24 jaar en moederwens... DEEL 2

nancy dat is goed nieuws meid!! ben echt blij voor je!!!
nog ff rustig aan doen en hopelijk biedt de echo meer zekerheid!!

succes met alles en probeer van je zwangerschap te genieten hoor das heel belangrijk!!!

liefs suzy

Nod lijstje!

Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-09        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

haha ik typ steeds een bericht naar jou en lees dan die van jou pas schiet lekker op.
cursussen zijn wel leuk ja ook voor de hond die vind het super met de andere honden.
ohh das best snel al heb je alle spullen al in huis???
ik moet donderdag naar haar heupen laten kijken ben bang dat ze te wild is geweest . ze waggelt soms heel raar. nu gaan ze foto maken.

ja dat van mijn pa is wel rot. ik zie hem niet zo heel vaak dus dan ga je er van uit dat alles goed gaat. maar gisteren bleek dat hij zich toch niet zo fijn voelt.
kan er ook niks aan doen maar is wel sneu.

liefs

De meiden die zwanger zijn kunnen jullie mij een advies geven. Ik heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad en afgelopen vrijdag en zaterdag geklust. Hoe snel ga je de symptomen voelen. Ik ben namelijk vanaf vrijdag al erg moe en kan de gehele dag wel slapen tevens heb ik sinds zondag last van maagzuur en een licht misselijk gevoel. Nu moet je nog twee weken wachten op te testen lijkt wel eeuwig te duren.

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

X Mariska.

Ps, Mag ik nog op het NOD lijstje komen te staan? Ik stond er al op maar zie dat ik er weer vanaf ben gehaald. Misschien omdat ik niet zo vaak op het forum ben maar ik leef wel degelijk met jullie mee. Ik kan ook niet altijd op internet vandaar,

Hoi Meiden..

Ben ik weer heb ff een paar dagen niet gereageerd was veel moe moet erg wennen aan me nieuwe job moet veel staan en lopen en bij me vorige baan zat ik heel de dag..
Dus als ik sávonds thuis kwam wilde ik lekker op de bank hangen..
Gaat trouwens tot nu toe goed bij me nieuwe job dus ben helemaal blij..

Maar heb een beetje bijgelezen dus hoop dat ik het nog weet allemaal..

Pieske.. Wat vervelend van je opa dat tie weer in het ziekehuis ligt hoop dat het snel weer wat beter gaat..En dat tie niet zoveel pijn heeft..

Nancy.. Wat fijn dat je nu wat meer zekerheid heb hoop dathet allemaal goed mag gaan..

Anouk.. Hoe is het met jou.. Ik ken het broekloeren erg is dat he..

Pien.. Ik ke het probleem ook ik ben ook erg onregelmatig das echt o onzeker dan rond die dagen nou succes en hopen oip goed nieuws

Suzywan.. Succes met klussen..
En hoop dat het snel weer beter gaat met he vader is niet fijn om te weten dat tie zo slecht voelt..

Nou meiden die ik vergeten ben sorry..

Hier is het ook weer afwachten, dacht er niet zoveel mee bezig te zijn maar toch zit je toch te wachten en te hopen.. Me vriend zei tegen me dat het dze maand raak is dus hoop dat tie gelijk heeft..
Heb tot nu toe niet echt kwalen dus weet het niet hoor, hoop het echt zo ben er zo aan toe..

Me moeder is de zolder aan het opruimen want ze gaat verhuizen, en nu moeten we elke keer spullen ophalen die ik dan bij me schoonmoeder neerzet want kan het allemaal niet kwijt, maar 9 van de 10 dingen zijn baby of kinder dingen want heb nog een zusje van 9 dus dat heeft ze allemaal bewaard voor ons..
Zie nu elke keer allemaal spullen en is zo leuk matrasje, hobbelpaard, buggy. lakentjes en allemaal van dat soort dingen..
Is echt leuk maar dan hoop je het steeds meer en meer..

Nou meiden heb weer genoeg geklets over mezelf..

Hoest met de rest van demeiden..

En waar zijn alle zwangere gebleven hebben jullie ons verlaten  zijn jullie ergens anders aan het kletsen..

xx syl

Hi Meiden, sorry dat ik paar dagen niet ben geweest, maar moet zoveel bij lezen. Nu ik weer revalidatie therapie heb, heb ik het weer best druk.  Als ik thuis kom dan ben ik moe. Daarna eten en rusten en hier en daar een beetje lezen, maar doordat je hier dan steeds heel veel bij moet lezen, stel je dat uit hè, hihih. Omdat ik dan weer te goed alles wil lezen en reagere. Maar  kom ik snel weer doen hoor.

Ik wou jullie ff vertellen dat ik vandaag  eerst afspraak bij VK heb  gehad. Veel vragen, veel willen weten en informatie enzo. Mijn bloeddruk is opgenomen die was 126 over 70 en allerlei dingen besproken enzo. Heb een leuke tas gekregen met allerlei info en dingetjes van zwitsel, erg leuk! Ik krijg bij 24 weken nog een extra glucose meting, want mijn mams heeft suikerziekte.

Verder moest ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo. We weten niet precies zeker hoelang ik zwanger ben, omdat mijn vorige mensturatie heel vaag was. Normaal word een echo gemaakt met 11 à 12 weken, maar pfff dat duurt nog lang, hihih. De VK zei al dat ik ff met het ziekenhuis moest overleggen over de termijn echo. Ik mag nu 8 oktober onze 1e echo. Spannend hè. Maar ook wel heel bijzonder hoor.

De kat van mijn vriend zijn ouders is overleden. Hij is 13 geworden, maar was heel sneu. Mijn vriend en schoonmoeder waren er bij gisteravond. Ze hadden hem in een krat op een kruik gelegd want hij was koud en had heel veel pijn, echt sneu. Maar op gegeven moment is ie rustig ingeslapen. Het was al laat op de avond, mijn schoonmoeder wou vandaag met hem naar de dierenarts, maar dat was dus al niet meer nodig.

Ik ga nu ff rustig op de bank zitten en verder ff lezen hier & daar!
Kom snel lezen hoe het met jullie allemaal gaat en reageren hoor!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Terug