24 jaar en moederwens... DEEL 2

Busababe ben je al terug van vakantie meis? Hoe is ie met je?

Vertellllllllllllllllllllll, knuff Nathalie

Jaaah ik ben er weer hoor!!!!
Heb goed en slecht nieuws....

het goede nieuws is dat we een heerlijke vakantie hebben gehad en het slechte nieuws is dat ik ongi ben geworden. Het was alleen niey heel veel elke keer maar een beetje.
Weet nog niet wanneer mn volgende nod is, 28 dagen vanaf 30 sep is??? 27 okt?? ergens i die richting.

kom later meer vertellen over de vakantie hoor, heb nu nog een berg was liggen waar je niet goed van word.

Liefs

Net bij mn opa geweest gaat echt heel heeeeel erg slecht!
ik kwam terug en ben meteen gaan testen. WAAROM? nou dan kan ik het misschien ondanks dat hij nu weinig tot niets meer begrijpt het toch nog tegen hem vertellen.
maar helaas test was negatief.
hoe bedoel je een k*u*t* dag!!!!!!!
kan iemand mij moed inspreken? iemand die ook niet meteen pos. testen??? met 1 dag overtijd! dit is/was echt de laatste kans om het hem nog te kunnen vertellen!!

pie

Amai moest onze topic hier al op de 2e pagina gaan zoeken!

Nathalie, bedankt om mijn NOD aan te passen!
Zal nog wel druk zijn op 't werk, maar al wat minder (hoop het echt want heb toch wat tijd nodig voor het huishouden en voor mijn mannetje en mezelf!).
Succes met de echo trouwens woensdag!!!

Petra, succes met het testen morgen!

Busababe: jammer dat je ongi bent geworden, maar super dat je je vakantie niet hebt laten verpesten! Hopelijk is deze maand jouw maand hé!

Pieski meid, dat is inderdaad héél zwaar... Maar weet dat je je hart hier kan luchten hé! Hopelijk komt je wens uit en kan je hem een van de komende dagen toch nog positief neiuws brengen!
Sterkte!!!!

Ik heb eigenlijk niks te vertellen, wordt nu gewoon weer aftellen tot de NOD...

Groetjes

Ahhh wat jammer Busababe dat je toch ongi bent geworden. Fijn om te horen dat de vakantie jullie goed heeft gedaan. We spreken elkaar snel.

Petra ahhh krijg er kippenvel van meis. Wat ontzettend naar dat het zo slecht gaat met je opa. Misschien omdat je overdag hebt getest meis. Test morgen ochtend anders nog eens met ochtend urine. Welke test heb je gebruikt? Kan je je opa niet toefluisteren dat hij overgrootopa gaat worden en je wil dat hij dat weet? Pfff wat moeilijk dit. Heel veel sterkte, denk aan je!

Ik ga nu naar bed meiden, tot morgen

Liefs nathalie

hoi allemaal!
Heb een vraagje voor de zwangere vrouwen (natuurlijk is de raad van de niet zwangeren even welkom!)
Hoe veel dagen zitten er tussen de eisprong en de innesteling?

Thx!

Groetjes

Is volgens mij verschillend per persoon meis. Meestal weekje na die tijd tot 10 dagen ofzo? Kan je het niet ff nalezen op internet? Maar misschien heeft iemand anders duidelijker antwoord. Of kan ook tussen 5 en 8 dagen liggen hoor. Ik kan geen duidelijk antwoord geven dus, hihih.

Hoezo? Hoe gaat ie met je?

Liefs Nathalie

Nodlijstje

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         19-10-08
Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08
Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              ??-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08  
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje             05-10-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09
Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09
Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09
Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek
Sylvana
16-10-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy