Hallo Meiden,
Sorry dat ik er zo weinig geweest ben.. Ik heb af en toe het idee dat ik alleen maar rondren en
rondren terwijl ik eigenlijk heel weinig uren werk en heel veel slaap en maar wat hang... :S
Maar het huishouden bijhouden en achter de hond aan rennen kosten me heel veel energie..
Babeken, spannend meid!! Volgens mij is het echt bij iedereen verschillend hoeveel dagen ertussen
zitten.. Hoe regelmatig is je menstruatie normaal? Want dan zou ik daar gewoon van uitgaan als ik
jou was..
Pieski, Meid wat moeilijk allemaal!! MIsschien indd een goed idee om je opa te vertellen dat hij
overgrootvader gaat worden, zo kun je toch je hart nog een beetje luchten..
Nathalie, Wat fijn dat alles goed is met het kindje!! Bijzonder he om het zo te zien op zo'n
echo, zo klein en toch al zoveel te zien.. En het hartje horen, echt prachtig!! Wat gek dat je al
zo'n buik hebt als je toch maar 10 weken bent.. Draag je echt al positiekleding dan??
Suzy, heel berijpelijk dat je moe bent en nergens zin in hebt.. Dat heb ik ook

Heb je ook af
en toe zo'n slechte zin?? Want ik heb echt het idee dat ik kan zeuren om helemaal niets..
Spannend meid, de eerste echo!!
Met mij gaat het verder goed, misselijk ben ik niet echt meer maar overgeven doe ik af en toe wel.
Gewoon als ik iets gegeten heb dan moet het eruit en dan is het ook weer goed..
Ik heb enrome trek in dingen als gebak en snoepjes/lolly's en dat soort zooi :S
Afgelopen woensdag hebben we de tweede echo gehad om vast te stellen hoeveel weken ik nu zwanger ben..
Ze dachten eerst 9 maar het waren er toch 10 en nu zijn het er al 11 en 1 dag

Het was echt heel mooi om te zien, het kindje zwaaide met z'n armpje. Je kon het hartje heel goed zien kloppen
en ze heeft het ook laten horen en je kon de blaas al zien zitten.. Het was 35.8 mm groot..
Toen ik het zag had ik echt al het gevoel dat het het mooiste kind was dat ik ooit heb gezien! Hahaha..
Ik wilde altijd wachten met aan iedereen vertellen totdat we 12 weken waren dus nog eventjes

De oma's willen we het komende week gaan vertellen en daarna gewoon de rest van de wereld!! Daar heb
ik zo'n zin in!!
Ik heb me ook al niet kunnen inhouden bij het winkelen donderdag en heb al een slabbertje, rompertje, en
heel schattig truitje gekocht, allemaal neutraal zodat een jongen en meisje het aan kan..
Vanavond naar een verjaardag van een vriendin die ik bijna nooit meer zag, laatst toch maar contact opgenomen
en strakjes erheen..
Liefs,
Nancy