24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nodlijstje

Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08
Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              ??-10-08
Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         19-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Sylvana
16-10-08        intake gesprek
Nathalie
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur

Suzy
20-10-08      eerste controle 9.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur

Suzy
20-10-08       eerste termijn echo (8 weken)   12.00 uur

Hoi meiden

Nog steeds geen duidelijkheid hier!!!
Ik ben er daarom maar niet zo vaak om mezelf niet al te gek te maken!!!
Want gek wordt ik er wel van zeg pffff
Zit nu bijna al op 3 mnd en nog steeds geen ongie.
Ik voel ook helemaal niks meer gebeuren in mijn lichaam.
Gisteren had ik ook zo'n off-day, sjaggo dat ik was joh hahah.
Gelukkig begrijpt mijn vriend mij heel goed en die wordt er ook gek van.
Ik heb besloten om tot November te wachten als er dan nog niets is gebeurd ga ik weer naar de HA.
We kunnen gewoon niet verder zo, we zijn in juni voor het echie begonnen maar hebben nu pas 1 kans gehad.
Ik probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn, en dit lukt aardig maar helemaal uit mijn hoofd zetten kan ik natuurlijk niet.
Ik weet dat we pas 4 maanden bezig zijn en dit is natuurlijk helemaal niet lang, maar dit is wel frustrerend, we weten gewoon niet waar we aan toe zijn.
Geduld zei de dokter vorige maand, nou die begint aardig op te raken hihi
Nou klaar met zeuren nu hahah
Ik lees dat het met alle zwangeren goed gaat muv de kwaaltjes dan.
Fijn om te lezen. Geniet er maar lekker van meiden.
En voor de andere meiden zet hem op he, ooit mag het ons ook lukken!!!!
Hoop dat er snel weer iemand bij komt op het zwangerenbankje

Tot snel Groetjes Rachel

Jeetje Rachel kan je ha je niets geven om je ongi op gang te helpen, dit is toch niet gezond meer. Begrijp dat je er helemaal kriegel van word. Sterkte!

Liefs Nathalie

Hoi dames!
Amai heb deze week echt wel een hele boel klachten! Laat dat een goed teken zijn...

Anouk, leuk je nog eens te horen! Spannend de 1e echo! Veel succes hoor!

Sylvana, succes morgen!

Rikos, veel succes verder hoor!

Rachel, hopelijk snel duidelijkheid hoor!

Nathalie, meid verzorg je!

Ik heb ook nog iets leuk te vertellen: morgen zijn ik en mijn mannetje 9 jaar samen! Wat gaat de tijd toch rap!

Nou ga lopen! Zal dus tot morgen zijn!

Groetjes!

PS: dank je wel voor al jullie duimen hé!

jeetje rachel, dat is echt balen, lijkt me niet leuk die onzekerheid, hoop echt voor je dat je cyclus snel weer op gang komt.

Babeken spannend hoor, nog 3 nachtjes slapen hihi.

Nathalie doe jij het een beetje rustig aan!!! Kon me haast al niet voorstellen dat je dat allemaal vol ging houden. Ff aan jezelf en de kleine gaan denken hoor.
sterkte

Hier weinig te melden, zit middenin mn vruchtbare week dus ik moet nog wel ff wachten.
Vanmiddag heb ik een afspraak bij het revalidatiecentrum voor een evaluatie, eens kijken wat daar weer uitkomt.
Ben er dus vanmiddag niet meer, ga samen met mn moeder en daar blijf ik ook eten, mn neefjes zijn er ook dus ff lekker knuffelen en tutten:)

Liefs

He meiden,

nee ik ga het mn opa niet vertellen.
aangezien er een hoop ooms en tantes (zijn kinderen dus)
geen kinderen kunnen krijgen zal dit hem alleen maar ongeruster maken.
Hij ziet aan hun dat ze het moeilijk ermee hebben.
Dus vandaar en ik heb mzelf er nu eindelijk bij neergelegd en hoop
dat als het zover is dat hij dan af en toe vanaf boven mee komt koekeloeren!

liefs petra

Hi Meiden, mijn afspraak voor vanmiddag afgezegd goed hè. Morgen nog 30 min fysio en dan zit de week er weer op. En kan zijn dat ik fysio wel gewoon bel om te overleggen dat ik gewoon niet kom. Maar dat zien we wel ffies. Moet idd wel rustig aan doen. Disndag was zo'n mega drukke dag, dat trek ik gewoon echt NIET dus doe ik ook niet meer. Dan maar afpsraken verzetten of afzeggen hoor. Moet alleen nog zoveel dingen doen en regelen, maar dat moet maar ff wachten tot volgende week ofzo.

Babeken spannend zeg, nog maar paar daagjes tot je nod. GEFELICITEERD met het 9 jaar samen zijn met je mannetje. Fijne dag gewensd.

Busababe hoe was het in revalidatiecentrum? Veel klusplezier!

Petra mooie gedachte vind ik dat. Hopelijk is dit een klein lichtpuntje en heeft je opa niet te veel en te lang pijn meer.

Hoe is het met de andere meiden? Alle zwangere meiden, moe, zwak en misselijk? hihih

Liefs Nathalie

Nodlijstje

Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08
Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              ??-10-08
Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         19-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 03-06-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Sylvana
16-10-08        intake gesprek
Nathalie
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur

Suzy
20-10-08      eerste controle 9.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur

Suzy
20-10-08       eerste termijn echo (8 weken)   12.00 uur