24 jaar en moederwens... DEEL 2

He hallo,

Nou boef is zeker een leuke naam voor een hond.

Wij zijn afgelopen april getrowd met alles erop en eraan. Ja ik in een jurk hij in een pak )loopt hij al dagelijks voor zn werk) maar dan nu een echt bijzonder pak.
we hadden 3 bruidsmeisjes, 2 nichtjes van maikel   de kinderen van zijn zus en 1 nichtje van mij van mijn zus. mijn zus heeft nog een kleine maar die was echt te klein zeg maar net een 1/2 jaartje oud toen we gingen trouwen. gelukkig kunnen onze families het goed met elkaar vinden de kinderen de zussen maar ook beide ouders gaan geregeld gezellig wat drinken bij elkaar dus dat is mooi. 's morgens voordat we gingen trouwen eerst foto's gemaakt met de bruidsmeisjes erbij zodat als ze daarna wat gingen drinken gewoon konden knoeien etc. daarna getrouwd in het heerenhuys in rotterdam vlakbij de euromast daar was het echt druk! daarna foto's samen gemaakt op de boot 2 uurtjes gevaard en daarna nog een groot feest in zuidland. ook hier waren veel mensen. Was echt een topdag om nooit meer te vergeten zo gezellig en zo mooi.

Mijn inmiddels man zei ook altijd ik ga niet trouwen en dan zei ik prima maar dan krijgen onze kinderen mijn achternaam. zo is hij dus omgeturnd en zei hij later of ik trouw goed of ik trouw niet nou dat eerste is dus gebeurd.
en hij heeft me ook nog eens heel romantisch gevraagd op een skipiste in het zonnetje hihihi

tja aangezien maik eerder kinderen wilde als dat ik in eerste instantie wilde komt hij geregeld met de vraag wat vind je van die naam? kan er wel om lachen gelukkig!
dus tja we hebben al 2 meisjes namen en 1 jongensnaam ik ga ze niet verklappen hoor! maar ik heb me daar nog eigenlijk niet echt mee bezig gehouden dus wie weet kom ik met dr tijd een hele andere leuke naam tegen.

wat een verhaal zeg! nou ja ik ga stof ruimen aangezien de aannemer klaar is ben zo blij en gelukkig ervan!!!!! dus groetjes petra

Helemaal nog geen zwangeren nieuws hiero? Kom op zeg meiden. Jullie zijn nu al lang genoeg overtijd hoor. Wij willen wel weer eens juichen.

Jullie hebben zo te lezen hele bijzondere trouwdag gehad Petra. Echt een dag om op terug te kijken. Grappig dat je man al met allerlei namen komt. Mijn vriend ging eergisteren zijn boek: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, in bed lezen. Lag ie daar met big smile. Echt zo leuk om te zien. Hij is eigenlijk helemaal niet zo'n lezer. Ja op i-net ofzo forums, maar niet een boek ofzo. Dus wel leuk om te zien. Liggen nu lekker op de bank tv kijken. Maar ik wou ff bij jullie kijken hoe het hier gaat?

Wens jullie allemaal fijne avond! Liefs nathalie

Nod lijstje!

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08
Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08
Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Sylvana
06-10-08        1e echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Rustig hier!! I er dan helemaal geen nieuws??

Hier alles goed, we zijn druk bezig onze koffers in te pakken.
Morgen gaan we lekker 2 weken naar kreta, ff bijkomen.
Mijn nod heb ik daar, dus duimen maar!
Heb een voorgevoel dat het weleens positief zou kunnen zijn deze keer, vraag me niet waarom, maar ja dan denk ik daarna ik hoop het natuurlijk ook dus misschien is het wel daarom. Lekker stom he....

5 oktober komen we pas laat weer terug, zal dus op zn vroegst 6 oktober weer hier zijn.

Heel veel sterkte en succes iedereen en ik hoop op veel goed nieuws als ik er weer ben

Liefs

Fijne vakantie meis! Mijn broertje is ook naar Kreta geweest met zijn vriendin. Het schijnt daar echt heel mooi te zijn. Geniet er lekker van. En ik hoop echt dat je met heel goed nieuws terug naar huis komt meis.

Tot 6 oktober! Liefs nathalie

Hey meiden,

Even snel een berichtje...mijn laptop is kapot en zit nu even snel bij een vriendin een berichtje te tikken....

Ben nog steeds NIET ongesteld!!!!!!!!!!!!

En gister zwangerschapstest gedaan en niet zwanger dus gewoon afkick verschijnselen van de pil.....pphhff!!!!

Beter komt het nu snel zodat ik eindelijk kan gaan klussen met resultaat!!!!

Sorry, heb nog nix kunnen lezen van de afgelopen dagen...

Maandag doet me laptop het hopelijk weer en ga ik alles rustig lezen en reageren!!

Iedereen nog even lekker genieten van het weekend en slaap lekker voor straks....

xx pien

Hoi allemaal,

Kon gisteren niet checken want zat hier met 6 mannen op mijn dak. Was hier zowat mannen ondereen dit weekend.
Heb dan maar flink mijn best gedaan en voor die ganse bende verse spaghetti gemaakt.
Gelukkig is gisterenavond mijn schoonzusje langs geweest zodat ik toch ook eve gezelschap had! We hebben samen filpje gekeken (Sex & The City, een typische vrouwenfilm dus!). Was dus wel gezellig.

Pien, wat vervelend meid! Hopelijk snel duidelijkheid!

Aan de anderen: hoe gaat het met jullie?
Is hier zo stil? Iedereen is zeker van het mooie weer aan het genieten? Wel ik ga dat nu ook doen!

Tot vanavond dames!

Geniet nog van de ZONdag!

Groetjes
Babeken

Jeetje wat naar Pien dat je nog geen duidelijkheid hebt meis. Hoelang is je cyclus nu al? Wel ff in de gaten houden hoor meis, anders ff langs de ha gaan.

Babeken, mannenweekend en jij als huisvrouw maar voor ze zorgen. Ken dat als mijn vriend zijn broertje en vrienden hier zijn. Die waren vorige week zaterdag hier voor zijn verjaardag en wie moest er koken? hihih. Gezellig dat er toch ook nog ff bezoek voor jou kwam?

Mooi weer? Waar? Hier in drenthe is het koud en grauw. Ik had gehoopt dat het mooi weer zou worden. Had ik vrijdag ook op de radio gehoord. maar ze hebben het mis. Want hier heeft het vanmorgen geregend en was het vroeg nog mistig. Ik wou vandaag graag naar de dierentuin, maar dat doen we dan maar ander keertje. Nu gewoon saampjes thuis. Ben net nog ff langs mijn ouders geweest. Ze konden erg goed zien dat ik gegroeid ben hoor. Dus ben benieuwd hoelang ik het nog voor de buitenwereld verborgen kan houden?

Fijne zondag allemaal en tot snel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan