24 jaar en moederwens... DEEL 2

Na 5 minuten pas een controle streep is wel lang hoor. Misschien moet je zaterdag nog een test doen ofzo meis. Teministe hopen dat je niet ongi word natuurlijk.

Hier vanaf 14.30 uur in bed geleden, zo ontzettend misselijk en draaierig. Ben uiteindelijk in slaap gevallen. Tis gedaan om zonder kwaaltjes deze weken door te komen denk ik, hihih.

Liefs Nathalie

pien misschien ben je gewoon nog te vroeg met testen. geen bloed geeft moed!!!!
wie weet over paar dagen wel positieve test.

nathalie wat vervelend dat je moeder er ook last van heeft.
mijn pa werd in die gesloten afdeling juist helemaal gek omdat er echt gekke mensen rondliepen en zo was hij helemaal niet dus daar kreeg hij echt de zenuwen van.
het is een nare ziekte hoop dat het ooit over gaat.

wat rot voor je meis dat je zo misselijk bent. maar het is wel een teken dat je goed zwanger bent ik zou het er wel voor over hebben.
maar snap dat het vervelend is hoor. heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel over.

morgen en overmorgen drukke lange dagen dus ga het denk ik niet redden om hier langs te komen helaas....
maar kom zo gauw mogelijk weer kletsen

liefs suzy

Hallo dames,

Heb echt even geen puf om te reageren... Ben zooooooo ontzettend moe!
Nathalie; ik ben uitgerekend 18 mei 2009 (zelf via internet berekend).

Aan alle zwangere dames; met hoeveel weken belde jullie voor het eerst
naar de vk? Ik kan het me van mijn vorige zwangerschap niet meer heugen.

Gr Anouk.

Trouwens iedereen nog bedankt voor jullie felicitaties.
De zwangerschapsdementie is al vroeg toegeslagen...

Gr Anouk.

Hoi allemaal!

Eerst en vooral een dikke proficiat voor Marjootje!Geniet van jouw zwangerschap!

Suzy, ik voel me niet anders dan anders, dus denk alvast dat het ongi wordt deze ronde (alweer).
Jij ook succes met dat afwachten, de vervelendste periode die er is...

Nathalie, amai jij hebt dan ook al een hele weg afgelegd met de revalidatie! Hoelang ben je al aan het revalideren?

Pien, wie weet gewoon te vroeg getest?

Dames, ik lees pas bij op zondagavond, want we vertrekken morgen namiddag op weekend naar Doornburg. Hopelijk blijft het droog, zodat we de rit met de motor kunnen doen zaterdag!

Tot dan!

XXX

Babeken

Goedemorgen meiden,

Mijn mannetje is vandaag jarig. Heb hem vannacht het boek van Kluun gegeven: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Hij dacht al dat het een boek zou zijn. Van hoe word ik papa ofzo, hihih. Gisteravond lekker samen hier in bad geweest. Mijn schoonouders hebben namelijk een bad, heerlijk! Op gegeven moment moest ik met opgetrokken benen zitten, want mijn vriend lag niet meer gemakkelijk en moest zijn haren spoelen en wassen. Toen had ik op gegeven moment. Mijn buik zit in de weg, hihihih. Toen moest mijn vriend al lachen, nu al zegd ie, dat gaat dan nog wat worden. Toen ik gisteren op de bank zat zei hij al, je word al wel wat dikker. Gelukkig moet ik mijn nieuwe stretch broek voorlopig nog ophijsen, want dacht ik begin, jeetje ik groei met de dag. Was natuurlijk niet zo, maar toch, hihih. Heb het er idd allemaal voor over. Ook dat ik nu wakker ben en alweer misselijk. Ik moet zo echt eerst broodje eten. Maar als ik opsta word ik alleen maar meer misselijk, maar als ik te lang wacht ook. Dus tja hahah tis wat hè. Maar net wat Suzy zegd, dit zal wel goed teken zijn. En daar ben ik ook wel blij om. In bad zei mijn vriend al. Pff we moeten nog lang wachten hè. Dus ik vroeg waarop? Op de echo! Echt lief dat hij zo mee leefd en me goed in de gaten houd hoe het gaat enzo.

Hier slaat de dementie ook al toe, want ik weet dat babeken heeft getypt, maar niet meer wat.

Ohh ja Moedervan1 ik zal je data ff op nodlijstje zetten (weet ik ook al niet meer, hihih)

Ohh jaa Babeken ging lekker weekendje weg. Heellll veeelll plezier meis. Hoop dat jullie mooi/droog weer hebben. Geniet er lekker van en tot zondag!

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1, ?? jaar         ?e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Hallo Meiden,

Marjotje, Van harte gefeliciteerd.. Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad
een hele fijne vakantie geweest is.. :)

Rachel, ik herken deze pijn niet meis. Maar er zijn zoveel verschillende
kwaaltjes.. Misschien betekend het wel iets.. En Sesje heeft er ook last van
lees ik.. Wie weet :)

Sesje, jou NOD zit er ook aan te komen he.. Spannend meid.. Ik hoop
ook voor je dat je gevoel goed is en dat het raak is.

Nathalie, passen je broeken wel nog? ;) Ik lig eigenlijk de hele dag in pyama's
of gewoon in m'n ondergoed in bed of op de bank dus ik merk nog niets van broeken
die niet meer passen.. Haha heb wel een beetje het idee dat mijn buik wat opgezet is
maar dat zullen de darmen zijn..
Misschien zijn het er wel twee Nathalie. Dan groeit je buik enorm he!
Krijg jij de echo trouwens bij de verloskundige? Ik moet ervoor naar het ziekenhuis..
Weet niet of dat altijd zo is?

Suzy, Ja ik hoop ook dat ik weer op mag als de hond komt.. Anders wordt het moeilijk
om m zindelijk te krijgen.. hihi
Ik hoop dat het in orde komt met je vader meid, gelukkig dat jullie er op tijd bij waren.

Pien, he wat jammer meid!! Hopelijk blijven die rd-tjes toch nog weg en test je over
een paar dagen wel positief..

Anouk, Ik heb de verloskundige al met 5 weken gebeld.. Maar dat was omdat ik een beetje
bloed verloor en even wilde overleggen. Kon ook direct de week erna terecht voor gesprek.

Babeken, veel plezier met het weekend.. Hier regent het nu flink :(
Ik hoop voor je dat het weer bijtrekt..

Met mij gaat het verder ok. Mijn man was de afgelopen twee dagen thuis dus dat is toch wel hee
erg gezellig als je niet alleen bent. Ik nog twee keer (deze week) een heel klein beetje afscheiding
gehad dus ik hoop echt dat het goed zit..
Ik vind het wel spannend, afwachten op de echo!! Nog maar 3 daagjes..

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan