24 jaar en moederwens... DEEL 2

Dag Dames!
Hehe net terug van het lopen, nu even snel reageren en dan in mijn bedje want ben nogal moe!

Rachel, kan me voorstellen dat je er gek van wordt van zo'n onregelmatige cyclus. En ik vind mijne al lang duren...

Hey Busababe, tof dat je ons lijstje komt vervoegen! Mja, hopelijk is ronde 11 mijn ronde hé!
Je hebt vandaag veel geoefend dan met de neefjes!
Amai,jij ook al zo'n zware revalidatie achter de rug... Hopelijk zal je daar tijdens de zwangerschap niet te veel last van hebben!

Mamalina, wij blijven hopen voor je! En ook voor de andere meiden die overtijd zijn!

Zo ga jullie laten!

Slaapwel

Babeken

Hoi allemaal,

Allereerst SYLVANA GEFELICITEERD!
Super voor je lekker van gaan genieten.

Busabee gezelli dat je komt kletsen en ons vergezellen ik sta toch ook nog steeds op de NOD lijst. Dus kan je me vergezellen hihihi hoop natuurlijk niet lang!

Ga niet op iedereen reageren heb namelijk ook niet bijgelezen, maar heb het te druk met mn opa ed. hij heeft vandaag een laatste gesprek in het ziekenhuis en gaan kijken of hij thuis dan begeleid kan sterven aangezien hij echt in zijn eigen huis wil zijn.

verbouwing bijna klaar dus dat is hoop gevend!

Verder heel hard aan de klus hihihi mannetje weer uitputten en zo.
wie weet lukt het dan nog net om  mn opa nog goed nieuws te brengen!
Heb er een hard hoofd in denk dat ie het einde van de maand er niet meer is
het gaat echt hard! maar tja blijf een sprankeltje hoop hebben!

Dikke knuffel aan allemaal en alle zwangeren lekker genieten hoor meiden!!!!!!
liefs petra  

Nod lijstje!

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08
Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08
Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Hi Meiden, ik lig ff uit te rusten op de bank, want heb net therapiezwemmen/aquavaria gehad. Voor het eerst sinds 3 weken weer, dus dat viel niet mee. Maar was wel erg gezellig. Ze vonden het leuk dat ik er weer was. En aantal nieuwe gezichten. Voordeel was dat het best aantal dikkere vrouwen waren dus mijn buikje misschien iets minder opvalt, hihih. Had bikini aan, en dat broekje is wat hoger dus dat scheeld. Maar het topje word wel aan krappe kant, behoorlijk balen. Maar ff kijken of ik die nog maat groter kan bestellen bij wehkamp had ik die geloof ik weg. Maar heb al geen kleine (.)(.) dus dat gaat lastig worden en had die toen in opruiming gekocht. Mijn oude badpak zit niet fijn meer, en de andere die ik heb ben ik vergeten uit te wassen, lekker slim! Kwam ik vanmorgen pas achter. Terwijl ik maandag avond heb gezwommen. Maar gelukkig is het goed gegaan, vergeet achtige muts die ik ben!

Tja busababe heel herkenbaar wat je allemaal schrijft, maar ja dat weten we van elkaar hè meis. Ik was paar dagen geleden bij chiropractie, pff wat een marteling weer. Auwie mijn nek, gelukkig is het inmiddels iets afgezakt.

Petra hoop voor je opa dat ie naar huis mag en daar kan sterven. Is hij nu aan de morfine of wil hij dat nog steeds niet? Wat naar allemaal om dit zo mee te maken meis. Gun het je zo om je opa dit positieve nieuws nog te mogen vertellen. Maar misschien juist om die druk en stress dat de kleine nog ff op zich laat wachten. Je kan het helaas niet afdwingen hè meiden.

Babeken, beetje geslapen vannacht meis? Nancy hoe is ie nu met jou? Mag je nu meer uit bed of helemaal? Hoe voel je je? Heb je nog wat bruine afscheiding gehad of helemaal niet meer? Heb je al afspraak voor nieuwe echo? Zijn er nog meer meiden die afspraken hebben die op het lijstje kunnen?

Ik ga ff broodje proberen te eten. Fijne dag allemaal!

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,
Duurt even voordat ik bijgelezen ben denk ik.. :)
Met mij gaat het verder prima! Ik mag weer ALLES, en daar ben ik
zoo blij mee, hihi
We hebben vandaag onze hond gehaald, genaamd: BOEF... hihi
Het is echt een dotje, hij ligt nu te slapen in de bench.
Ik ga lezen hoor..
Nathalie, Ik heb vandaag ook al 1.5 uur op de bank geslapen..
Was gewoon doodop!! Ik mag weer alles ja :) maar moest wel even
rustig opbouwen van de verloskundige..
Ik heb nog een heel klein beetje bruine afscheiding gehad.. Bijna niet meer!
Maar mijn darmen blijven echt rot en pijn doen dus ik denk dat het daarvan komt.
Nieuwe echo moet ik even bij volgende afspraak met de verloskundige afspreken maar
dat zal rond de 11 a 12 weken zijn denk ik.. Dus nog een weekje of 5 :)
Dan kun je ook echt al veel meer zien he.. Echt kindje..
De echo die we nu hadden zie je het dooierzakje op en het vruchtje, maar heel heel
piepklein en moeilijk te onderscheiden zeg maar.. Maar ik het er toch wel al heel vaak naar
gekeken hihi.
Babeken.. Jammer meid dat die rot NOD toch gekomen is.. Maar het zou
inderdaad wel mooi zijn volgende ronde, mooie verassing voor je vriend met
zijn verjaardag!! Ik hoop het zo meid..
Pinkelot, succes met je examen!! Niet teveel zenuwen dan komt het
allemaal wel goed!!
Jeetje Suzy, wat erg meis van de hond. En wat erg dat het niet te
genezen is!!
Dan moet ze echt wennen aan een "nieuw leventje" waarin ze het wat
rustiger moet doen, wat natuurlijk moeilijk is omdat ze pas 10 maanden is
en nog erg speels..
Maar wel gelukkig dat ze er gewoon oud mee kan worden!! Sterkte meis..
En tuurlijk duimen we voor jou!!
Sylvana, Ik heb echt in spanning zitten lezen meid!! Wat goed... Zwanger!!!
Hartelijk gefeliciteerd.. Het is je zo gegund!! En nu lekker genieten meid!!
Rachel, Wat rot, die cyclus!! Is inderdaad slim om dan s contact op te nemen met
de huisarts.. Misschien weet hij er wel een oplossing voor!! Maar we hopen natuurlijk
dat die RD uitblijven om een andere reden he... :)
Busbabe.. Welkom.. Hoe lang zijn jullie al bezig voor een klein wondertje??
Mamaliena en Pien.. Geen bloed is moed!!! Ik duim voor jullie..
Pieski.. Ik hoop dat je opa thuis mag sterven.. Wat een rot situatie!! Ik wens je veel
sterkte meis..

Wij hebben het ook aan mijn schoonouders verteld..
We hadden nog een fotoboek laten maken (via kruitvat) van allemaal
foto's die mensen ons doorgestuurd hadden van de bruiloft..
Dus daar hadden we de echofoto in gedaan toen we het gingen vertellen..
Mijn schoonmoeder in dat boek aan het kijken en plots, helemaal stil, kijkt ze mij
aan zegt ze: Is het echt waar???
Dus ik van ja..
Direct de tranen in de ogen en direct knuffelen en het zusje van mijn vriend en de vader ook. Broertje lag boven te slapen dus mijn man die uit bed gehaad en die direct de trap af hollen om mij ook te feliciteren. Was echt heel erg leuk!!!

Vandaag stonden ze aan de deur voor de hond te komen kijken en hadden ze een bos bloemen voor me meegebracht en schoonmoeders had al een leuk speeltje gevonden in de winkel wat ze niet kon laten liggen dus dat kreeg ik ook nog als kado.. En een hele leuke kaart erbij   met een dikke buik.. Echt heel erg leuk!!

Ik ben verder nu alweer moe.. haha, van misselijkheid heb ik niet veel last, mijn borsten zijn wel wat gevoelig, vooral de tepels maar gegroeid zoals bij Nathalie zijn ze nog helemaal niet.. Helaas, hihi mocht best nog wat bij vind ik haha..
En, ik geniet enorm van mijn vrijheid dat ik weer alles mag!! Dat is echt heerlijk..

Liefs,
Nancy

Hi Nancy fijn om te horen dat je nu weer uit bed mag. En jullie nieuwe gezinsuitbreiding er is. Geniet er lekker van meis. Geeft je ook afleiding hè. Hier zaten mijn ouders vanavond aan mijn buik. Helpppp! kan daar niet goed tegen. Moet er al aan wennen als mijn vriend het doet, laat staan andere mensen, ook al zijn het mijn ouders. Hebben jullie daar ook moeite mee? Komt allemaal vanzelf. Moet nog aan wennen dat mijn buikje groeid. Eerst wil je niet dikker worden en nu is het raar om dikker te worden en het niet erg te vinden, hihih.

Ik lig nu op de bank House te kijken.

Liefs Nathalie

Hhaha eerst dacht ik ook ik wil kwaaltjes, ik wil iets voelen. Voelen dat het goed zit. Maar toen ik vannacht om 3.45 uur misselijk wakker werd dacht ik daar toch heel ff anders over, hihih. Of me omdraai en dat mijn borsten pijn doen. Maar dat gaat nu gelukkig ook weer wat beter. Het hoord er allemaal bij en komt ngo wel meis. Als het hier zo mag blijven dan doe ik het ervoor. Ik hang teministe niet boven de wc. Daar ben ik allang blij om. We doen het er allemaal voor!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan