24 jaar en moederwens... DEEL 2

he gister getest. negatief maar ook nog steeds niet ongi.
echt raar als ik zwanger was geweest had dat hormoon er toch al in moeten zitten gister?
iemand enig idee?

liefs petra

Nathalie, have fun op het concert!

Petra, je kan nog altijd een pos test krijgen hoor, sommige zijn al even overtijd vooraleer ze pos testen.
Ik blijf voor je duimen!

Groetjes

(Nog 9dagen tot de NOD... )

Babeken

Hi Meiden, kom weer onder de douche vandaan en zat vanmorgen alweer wat moet ik nu weer aan, hihih. Dat ik mijn positie rok aan wou wist ik al. Maar welk shirtje. Mijn leuke dunne trui met hemdje zit in de was en is nog niet droog. Maar buiten is het ook wel mooi weer dus misschien kan ik ook wel gewoon iets aan met korte mauwen. Nou dat is het geworden. Maar ohh ik kan zien dat mijn buikje gegroeid is joh. Dit shit heb ik gekocht toen ik nog niet eens 6 weken zwanger was, toen was ie best wel wijd, maar dacht ach dat maakt niks uit. En nu kun je mijn buikje er best wel een beetje in zien, hihih. Mijn vriend viel het ook op. Straks gaan we naar vrienden in Venlo. Goede vriend word 30 jaar en weten niet dat we komen. En ook nog niet dat ik zwanger ben. Vind het wel spannend om te vertellen hoor. Echo foto trots in mijn tas, hihih. Ben erg benieuwd naar hun reactie.

Gisteren naar Marco Borsato geweest. Zal niet teveel uitwijden omdat er misschien nog meiden zijn die er ook heen gaan, en dan is het niet leuk als ik alles al heb verteld hè. Vind de Bestemming heel mooi nummer. Toen voorstukje alleen al begon zat ik al bijna in tranen, hihih. En op gegeven moment zong Marco een nummer speciaal voor alle vaders die een dochter hebben. Toen legde mijn vriend zijn hand op mijn buikje. Echt zooo lief. Dus van mij mag het wel een meisje worden, hihih. Mijn vriend vond het niet veel aan. Hij vond het concert Symphonica in Rosso van 2 jaar geleden mooier. En daar moet ik hem wel een beetje gelijk in geven. Die hele show enzo. Maar maakt mij niks uit, ik vind de muziek gewoon leuk. En hij is er niet echt fan van, dus dat is al verschil hè. Waren pas om 0.30 uur thuis. Dus viel opzich nog mee. Ik ben toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig vannacht er niet tig keer uitgehoeven naar de wc. Ik zal me eens ff verder klaar maken, we gaan zo weg.

Kom jullie hele fijne dag wensen en tot snel.

Liefs Nathalie

Ps. Petra kan zijn dat je nog ff geduld moet hebben meis. Ik denk aan je. Babeken nog 8 dagen meis, spannend! Duim duim duim

Hi Meiden, kom weer onder de douche vandaan en zat vanmorgen alweer wat moet ik nu weer aan, hihih. Dat ik mijn positie rok aan wou wist ik al. Maar welk shirtje. Mijn leuke dunne trui met hemdje zit in de was en is nog niet droog. Maar buiten is het ook wel mooi weer dus misschien kan ik ook wel gewoon iets aan met korte mauwen. Nou dat is het geworden. Maar ohh ik kan zien dat mijn buikje gegroeid is joh. Dit shit heb ik gekocht toen ik nog niet eens 6 weken zwanger was, toen was ie best wel wijd, maar dacht ach dat maakt niks uit. En nu kun je mijn buikje er best wel een beetje in zien, hihih. Mijn vriend viel het ook op. Straks gaan we naar vrienden in Venlo. Goede vriend word 30 jaar en weten niet dat we komen. En ook nog niet dat ik zwanger ben. Vind het wel spannend om te vertellen hoor. Echo foto trots in mijn tas, hihih. Ben erg benieuwd naar hun reactie.

Gisteren naar Marco Borsato geweest. Zal niet teveel uitwijden omdat er misschien nog meiden zijn die er ook heen gaan, en dan is het niet leuk als ik alles al heb verteld hè. Vind de Bestemming heel mooi nummer. Toen voorstukje alleen al begon zat ik al bijna in tranen, hihih. En op gegeven moment zong Marco een nummer speciaal voor alle vaders die een dochter hebben. Toen legde mijn vriend zijn hand op mijn buikje. Echt zooo lief. Dus van mij mag het wel een meisje worden, hihih. Mijn vriend vond het niet veel aan. Hij vond het concert Symphonica in Rosso van 2 jaar geleden mooier. En daar moet ik hem wel een beetje gelijk in geven. Die hele show enzo. Maar maakt mij niks uit, ik vind de muziek gewoon leuk. En hij is er niet echt fan van, dus dat is al verschil hè. Waren pas om 0.30 uur thuis. Dus viel opzich nog mee. Ik ben toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig vannacht er niet tig keer uitgehoeven naar de wc. Ik zal me eens ff verder klaar maken, we gaan zo weg.

Kom jullie hele fijne dag wensen en tot snel.

Liefs Nathalie

Ps. Petra kan zijn dat je nog ff geduld moet hebben meis. Ik denk aan je. Babeken nog 8 dagen meis, spannend! Duim duim duim

Hallo Meiden,
Sorry dat ik er zo weinig geweest ben.. Ik heb af en toe het idee dat ik alleen maar rondren en
rondren terwijl ik eigenlijk heel weinig uren werk en heel veel slaap en maar wat hang... :S
Maar het huishouden bijhouden en achter de hond aan rennen kosten me heel veel energie..

Babeken, spannend meid!! Volgens mij is het echt bij iedereen verschillend hoeveel dagen ertussen
zitten.. Hoe regelmatig is je menstruatie normaal? Want dan zou ik daar gewoon van uitgaan als ik
jou was..

Pieski, Meid wat moeilijk allemaal!! MIsschien indd een goed idee om je opa te vertellen dat hij
overgrootvader gaat worden, zo kun je toch je hart nog een beetje luchten..

Nathalie, Wat fijn dat alles goed is met het kindje!! Bijzonder he om het zo te zien op zo'n
echo, zo klein en toch al zoveel te zien.. En het hartje horen, echt prachtig!! Wat gek dat je al
zo'n buik hebt als je toch maar 10 weken bent.. Draag je echt al positiekleding dan??

Suzy, heel berijpelijk dat je moe bent en nergens zin in hebt.. Dat heb ik ook :) Heb je ook af
en toe zo'n slechte zin?? Want ik heb echt het idee dat ik kan zeuren om helemaal niets..
Spannend meid, de eerste echo!!

Met mij gaat het verder goed, misselijk ben ik niet echt meer maar overgeven doe ik af en toe wel.
Gewoon als ik iets gegeten heb dan moet het eruit en dan is het ook weer goed..
Ik heb enrome trek in dingen als gebak en snoepjes/lolly's en dat soort zooi :S
Afgelopen woensdag hebben we de tweede echo gehad om vast te stellen hoeveel weken ik nu zwanger ben..
Ze dachten eerst 9 maar het waren er toch 10 en nu zijn het er al 11 en 1 dag :)
Het was echt heel mooi om te zien, het kindje zwaaide met z'n armpje. Je kon het hartje heel goed zien kloppen
en ze heeft het ook laten horen en je kon de blaas al zien zitten.. Het was 35.8 mm groot..
Toen ik het zag had ik echt al het gevoel dat het het mooiste kind was dat ik ooit heb gezien! Hahaha..
Ik wilde altijd wachten met aan iedereen vertellen totdat we 12 weken waren dus nog eventjes :)
De oma's willen we het komende week gaan vertellen en daarna gewoon de rest van de wereld!! Daar heb
ik zo'n zin in!!
Ik heb me ook al niet kunnen inhouden bij het winkelen donderdag en heb al een slabbertje, rompertje, en
heel schattig truitje gekocht, allemaal neutraal zodat een jongen en meisje het aan kan..

Vanavond naar een verjaardag van een vriendin die ik bijna nooit meer zag, laatst toch maar contact opgenomen
en strakjes erheen..

Liefs,
Nancy

Leuk dat je weer ff langs kwam Nancy, hier vandaag ook totaal GEEN puf. Jeetje wat ben ik moe. Hebben druk, maar kei gezellig weekend gehad. En nu is het RUSTDAG, hihih. Ik kan nog maar 1 eigen broek aan. En heb positie rok. En verder een te grote stress broek gekocht. Soms heb ik nog wel mijn eigen broeken aan, maar dan buikband en lang shirt erover heen, maar dat deed ik niet aan als ik de deur uit ging, omdat nog niet iedereen het hoefde te weten. Nu maakt het me niet zoveel meer uit. Ik ga binnenkort ff vragen of de dochter van mijn oma's vriend voor mij ff elastiek tussen een paar broeken wil zetten. Das toch wel makkelijk, want nu blijf ik wassen, hihih. Hier gelukkig nog niet hoeven spugen. Hopelijk blijft dat me ook bespaard. Laatst had ik met tandenpoesten en hapje brood echt kokhalsen, dacht oh oh nu begint het, maar nee, hihih.

Vandaag lekker rustig aan doen, zien wel wat ik allemaal kan en ga doen.

Liefs Nathalie

Hoi dames! Hehe wat een mooi weertje vandaag! We zijn dan maar een ritje met de moto gaan doen (achterop bij m'n ma) en naar zee gereden (pannekoekje gaan eten). Zalig.
Dat zal wel iets zijn dat ik zal missen als ik (eindelijk) zwanger zal zijn...

Hey Nancy, idd al even geleden! Maar ja het leven is nu eenmaal druk he!
Mijn cyclus in niet zo regelmatig (kortste cyclus was 29 dagen, langste 38 dagen). Maar sinds ik die ovutesten gebruik, is het wel makkelijk om te weten wanneer de NOD is en het geeft me ook een geruster gevoel (alé wat je gerust kan noemen natuurlijk, er spookt nog steeds vanalles door mn hoofd...)
Amai al 11weken dat gaat toch snel hé! Super...

Ben er mee weg, mn vriendinnetje komt seffes nog!

Groetjes en tot later.

Babeken

Nou meiden bedankt voor alle steun maar ben helaas weer ongi geworden mag dus weer terug!!!!!!!! echt balen!!!!!
maar goed we gaan naar ronde 4!
wie weet brengt ie meer geluk met zich mee.

liefs petra

Terug
Bovenaan