24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nodlijstje

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         19-10-08
Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08
Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              ??-10-08
Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09
Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09
Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09
Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy
15-09-08       7 weken echo
Sylvana
06-10-08        1e echo
Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

weet je wat ook balen is?
nou ben ik zo wie zo geen 26 meer maar 27 als we een kindje mogen krijgen!
ggggggrrrrrrrr

Ahhhhhhhhhhhh Petra wat onwijs balen dat je weer ongi bent meis
Had het je zo gegund. Hopelijk brengt ronde 4 jullie geluk!

Babeken, zo te lezen een heerlijke zondag gehad.
Hier lekker lui geweest, hihih. Was kapot gisteren.
Vandaag ook moet ik zeggen, maar ja *gaap*
Dalijk komt gezellig een vriendin langs met haar zoontje van 1,5
Ze is nu geloof ik 22 weken zwanger en ga dus vertellen dat ik ook zwanger ben
Ben erg benieuwd naar haar reactie.

Meiden fijne dag en tot snel. Liefs Nathalie

Hoi Petra, hopelijk lukt 't snel meid!

Hey Nathalie, idd een toffe zondag gehad!
Tof dat je vriendin komt! Hoe was haar reactie? Is wel leuk om ze (al   is het maar even) samen zwanger te zijn é.

Ik ben eigenlijk al gans het weekend doodmoe. Zo rond 9u ben ik echt op, terwijl ik het anders echt wel gemakkelijk trek tot 12 u , zeker in het weekend.
Heb ook nog steeds zo'n raar gevoel in mijn buik en soms hier en daar een steek. Maar ja dat kan weer op vanalles wijzen natuurlijk!

Ben ermee weg, beetje tv kijken want ben superstijf van gisteren mee te rijden op de moto... Dat heb je als je meerijdt met zo'n racemachine natuurlijk!

Groetjes

PS: hoe gaat het met de anderen? is hier wel stil de laatste tijd???

Ik duik mijn bedje in, echt kei moe. Morgen hele drukke dag dus kweet niet of het lukt om dan te reageren, maar tot snel in elk geval!

Liefs Nathalie

Hoi meiden,
lief dat jullie meeleven!
Babeken voor jouw wordt het spannend meid!
Na 11 rondes mag het dan ook wel   he?
Nat lekker vroeg je bed in als je moe bent en lekker uitslapen, ben ook wel benieuwd hoe je vriendin heeft gereageerd!
Nou hier zijn de rd weer bijna weg  
qua dat heb ik wel mazzel duurt bij mij altijd maar 3 a 4 dagen heerlijk!
ik ga zo weer ff naar mn opa hij weet niet meer weer ik ben maar weet wel wie hij is!
ik ga trouwens vrijdag een weekje met vakantie  
dus als ik er ff niet ben weten jullie hoe  of wat.  
wel in nederland want als er iets met opa is kan ik zo terug
maar toch wel ff lekker natuurlijk hoop dat ik me een beetje kan ontspannen
nou groetjes
oh ja weet iemand iets van aatje of kan zij van ons lijstje afgehaald worden hebbem al zo lang niets meer van haar gehoord!    

Halo allemaal

Jammer pieski, het mag nog niet zo wezen, maar er komt een dag dat ook jij een positieve test mag hebben!

Babeken spannend zeg, eerder was je nooit zo positief en nu best wel, hoop dat het een goed teken is want het word toch wel tijd voor jullie.

Nathalie pff jeetje ik word er al moe van als ik eraan denk wat jij allemaal doet, gaat het wel goed met je nek ook enzo, of heb je er nu minder last van door je zwangerschap.
Ik zit wat dat betreft weer even in een dipje, mn lichaam wil ff niet dus moet het rustig aan doen. vakantie heeft wel goed gedaan maar krijg altijd weer zo'n klap als ik terugkom.

Verder hier weinig nieuws, merk dat ik er niet meer zo intens mee bezig ben als de 1e rondes en dat is wel goed denk ik. We zien wel wanneer het wonder bij ons aan komt kloppen.

succes allemaal en hoop dat ons lijstje met zwangeren binnenkort compleet is.

Liefs

Vandaag om 9.00 uur de deur uit gegaan en om 15.00 uur weer thuis
Pff wat ben ik kapot. Dus nog steeds niet gelezen of puf om bij te kletsen meiden
Maar wil jullie toch ff weltrusten komen zeggen. Morgen gelukkig geen therapieën e.d. dus ga ik lekker tijd voor mezelf pakken. Ondanks alle regeldingen e.d.

Ik ga nu lekker slaapies doen *gaap* Slaaplekker voor strakkies! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan