24 jaar en moederwens... DEEL 2

hey mariska gezellig dat je er weer bent. ik kan je helaas niet op lijst zetten wet niet hoe dat moet. erg he dat afwachten!!! ik kan je helaas niet helpen met je vraag. ik ben in januari zwanger geweest helaas maar 6 weken. maar ik had toen eigenlijk niet zo veel kwalen voor mijn nod. moest vaak plassen dat was eigenijk het enige.
pas na mijn nod kreeg ik last van mijn borsten en na het eten een opgezette buik.
heel idioot dan leek ik wel 4 maanden zwanger dat kwam doordat je darmen er dan aan moeten wennen.
hopelijk zeggen jou kwalen wel iets en krijg je over 2 weken goed nieuws.

sesje, wat lief dat je vriend dat zei!!! zou fijn zijn als hij gelijk heeft jullie wachten nou al zo lang!
het is je echt gegund.
mijn vriend zegt dat ook wel eens van : ik denkdat het nu niet lang meer gaat duren, dat vind ik dan zo lief ook al heeft hij geen gelijk.

nou ik ga zo nog een ovuluatietest doen denk dat ik vandaag of morgen mij ei heb.
tenzij cyclus weer van slag is.

moet zo met hond naar cursus. we gaan aan nieuwe cursus beginnen vandaag dus ben benieuwd.

hoe is het met alle zwangeren??? zijn jullie te druk op het zwanger zijn forum? snap ik best hoor maar wij blijven ook bebieuwd hoe het met jullie is!!

liefs suzy

hey nathalie

weet je dan nog niet hoe ver je nu bent??
hebben ze al weer geprobeerd naar hartje te luisteren of doen ze dat bij jullie bij het eerste gesprek nog niet??
hier wel namelijk. en dan rond 8 of 9 weken voor echo geloof ik. maar dat is nog wel eens verschillend per vk of gyn.

echt sneu van de kat zeg!!! ben wel een dierenvriend dus dat gaat me altijd aan het hart.
sterkte ermee!!

liefs suzy

Nee ik weet nog steeds niet 100% zeker of ik nu 6 weken en 2 dagen ben of langer zwanger. Ze heeft aangegeven dat ik op 3 mei ben uitgerekend ipv 5 mei. Een echo kan uitwijzen hoelang ik zwanger ben. Mijn mams denkt steeds dat ik al langer zwanger ben.  Ze zegd dat bij hun 11 à 12 weken gewoon is. Maar met het ziekenhuis mocht ik bellen en kan nu 8 oktober terecht dus dat is geloof ik als ik  ruim 10 weken zwanger ben. Ik vind het ook te lang duren hoor, hihih. Hebben alleen heel veel besproken. Omdat ik medische geschiedenis heb. Ik ben gewogen en mijn bloeddruk is gemeten (126 over 70) Info meegekregen, en gebruikelijk dingen verteld enzo.

We moeten nog maar gewoon ff rustig wachten dus. Misschien dat ik vanavond ff bij kom lezen. Ga nu ff GTST kijken met mijn mams!

Liefs Nathalie

Hi meiden, ik reageer ff in delen.
Petra hoe is ie met je opa nu meis? Is hij door de scan geweest?
Joyce fijne vakantie gehad met je vriendinnen meis. Dus ze weten het al? hihih
Ja logisch ook hè. Nog ff en dan kan ik ook niet meer verberge ben ik bang. Hoop niet dat ik zo door blijf groeien hoor, hihi.  

Ik las ook ff vluchtig dat Mariska niet meer op het lijstje staat
Meis wat zijn je je gevens, ik snap niet waarom je er niet meer op staat hoor.

Weer ff verder lezen! =XxX= Nathalie  

Nod lijstje!

Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje           31-08-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Hi Moedervan1 heb je al getest meis of zijn je testen nog niet binnen? Spannend hoor
Ik heb ook mat care testen gebruikt, ben daar erg tevreden over.

Liefs Nathalie

Wat fijn zeg Nancy dat je naar vk mocht. En volgende week echo? Wat fijn je voor meis. Ikke mag pas 8 okt, sniksnik. En hebben het hartje ook niet gehoord vandaag Suzy. Maar dat had ik ook niet verwacht hoor. Hoopte dat ik over 1 a 2 weekjes een echo mocht, omdat ook niet precies zeker is of ik misschien iets langer zwanger ben. Mijn mams denkt namelijk dat ik al langer zwanger bent. En ook mijn schoonmams denkt steeds dat het al in april komt. Maar ja dat kan ook wel. Want ze gaan nu uit van 3 mei. Dus dan kan eind april ook hè. Maar mama denkt begin april. Maar we zullen zien, we moetn nog geduld hebben.

Nancy lig je nu veel op de bank of op bed? Lijkt me wel moeilijk hoor.
Kom je je dagen een beetje door? Ben je nu een meer gerustgesteld meis?

Liefs Nathalie

Suzy is jou paps depressief of depressief geweest? Mijn mams heeft een paar beroertes gehad. En is deprie geweest. Bij haar merken we als de bladen van de bomen komen en aan de bomen. Mams is op dit moment heel druk & chaotisch, maar dat komt mede door haar cva.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan