24 jaar en moederwens... DEEL 2

he hallo,

mijn opa is inmiddels aan de morfinepleisters dus weer een stap dichterbij....
maar daardoor is hij nu wel stabiel, heeft hij geen pijn meer.

weet iemand iets over aatje?

liefs petra

Goedemorgen, fijn dat hem de vele pijn zo in elk geval bespaard blijft
Hopelijk mag hij nog een tijdje bij jullie blijven.

Nee, volgens mij heeft ze maar 1x gekletst. Ik weet niet eens haar nod
Hopelijk leest ze dit en reageerd ze ffies

Fijne dag meiden.

Liefs Nathalie

Hey lieve meiden.

Hier weer even een berichtje van mij.
Ik wil eerst alle zwangeren van harte feliciteren!!!
Ik hoop dat voor iedereen alles goed blijft gaan, en genieten jullie er allemaal maar lekker van!
Inderdaad een vruchtbaar topic dit zeg!! Goed man.
Nou ik hoor bij de 6 die nog even moeten wachten, jammer genoeg.
Het goede nieuws is dat mijn schildklieruitslag goed was, maar dat had ik ook wel verwacht.
Het slechte nieuws is dat er gewoon helemaal niets gebeurt hier.
Ik wordt er helemaal gestoord van!!!
28 juli mijn laatste menstruatie gehad en tot nu toe niets meer.
Ik heb al 4 testen gedaan en allemaal neg.
De dokter zegt dat ik mijn lichaam een jaar de tijd moet geven.
Maar ik wordt hier helemaal gek van.
Ik probeer er maar niet teveel meer mee bezig te zijn, omdat ik bang ben dat dat alleen maar tegenwerkt.
Vandaar dat ik hier niet zo vaak meer een berichtje schrijf, ik lees wel mee hoor!!
Met yvette gaat het trouwens heel erg goed!! Ze voelt zich goed en de 2 maanden echo was ook goed. Ik ben echt heel erg blij voor haar maar soms vind ik het wel frustrerend dat het bij mij nu allemaal stil lijkt te staan.
En aan de andere kant denk ik dan joh je zit pas in de 2e ronde loop niet zo te zeiken!!
Maar jullie weten allemaal als je eenmaal die wens hebt dan wil je het liever gisteren dan vandaag!! hahah
Ik heb nog nooit zo graag ongesteld willen worden hahah  
Dan kan ik tenminste verder.
Nou verder was ik gisteren jarig, maar vanwege de familieproblemen heb ik ervoor gekozen om het niet te vieren, ik heb er totaal geen behoefte aan.
Ben gisteren wel gezellig met mijn mannetje uit eten geweest, vond ik net zo leuk eigenlijk.
Ik zal mijn leeftijd nog even aanpassen op het lijstje.

Nou meiden tot snel!
Ik houd jullie op de hoogte
Lekker genieten allemaal he?
xxx Rachel

Nod lijstje!

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         22-10-08

Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje             05-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

Busababe, 28 jaar                3e ronde - 1e kindje                30-09-08
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Sylvana
06-10-08        1e echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

Jeetje Rachel nog geen duidelijkheid meis
Wie weet wat het uiteindelijk mag zijn. Kijk maar naar Pien dan was ook lang overtijd
Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid meis. Want dit is ook niks
Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat naar dat er allerlei problemen zijn, daar voel je je ook niet beter doro hè. Hopelijk gaat dit heellll mooi jaar voor je worden.

Liefs Nathalie

He rachel nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Wel baalen allemaal zeg!

Ik heb voorlopig ook nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden en nog steeds last van steken! Ga straks een naald pakken en terug steken hahahaha Geintje
trouwens nog een vraagje kan ik morgen al testen of is dat te vroeg denken jullie?
wil jullie mening wel graag weten?!

nou hoor het wel.
Ga zometeen naar mn op a en oma en met mn oma even lekker winkelen is ze er ook even uit. daarna boodschappen doen (nieuwe testen halen) dus log vanmiddag nog wel ff in.

Groetje

Hoi Meiden,

Pieski, gelukkig dat je opa nu in ieder geval geen pijn meer heeft!! En wat mooi inderdaad dat hij zijn trouwdag nog meegemaakt heeft! Is toch wel heel bijzonder..
Je kan best morgen al testen hoor meid. Er zou al voldoende HCG in je hormoon kunnen zitten om het aan te tonen als je zwanger bent.. Maar het kan ook zijn dat er nog niet voldoende is en je pas over een  paar dagen zou kunnen testen.
Maar tis zo moeilijk om niet te testen he.. Als je het vermoeden hebt..

Rachel, wat rot meid die onduidelijkheid.. Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt zodat je gewoon verder kunt want dit wachten is ook helemaal niks!! Je hebt wel allemaal natuurlijke middeltjes etc die je kunt slikken om je menstruatie weer wat regelmatiger te krijgen, misschien is dat een optie??

Nathalie, Gelukkig dat je de vervelende dingen nu weer geregeld hebt meid!! Hoe gaat het verder met je?? Moe? hihi veel plezier in zandvoort!!

Met mij gaat het langzaam wat beter, ik ben niet misselijk meer!! Joehoe!! Maar wel nog heel moe maar toch alweer minder als eerst heb ik het idee..
Ik weet niet of ik dit al geschreven had maar ik heb trouwens voor een vegeatarier een enorm hoog ijzergehalte: 9.8 Dus dat was echt heel mooi zei de verloskundige..
En ik heb de antistoffen voor rode hond niet.. Ik ben er wel voor ingeent maar waarschijnlijk als kind erna ziek geweest waardoor ik de antistoffen niet aangemaakt heb. Dat komt heel weinig voor..
Das wel weer minder maar rode hond komt bijna niet meer voor, gelukkig!! En de verloskundige krijgt landelijk door waar het is als het voorkomt en dan word ik direct gebeld waar ik bv niet heen mag gaan..
Verder zijn we hard aan het denken om een serre aan te bouwen, is toch wel handig als ik dalijk kindjes in huis wil gaan opvangen, nog wat extra ruimte..

Liefs,
Nancy

Hoi Nancy,

bedankt voor de tips. En tja het is echt moeilijk om te wachten. de test is in ieder geval in huis(vandaag gekocht) en dan moet ik me helemaal bedwingen. las net de bijsluiter en er stond op dat je het beste resultaat 's morgens kan testen anders had ik het denk ik al geprobeert. hihihi
we zijn vandaag nameljk een 1/2 jaar getrouwd GAAT echt SNEL die TIJD!!!!
en morgen is het een jaar geleden dat we in ondertrouw gingen.
dus ook nog eens een leuk kadootje.als het zo zou zijn.
ga denk ik morgen ochtend echt meteen testen.
heb nog steeds nie die ongi gevoel.
maar ja misschien houdt dat lichaam van mij mezelf in de maling!
dus we zien het wel en ben dus hard aan het broekloeren hihihii

liefs petra

Terug
Bovenaan