en mezelf ipv anderen op zwangerschapslijstje te zetten is toch wel apart hoor. En al jullie lieve reacties te lezen. Zit hier soms met een lach en een traan. Krijg af en toe pijn in mijn kaken van die glimlach op mijn smoel geloof ik, hihih

Liefs Nathalie

Hi Syl, hoe komt het dat je zo'n last van je nek & hoofdpijn hebt meis? Maak je je te veel zorgen. Is dit je eerste werkweek naar je vakantie of je eerste werkweek van nieuw werk? Ik moet er allemaal weer ff inkomen hoor. Sterkte in elk geval en hoop dat je je snel beter voeld.

Joyce hoe voel jij je meis. Jij was ook grieperig hè en nu blijk je zwanger, bijzonder hoor. Ik had dat twee weken geleden na mijn eisprong toen was ik echt niet lekker en nu zwanger, wel apart hoor. Wanneer ben je uitgerekend meis?

En hoe is het met de rest van de meiden?

Liefs Nathalie

Hoi ben er weer!

Babeken GEFELICITEERD met je opa en oma leuk hoor!

He Nathalie hoe was je vakantie? heb je mooi weer gehad? en tja dan ook nog eens een positieve test echt super voor je meid! Ik had je trouwens op het zwangere bankje gezet zag op een andere topic dat je zwanger was hihihi
hoop dat je het niet erg vindt!
Tja verder gaat het slecht met mn opa hij valt ernorm af. Hij geeft echt pijn aan en dat vindt ik lastig om te zien maar blijf wel naar hem toegaan omdat ik het gevoel heb hem te moeten steunen (hij hoeft trouwens geen pijn te hebben horr maar hij wilt niet aan de morfine: "ga ik dood" zegt ie dan) ach hij behoudt wel zn humor. Stap je daar binnen en vraagt: "hoe is het met je" zegt ie: "ach ik ben nog niet dood geloof ik".
tja hij heeft een harde humor zullen we maar zeggen maar die snap ik gelukkig wel!

De verbouwing schiet ook op! de werkmannen zijn weer bezig in ht huis. Wordt er alleen wel een beetje moe van iedere dag vroeg op! terwijl ik niet eens iedere dag werk of zo! ggggggrrrrrr! dus ben een beetje op! dan weer naar mn opa dan weer vroeg op en dan heb ik vrijdag ook nog een oriflame party wel leuk en gezellie maar ben zzzzzzzzoooooooooo moe!

verder komt mijn NOD EINDELIJK in zicht! ben benieuwd (al blijf mijn gevoel zeggen dat het niet zo is) teveel spanningen enzo.

Nou dat was weer ffies mijn verhaal groetjes Petra
ps hoe is het met de overtijd personen en die op het wachtbankje zitten?

Nod lijstje!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  ??-??-09

Terug
Bovenaan