24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hey allemaal,

Ben weer zo goed als bijgelezen...

Allereerst Sesje Gefeliciteerd!!!Geniet ervan en maak je niet druk over werk en andere zaken!!!!Gewoon heerlijk genieten van dit moois!!!

Babeken , k*t zeg!!!Hopelijk wordt idd volgende maand jou maand!!!!

Mamalina duim voor je!!

Suzy   heel veel succes met het hondje...echt zielig!!!

Busababe welkom hier!!!!

Nathalie, hoe gaat ie verder met jou??worden de kwaaltjes al wat minder??
Wel blijven genieten he!!!

De rest allemaal succes en duim voor jullie allen!!

Hier nog steeds nix..wel heel moe, extreem veel buikpijn en heel veel maagzuur...heb zaterdag voor het laatst getest..negatief weer en wil eigenlijk wel testen maar weet gewoon bijna zeker dat het niet zo is en dat ik gewoon moet wachten ...

Maar ja...ga nu even heerlijk in bad en even helemaal nix doen!!!

fijne avond nog

pien

Lekker in bad, geniet ervan Pien!

Ik geniet ook wel hoor meis. Had vannacht alleen zoiets van pfff niet weer morgen ochtend misselijk wakker worden, hihih. Maar viel vandaag gelukkig mee. Moet gewoon goed regelmatig iets eten en blijven drinken. Maar dat valt niet altijd ff mee. Maar doe mijn best. Appeltje erbij en op de bank tv kijken.

Fijne avond meiden! Liefs Nathalie

Ohhh Rachel ik had niet gelezen dat je ook reageerd had. Wat spannend meis dat je ook nog steeds overtijd bent meis. Ik duim ook voor jou. Jeetje 3 meiden die overtijd zijn. Ik duim onwijs voor jullie meiden. Het word nog een spannede maand voor veel meiden. Heelll veelll geluk!

Liefs Nathalie

sesje nu echt officieel GEFELICITEERD!!!!! ben super blij voor jullie!! geniet er lekker van samen en niet te bang zijn. weet dat het moelijk is maar probeer er nu naar al die tijd echt van te genieten!

babeken wat ongelooflijk kl*te en oneerlijk!
vind het echt naar hoor hopelijk wordt oktober dan jullie maand!

rachel bij jou ook nog steeds spannend wat frustrerend zo'n lang cyclus lijkt me!
hoezo denk je dat je je ei nog niet hebt gehad?
succes ermee ik duim voor je.

pien bij jou ook nog steeds niks. wordt steeds spannender ik duim voor je hoor.

ahhh ik ben bekaf al paar dagen heel moe. kan s'ochtends mijn bed niet uitkomen en val s avonds op de bank in slaap. ik slaap minstens 9 uur per nacht dus daar kan het niet aan liggen. zal het weer wel zijn.
ik ben gigantisch aan het broekloeren nu 1 week na ei en hoop steeds op innestelingsbloeding. raar he over een week moet het juist wegblijven en nu hoop ik het.
af en toe wat steken lings onderin buik.
geen idee wat het is weet eigenlijk ook niet of ik het al eerder heb gehad.

ohh het zou zo geweldig zijn nu want mijn schoonmoeder wordt over 3 weken 50 zou leuk zijn als wij dan goed nieuws hebben. en dan is de kleine er ook voordat mijn pa trouwt. maar ja niet teveel over nadenken want zal toch wel weer mis zijn.
probeer steeds niet aan te denken maar wordt zo als gewoonlijk laatste week weer erg moeilijk.

liefs suzy

mamalina en pien, spannend hoor,duim voor jullie!!!!

HAHAHA nathalie, dank je wel hoor mijn nod is 30 september en ben nu 28 en wat wil je nog meer weten oh ja 3e ronde 1e kindje en dan wel op vakantie he en ben dan 5 oktober weer terug, hou ik jullie nog ff in spanning hihi

vandaag bij mn ouders geweest, mn neefjes 3 en 8 maanden  (van mn tante) waren daar hele dag lekker geknuffeld en getut, die van 8 manden is echt een lachebek zo lief!!!
Wil alleen niet zo goed eten maar niks van gemerkt, heb er gewoon een feestje van gemaakt en hij vond het heerlijk:) ook nog lekker gewandeld en nu ben ik gesloopt pfff best vermoeiend hoor.

verder niet veel nieuws, klusdagen zitten erop en nu hopen we natuurlijk dat het raak is maar ja, ergens hoop ik er wel op, zou het deze keer pas echt balen vinden denk ik.

dat was hm weer, ga ff lekker bankhangen, alles zit vast en kan mn arm bijna niet meer gebruiken (eigenwijs he vandaag) jammer op deze momenten dat ik mn medicijnen niet meer mag.

Liefs

busababe
welkom hier!! mag ik vragen wat je hebt? en waarom je geen medicijnen meer mag? sorry als je het al gezegd hebt maar dan heb ik er over heen gelezen.

mamalina ook heel veel succes ik duim voor je!!

nathalie fijn dat je vandaag minder misselijk bent volhouden zo!!

hoe is het met de andere zwangeren?

xx

hoi suzywan,

weet eigenlijk niet of ik het al egens heb neergezet hoor zit ik me net te bedenken....
Ik heb nu ruim 2 jaar geleden een auto ongeluk (kopstaart borsing) gehad en daar heb ik een chronische whiplash aan overgehouden, veel pijn in nek arm en schouder, uitval van arm, hoofdpijn, vergeetachtigheid, coordinatieproblemen, vee moe en zo kan ik nog wel ff doorgaan, had altijd pijnstillers (met morfine) en spierontspanners maar ja met een kinderwens mag ik deze niet meer gebruiken.

Ga ik het dan wel redden vraag je je af, ja hoor, mijn grenzen liggen alleen iets dichter bij nu en moet wel opletten en dat gaat redelijk. Ik werk ook niet (nog niet) dus kan veel rusten op een dag, moet ook anders red ik het niet echt. Eigenlijk hetzelfde als nathalie. Heb ook gerevalideert, ben zelfs voor 2 maanden opgenomen geweest in een kliniek, heeft wel iets geholpen maar ja de pijn kunnen ze niet wegnemen he. We hebben toen besloten om na die periode van revalidatie en artsen voor een kindje te gaan en weer aan onszelf en de toekomst te gaan denken.

hoop dat het beetje duidelijk is, vragen mag altijd hoor

Liefs

jeetje das heftig meid!!!
doe maar lekker rustig aan nu je geen medicijnen hebt. ik hoop voor je dat het niet zo lang gaat duren voordat het raak is en gauw positief nieuws krijgt.
heel veel sterkte ermee.
maar dan gaat het denk ik wel extra zwaar worden als je zwanger bent of niet??
maar dat heb je natuurlijk wel voor een klein wondertje over.

liefs suzy

Terug
Bovenaan