24 jaar en moederwens... DEEL 2

Plein aka Mariska, het verschild per persoon hoe je je voeld na eisprong. Deze ronde voelde ik na mijn eisprong grieperig, moe, dacht dat ik ziek werd maar zette niet door. In de week van mijn innesteling voelde ik me beter. Maar voorgaande rondes had ik vaak dat ik me de laatste week niet echt lekker voelde. Het is en blijft afwachten meis. Ik ben nu wat snotterig. Ik duim voor je.

Als je ff je gegevens doorgeeft zet ik je weer op het lijstje meis, ik snap niet waarom je er weer van af bent eigenlijk.

Liefs Nathalie

Welke nieuw baan heb je meis? Zo te horen bevalt het goed, maar nog wel wennen hè. Ik ben hier nog steeds hoor. En zit niet veel op zwangere forum. Kom hier volgens mij nog meer keltsen dan daar, hihih. Ik heb deze week weer revalidatietherapie dus best druk gehad, en als ik dan thuis ben dan ben ik moe. En moest op jacht naar broeken, want er past me nog maar 1 broek, het is toch erg! Dus tja eerst revalidatie therapie, daarna shoppen en dan ben ik echt bekaf. Gelukkig eet ik bij   mijn ouders, dus dat scheeld. Onze tv & i-net doet het nog steeds niet. Heb er vandaag weer achteraan gebeld. We hadden alweer aangesloten moeten zijn, maar dus niet. En nu denken ze weer aan een storing. Nu moet het binnen 48 uur opgelost zijn, maar heb er een hard hoofd in. Maar we zullen zien. Vrijdag is mijn vriend jarig. maar we vieren het zaterdag. Ga vrijdag mijn vriend bij zijn schoonouders vandaan halen.

Ik ben weer helemaal bijgelezen. Meiden heel veel klusplezier & weer wachten hè. Ik denk aan jullie en kom snel weer langs.

Liefs nathalie

Amai al héél wat meer bij te lezen dan gisteren!

Nancy, tof 1e echo op komst! Lijkt me zalig!

Suzy stekte voor je vader!
We hebben vandaag ook een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis, mijn vriend zijn grootvader is gisteren geopereerd. Maar alles is dik in orde, hij moet 't gewoon even rustig aan doen.

Hey Sesje, goed dat je nieuwe job je zo bevalt!

NAthalie,hmm wel vervelend dat je nu eigenlijk niet weet hoe ver je nu bent hé, maar ja je bent HET wel hé!

Groetjes en tot later!

Heb net getest na 2 dagen overtijd te zijn en... JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben zwanger. Kan het nog niet geloven. Twee maanden geleden hadden we het er voor eerst over. Zijn we er al aan toe, gaat het allemaal lukken een tweede erbij (onze zoon is lichamelijk en geestelijk gehandicapt), en nu...
Het voelt nog erg vreemd. Vanmorgen flink overgegeven dus de eerste tekeken zijn er dus dacht ik testen maar! Zou het wel van de daken willen schreeuwen en het iedereen
willen vertellen, maar dat doen we natuurlijk niet. Eerst maar eens afwachten of het allemaal goed gaat... Als het goed is ben ik ergens mei uitgereken!

Liefs een dolgelukkige Anouk.

Gefeliciteerd Anouk!!!!!!!!!
Jeetje wat leuk zeg!!!!!
Geniet ervan!!!!!!
Zijn jullie niet bang dat het kindje ook gehandicapt zal zijn??En hebben jullie hulp met de zorg van jullie zoon of doen jullie het alleen??
Vindt het wel heel stoer dat je nu weer zwanger bent!!!
En zo snel ook!!Echt leuk!

Ik ben 3 dagen overtijd!!!!!
Zit te twijfelen of ik test moet doen.....
Misschien morgenochtend..wat vinden jullie???

xxxx

Hoi Meiden,

Ik reageer ff in delen anders hou ik het echt niet bij..

Mariska, kan ook van je ei-sprong komen dat je moe bent geloof ik.. Ik voelde de week ervoor wel een beetje moe en de dag voor mijn ongi was ik 's nachts erg misselijk.
Mijn borsten zwelden een dag of 4 ervoor ook een beetje op, maar dat heb ik ook altijd als ik ongi worden moest..
Hoop voor je dat je het al zo snel voelen kunt meis, maar ik denk van niet..

Suzy, Gaat je vader wel in therapie?? (Weet niet of je er nog meer over geschreven hebt, zover ben ik nog niet...)
Ja ik   vind het wel heel leuk, de hond.. Hij komt volgende week al en ik lig plat.. haha Ik zei al tegen mijn man, als ik dan maar wel weer uit bed mag!!
Ik heb de bench van ijn schoonouders, is voor in het begin groot genoeg, en heb voer en voerbakken en een borstel, speeltjes, de nodige dingen..
Heb alleen met het hele zwanger zijn niet meer aan een puppycursus gedacht.. oeps!!

Met mij gaat het wel,
Ik ben heel misselijk,   heb honger, dan weer niet, als ik eet word ik weer misselijk..
Verder verveel ik me dood in bed! Ik lig nu al zes dagen en mijn rug doet enorm veel pijn..   Poeh Poeh.. Hopelijk zit het allemaal helemaal goed maandag, ik heb het er met liefde voor over maar word wel een beetje humeurig hiervan.. haha

Liefs,
Nancy

Ben ik weer...

Broekloeren doe ik ook, nog steeds.. Omdat ik toch een beetje bang zit dat er iets in zit.. Maar gelukkig niets!!

Sesje, Mijn man zei ook op gegeven moment, schat ik weet zeker dat het bijna raak is.. Het wordt de 6de of 7de maand.. Was gewoon maar een gokje natuurlijk maar hij had gelijk, dus ik hoop dat die van jou ook gelijk heeft..
Wat leuk, dat je al die spullen al krijgt.. Maar ook een beetje moeilijk denk ik he? Jouw moeder weet wel dat jullie bezig zijn toch? Of niet?

Nathalie, fijn dat het goed gegaan was bij de verloskundige.. Zo'n pakket van de zwitsal had ik ook gekregen.. Leuk he??

Ik ben trouwens wel aangemeld bij het zwangerenforum maar klets er nog niet veel mee, lig de hele dag maar wat en heb gewoon niet zoveel behoefte om vaak te kletsen omdat ik er weinig mee bezig wil zijn.. Maar ik verlaat jullie niet hoor meiden, vind het hier veel te gezellig!!

He Pien, Voel je al iets? Kwaaltjes? Ik zou testen meid, kweet niet of je vaker overtijd bent?? Maar dan weet je het tenminste zeker.. Ik hoop het zo voor je meid..

Anouk, Joepiedepoepie!!!!!! Super meis, GEFELICITEERD........

Nathalie, volgens mij is de eerste echo normaal altijd rond de 11 weken pas.. Ik krijg hem nu eerder ivm dat "bloedverlie's" (de verloskundige noemt het niet eens bloedverlies zeiden ze).. Duurt wel lang dat afwachen he!!
Ik verveel me inderdaad nogal.. haha, word een beetje humeurig van dat niets doen en krijg er pijn van in mijn rug.. Maar heb er alles voor over.
Moet zelfs visolietabletten slikken.. Ben vegetarisch en vind het dus helemaal niets, maajah, voor het kleintje heb ik het wel over..
(Nog een vraagje, jeuken jou borsten ook zo? hihi)

Babeken, hoe gaat het verder met jou? Druk aan de klus?

Terug
Bovenaan