24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hey Nathalie, heb idd al op internet gezocht en daar vind je steeds verschillende dingen   ene site zegt na 6 dagen, andere 8, 14,...
Vroeg me dat eigenlijk af omdat ik al sinds gisteren een ander gevoel heb in mijn onderbuik. Niet echt pijn, maar wel vervelend gevoel. Maar ja kan wel in mijn hoofd zijn natuurlijk... Pff ik weet het niet zo goed.
Wachten is weer de boodschap hé!

Met jou alles ok? Weten eigenlijk al veel mensen in jouw omgeving dat je zwanger bent?

X
Babeken

Ik zou gewoon een week aanhouden. 14 dagen kan zowiezo niet, want meestal word je 14 dagen na je eisprong ongi. Of natuurlijk liever niet hè. Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu dan meis?

Mijn ouders, schoonouders, broertje & zijn vriendin, zwagertje, opa's & oma's weten het. Ook een groot deel van mijn vriend zijn familie. Dat kwam omdat mijn schoonmams haar mond niet kon houden tijdens de begravenis van mijn vriend zijn stiefopa.

Sinds gisteren weten er meer mensen dat ik zwanger ben. Toen ik ging zwemmen kreeg ik namelijk de vraag: dat het gerucht rondging in het dorp dat ik zwanger ben of dat klopte? Dus ja toen heb ik het wel eerlijk gezegd. Ben nu immers 10 weken en 2 dagen zwanger, misschien iets langer, maar dat zullen we morgen weten. Het maakt me nu niet zoveel meer uit dat meer mensen het weten. Na de echo ga ik er niet meer zo geheimzinnig over doen.

Eigenlijk zou morgen een vriendin met haar zoontje komen, maar die smste vanavond of het goed was dat ze begin volgende week komt. Dus kan morgen middag lekker wegzwijmelen. Misschien ga ik wel ff langs mijn opa & oma ofzo. Ik zie het wel.

Ik ben nu nog ff de serie House aan het afkijken en ga daarna lekker naar bed

Liefs Nathalie

Leuk he House! kijk het ook altijd. alleen gister niet was te moe al nachten wakker vanwege mn opa. donderdag een nieuwe kans hihihihi

nou hier nog steeds niet ongi. ga vanmiddag nieuwe test halen en morgenochtend een test doen als ik dan natuurlijk niet al ongi ben geworden.
snap er helemaal niets meer van. maar ja het zou ook zomaar door de stress uit kunnen blijven natuurlijk en anders heb ik morgen misschien leuk nieuws!!!!

liefs petra

Hi Meiden, hier ben ik dan eindelijk met het goede nieuws

Alles gaat goed met mij en onze kleine uk. Ik ben niet langer zwanger, uitgerekende datum blijft 3 mei 2009
Ons aapje is 3,61 cm groot en hebben het hartje gezien & gehoord
Echt zoooo bijzonder en mooi. Echt gek dat dat in mijn buikje gebeurd.Toen we hartje hoorde zaten we beide in traantjes, hihih.

Thuis ff gezeten toen belde mama al en daarna papa gebeld op zijn werk. Toen kreeg ik ineens smsje van de tandarts om 10.10 uur dat ik daar om 10.20 moest zijn. Dus ikke snel gegaan, wist er niks van, stond niet in mijn agenda, hihih. Daarna naar mijn oma gegaan, want die woont daar redelijk dichtbij. Wou dat eigenlijk vanmiddag doen, maar was nu toch in de buurt. Daar broodje gegeten en nu net terug. Dacht moet eerst ff bij de meiden kletsen.

Wij zijn echt heel blij en opgelucht dat alles goed gaat.

Liefs Nathalie

P.s. Petra spannend meis, denk ook aan jezelf hè meissie. Ik denk aan je!

hallo meiden

sorry sorry sorry dat ik er zo weinig ben. maar ben bekaf als ik thuis kom dan heb ik echt geen zin meer.

hier alles goed ben erg moe en af en toe misselijk maar hoort erbij.
mijn schoonmoeder werd gister 50 en toen hebben we het verteld ze moest helemaal huilen. echt super. mijn ma weet het nu ook die snapte er niks van hadden ehbo doos gegeven met babyspullen zegt ze wat moet ik daar nou mee. maar later viel het kwartje wel ook super blij.

ik moet de 20e om 9.00 uur voor eerste controle naar vk en die zelfde dag om 12.00 uur voor echo naar gyn. zo spannend!!!!! ik ben dan als goed is 8 weken.

ga binnenkort echt ff bijlezen heb nu alles globaal doorgelezen en hoop dat ik gauw weer de kracht heb om meer te kletsen.

liefs suzy

Ik kom me morgen weer ff melden, hier ook kei moe, hihih

Liefs Nathalie

Hoi dames!
Hehe amai is wel tof dat mijn beste vriendinnetje zo dicht woont, enige nadeel is dat ik bijna niet meer thuis ben! EN als ik dan thuis ben, dan springt zij hier wel binnen...

Nathalie, zit ondertussen op dag 5 na de eisprong... Voel nog steeds vanalles in mijn buikje en moet ongelooflijk veel plassen.
Stilletjes hoop ik dat het zo ver is, maar anderzijds is het natuurlijk nog veel te vroeg. Pfff maak mezelf zowaar gek!
Zien ze bij jou ondertussen niet al een beetje meer buik als je gaat zwemmen?
Super trouwens dat je al zo veel details weet nu met de echo! En nu heb je ook wel zekerheid dat alles ok is hé!

Suzy, rust goed uit!

Petra getest????

Pff nog 10 dagen te gaan...

XxX
Babeken

Hi Meiden was ik weer ffies. Voel me vandaag niet zo lekker. Heb revalidatie therapie ook afgezegd, want kan die extra pijn nu niet gebruiken. Vanavond gaan we naar Marco Borsato. Dus vandaag maar rustig aan doen. En vanavond genieten. Dan zien we morgen wel weer verder.

Suzy nog gefeliciteerd met je schoonmams, hebben jullie het leuk gehad?
Bijzonder hoor dat nu je ouders enzo het weten. Lief dat ze zo reageerde.

Babeken, hahah nu woont je vriendin dichtbij en zul je het weten ook.
Spannend hoor nog 9 daagjes wachten? Ik duim voor je meis.

Hoe is het met de rest van de meiden? Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan