24 jaar en moederwens... DEEL 2

He hallo,
Even een kort berichtje van mij!

Als eerste GEFELICITEERD Anouk super leuk voor jullie hoor!

Met mn opa gaat het ! is stabiel voorlopig!
Ga aan de schoonmaak anders ga ik alleen maar lopen piekeren! vreselijk is dat!

Liefs petra

Hoi dames, even vlug reageren want ga straks nog lopen...

Anouk, wat leuk! Gefeliciteerd hoor! En succes met de zwangerschap!

Pien: TESTEN meid!

Nancy, klusweek was vorige week... Nu nog een 9tal dagen wachten tot de NOD... Maar denk wek dat het weer niks zal zijn, voel allesinds nog niets.

Amai dat was snel bijgelezen! Het is hier dan ook rustig...

Alle andere meiden, hoe gaat het met jullie?

XXX
Babeken

hey iedereen,

Reageer even snel, kom net uit werk en moet zo trainen...

Heb test in huis, ga mocht ik vanacht niet ongesteld worden , morgeochtend testen...

Was/ben in twijfel omdat het natuurlijk mijn eerste maand , 1e ronde is en ik dus eigenlijk niet weet hoelang mijn cyclus is...

had even op de site http://www.ikbenzwanger.com/  gekeken en de online test gedaan en had wel veel 'kwaaltjes' ...
maar kunnen ook menstruatie kwaaltjes zijn....
zien het wel...
laat het jullie morgen weten...

fijne avond iedereen!!
xxx

hoi meiden,
ben weer terug van vakantie heb niet alles terug gelezen... oke eigenlijk alleen van pien
maar wil zo graag iets kwijt....

ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik vind het zo vreemd ik voel helemaal niks af en toe wat pijn in mijn onderbuik en schaamstreek maar verder voel ik me top!!!!

dus eigenlijk geloof ik het niet maar er stonden echt 2 vette strepen en mijn nod was de 31 of de 1e dus er is geen twijfel mogenlijk!!!

het was dus een vakantie om nooit te vergeten!!!

oh ja ik ben dan 11 mei uitgerekend!!!

liefs

Hoi meiden

Ik ben er ff een tijdje niet geweest, maar het het ook zo druk gehad.
Ik zag dat er weer zwangeren bij zijn gekomen.
MEIDEN, GEFELICITEERD!!!!!!
Ik ben echt heel erg blij voor jullie.
Nou ik ben aan het wachten, waarschijnlijk vorige week zaterdag mijn ei gehad, en dus zondag mijn NOD.
Ik begin het nu wel heel erg spannend te vinden.
Ik heb vanaf afgelopen zaterdag al buikpijn.
Het is een heel zeurend gevoel in mijn onderbuik en het trekt door naar mijn liezen, bovenbenen en onderrug.
Herkend iemand dit? En kan je al vanaf de 7e dag na je eisprong klachten krijgen?
Ik hoop het natuurlijk heel erg, maar ik ben bang dat het tussen mijn oren zit hihi
Maar het is wel zo'n irritante pijn dat ik af en toe paracetamol moet slikken.
Ik heb nog nooit zo'n soort pijn gehad, ook niet als mijn ongie eraan moet komen
Ik hoop dat jullie iets herkennen.

Sorry dat ik ff snel reageer maar ik moet het ff kwijt.
Ik zal morgen ff bij gaan lezen.

XXX Rachel

Hoi Nancy..

Ja ik hoop ook van harte dat me vend gelijk heb haha.. Maar jij zei geloof ik iets over last bij schaamstreek is dat een beetje links onderin of niet heb daar namelijk sinds gistere last van..
Heb ook helemaal het gevoel dat ik zwanger ben, dus hoop dat het echt raak is..

Nathalie.. Ik werk bij   de kr.vat dat vroeg je toch ja ken het allemaal niet meer herinneren, en heb het goed naar me zin dat zeker.. zit weer helemaal goed in me vel heerlijk gewoon..

Voor de nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd en gooien met die glitters..
(sorry wist ff jullie namen niet )

xx sesje

Moedervan1 GEFELICITEERD met jullie zwangerschap meis
Bijzonder hoor, erg snel allemaal! En jullie hebben de zorg voor een beperkt kindje, petje af! Is er misschien te testen of jullie 2e kleine dezelfde beperkingen krijgt? Of willen jullie dat niet laten doen? Heellll veelll geluk!
Zo te horen heb je al best wat kwaaltjes, sterkte. Wanneer ben je uitgerekend en wat zijn je gegevens, dan zet ik je ff op ons lijstje meis.

Liefs Nathalie

Ik doe het ook maar ff in delen, het is nog vroeg en mijn geheugen is nu al niet opperbest, hihih. Gooi ik het er nu op dat ik nog niet helemaal wakker ben, hahah. Jullie zullen je wel afvragen, waarom ben je dan ook zo vroeg op. Nou dat zal ik ff uitleggen. Ik lig met laptop in bed radio 538 te luisteren. Waarom? Omdat ik de rekening van mijn aangepaste auto heb ingezonden.

Ik rij een aangepaste auto met handbediending: handbedrijfsrem & handgas en heb een kofferbak lift voor als ik de lange afstanden met rolstoel moet doen (heb aantal jaren bijna volledig in rolstoel gezeten) Ook ik heb beperkingen, daarom vind ik het ook zo bijzonder dat Moedervan1 nu zwanger is. Hun hebben al een kleine met beperkingen. De kans dat wat ik heb erfelijk is is heel klein hoor. Kunnen ze me niet garanderen. Kan & mag gewoon net als iedereen zwanger worden. Ik ben dan alleen een mama die beperkt is en lange wandelingen met de kleine in rolstoel zal moeten doen, of bij blessures e.d.

Nancy meis kan me voorstellen dat je beetje sjaggie word als je al een week in bed ligt. Hier is het ook nog broekloeren hoor, hiih. Gek is dat hè. Met mij ging het TOT gisteren best goed, hihih. Was me gisteren toch een partij misselijk, had bijna mijn bed onder gespuugd. Moest iets eten, maar kreeg geen hap door mijn keel. Uiteindelijk een hap genomen, maar hielp niks. Dus ikke rustig gaan liggen. Toen het een beetje afzakte heb ik snel twee broodjes gegeten en toen weer gaan slapen. Gisteren de hele dag beetje misselijk. Dus tis gedaan met weinig voelen, hihih. Ben dus nu om ff voor 6.00 uur opgestaan omdat: hier met je rekening van 6.00 tot 0.00 elk uur word uitgetrokken. Hoop het echt zo! Gisteren schrok ik toen ik op weg was naar mijn vriend, want toen hadden ze het over rekening van een auto, dus mijn hart stond ff stil. Maar bleek andere auto te zijn met joystick. Die jongen had de rekeninge van zijn metalic lak ingestuurd en dat was al €1100,- maar die van mij is veel duurder, want bij mij gaat het om de auto hè. Dus ze zullen hem wel niet uitkiezen *sniksnik* Nou ja als ze al het geld wat ze anders zouden uitgeven aan de mensen die niet hebben gebeld mij geven, dan komen ze er ook, dus wat dat betrefd, haha. Kan de klap op de vuurpijl zijn hè. Het duurt tot vrijdag 18.00 uur dus wie weet. Nog aantal kansen te gaan. Mijn vriend moet dalijk weer werken dus luisterd eigenlijk de hele dag door.

Mijn vriend was nog steeds bij zijn ouders, omdat we nog steeds die tv & i-net problemen hadden deze week. Werd er niet goed van en heb weer @home gebeld! Nu hadden ze gezegd dat we eigenlijk al wel weer aangesloten hadden moeten zijn. Ja fijn, maar dat deed het dus nog niet. Nu hadden ze het over storing. Dat zou 48 uur duren. Nog gisteravond deed ie het eindelijk ineens hoor! Maar ja mijn schoonouders wonen wel 2,5 uur van ons. Dus ff heen en weer rijden is geen optie. Want dan moet alles nog weer aangesloten worden. Dus ik ben gisteravond maar hier heen gereden. Weer lekker tegen mijn mannetje aanliggen vannacht. Vanmorgen zou ik zwemmen, maar omdat ik niet lekker ben, dacht ik doe dat maar niet. Loop ook al aantal dagen te snottere namelijk.

Ja Babeken, ik ben dus wel zwanger, hihih. Mijn broeken is al een ramp. Heb gisteren leuk truitje gekocht, want alles word wat krap. Er word gedacht dat ik langer zwanger bent. Mijn ouders & schoonmoeder denken dat ook. Dus wie weet. Komen we 8 oktober pas achter. Maar gelukkig gaan de dagen wel snel. En hebben we de komende weekenden best wel wat te doen.

Ik ga weer ff verder lezen. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan