24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi Meiden..

Hier ff een kleine update , ga van de week nog wel ff bijlezen maar ben zo erg moe de laatste dagen..
Ben trouwens elke ochtend misselijk aan de ene kant is het wel fijn dat je weet dat er iets is hihi..
Ben zo blij is nog steeds onwerkelijk...

Heb vandaag het ziekenhuis gebeld omdat ik volgende week eigenlijk moest, en nu moet ik 6 oktober en dan krijg ik een echo... Joepie!!
En 16 oktober eerste afspraak bij de verloskundige spannend allemaal hoor, hoop dat alles goed blijft gaan en dat ik over 8 maanden me kleine wondertje in me armen mag houden..
Heb trouwens wel elke dag buikpijn das niet altijd fijn word je erg onzeker van hihi..
Wat een zeur ben ik ook he haha..

xxx

Nod lijstje!

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08
Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08
Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Sylvana
06-10-08        1e echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Het is allemaal spannend Sylvana, dus je bent geen pieperd hoor
Ik vind het ook steeds spannend. En ben ook misselijk e.d.
Het is allemaal nieuw en soms nog zo onwerkelijk. Al begint het hier een beetje door te dringen. Nu wachten tot 8 okto op de echo, en dat duurt nog zooo lang, hihih
Denk aan jezelf meis, luister naar je lichaam. Heelll veel geluk, probeer niet zo onzeker te zijn. Geniet van je zwangerschap het is je zo gegunt

Liefs Nathalie

pieski heel veel sterkte met alles hopelijk kan je opa thuis in vrede sterven. ik hoop dat je hem nog goed nieuws mag vertellen.

nancy wat een leuke naam boef! ze zijn echt schattig he zo klein en zo grappig.
heel veel plezier ermee.
hopelijk wordt hij snel zindelijk. van beau is wel erg ja hoop dat de pijn nier erger wordt. de hond van mijn schoonzus heeft het ook gehad was nog heel jong en hebben ze laten inslapen omdat hij zoveel pijn had. daar moet ik echt niet aandenken.

ik vroeg me af of alle zwangeren en natuurlijk de niet zwangeren al over namen nadenken? ik fantaseer er al heel lang over en ben wel benieuwd van wat voor een soort namen jullie houden. ik hou van korte stoere namen liefst die je niet heel vaak hoort. bijv. noa,yara,lynn,mila,sem,jayden,kayne.
maar voor jongens vind ik erg moeilijk daar weet ik dus ook nog niet zo veel voor.
ben benieuwd naar jullie ideeen.

ik moet morgen en overmorgen weer tot laat werken maar hoop tussen door nog ff bij te kletsen.

liefs suzy

Hello!

Hier het einde van de ongi in zicht (nog morgen en dan zijn we daar ook weer van af) en dan kunnen we weer beginnen aftellen naar de klusperiode!

Nancy, eindelijk jouw hondje! Tof! Nu hopen dat hij een beetje luistert hé!
En tof dat je trug alles mag doen!

Suzy, namen hebben we nog niet echt. Alé, wou voor een jongen Kjell, maar ja, mijn nicht die in jul is bevallen heeft de naam al ingenomen... Voor een meisje vind ik Tracy wel mooi.
Maar verder nog geen voorkeuren, en mijn vriend wil er eigenlijk pas naar zoeken als we zwanger zijn...

Nou dames ben weg (doodmoe, veel werk,... pfff gelukig ist morgen al vrijdag!).

Slaapwel aan iedereen!

Babeken

Hoi Meiden..

Ben er ff snel   moet zo gaan werken halve dag lekker hoor..
Ik wil graag trouwen maar me vriend houd niet van in de belangstelling staan maar ja zoals iedereen weet sta je als je trouw best wel in de belangstelling zeg maar..
Dus hij zei altijd dat tie dat niet wilde vind ik best jammer want lijkt me zo leuk in een mooie jurk o wat leuk...

Maar nu dat ik zwanger ben heb ik toch wel zoiets van ja het is wel leuk als we echt helemaal een gezinnetje zijn straks met dezelfde achternaam enzo..
Nu heeft tie gezegd dat tie dan wel wil trouwen maar dan samen gewoon naar het gemeentehuis en meer niet..
Dus ik denk dat ik dat maar wil doen want anders wil die toch niet wel jammer maar dan kunnen we straks wel helemaal het gezinnetje zijn..

Nancy had ff een vraagje aan jou jij heb toch met 7 weken een echo gehad?? Hoor je dan het hartje al?? Ik moet namelijk ook als ik ongeveer 7 weken ben en ben zo nieuwschierig..
En doen ze dan een binnenwaardse echo of gewoon op je buik..
Nou ik hoor het wel..

Ik reageer van het weekend nog ff ga nu naar me werk..

xxx

Hey Sesje, als wij ooit trouwen zal dat ook zo zijn, gewoon naar het gemeentehuis, trouwen en that's it. Vind trouwen helemaal niet belangrijk, maar het heeft voor de wet wel heel wat voordelen wanneer je en gezinnetje sticht, huisje koopt, ...

Hé, wat is het hier stillekes!

ALvast een goed weekend voor iedereen!

Groetjes

Babeken

Hi Meiden, hier ben ik ook weer ffies. Vanavond nog lekker ff gezwommen en zit nu te bibberen op de bank. Heb maar ff de verwarming aangezet hoor, bibber!

Over namen. Ik heb nu leuke jongensnaam in gedachten. Maar die hou ik liever voor mezelf. Omdat ik die wel heel leuk vind als onze kleine een jongetje word. Wat betreft trouwen. Mijn vriend en ik zijn alwel verloofd. Mijn vriend gaat me nog vragen.   Maar ik weet niet hoe hij me gaat vragen en wanneer, maar wacht rustig af. Heb er nog niet met hem over gehad, in het kader omdat we nu zwanger zijn. Maar heb er de afgelopen dagen wel over nagedacht. We hebben nog ffies gelukkig.

Misschien dat we zondag lekker naar de dierentuin gaan, want het word mooi weer. Ik zal er eens ff met mijn mannetje over hebben. Nu eerst lekker genieten van vrije avond.

Fijn weekend meiden! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan