24 jaar en moederwens... DEEL 2

Idd nieuws en wel slecht nieuws *zucht*
Ben alweer ongi geworden.
Geef het dan ook voorlopig op. Mss dat ik me volgende week wel trug aanmeld, maar heb er tijdelijk genoeg van.

Succes aan iedereen en tot later!

Babeken

HOI MEIDEN..

ALLES GOED HIERZO ?

SORRY DAT IK ZOLANG NIKS VAN ME HEB LATEN HOREN MAAR BEN ZO VERSCHRIKKELIJK MOE DAT IS NIET NORMAAL DUS ALS IK UIT ME WERK KOM MAAK IK ETEN EN PLOF IK OP DE BANK EN KOM ER NIET VANAF..

HEB MET 7 WEKEN ME EERSTE ECHO GEHAD EN HET HARTJE KLOPTE O WAT WAS IK BLIJ..

DONDERDAG 1E AFSPRAAK GEHAD BIJ VERLOSKUNDIGE JA NIET VEEL BIJZONDERS ECHT EEN INTAKE..

VANDAAG ME 9 WEKEN ECHO GEHAD EN OOK DIT KEER HET HARTJE GEZIEN WAS ZO BLIJ DAT IKHEM NOG EEN KEER MOG ZIEN BEN NAMELIJK ZO VERSCHRIKKELIJK ONZEKER..

MAAR NOU HOEFDE IK NIET MEER ONDER CONTROLE IN HET ZIEKENHUIS TE BLIJVEN WANT WAS NU GOED..

HOEFDE IK PAS IN DECEMBER NAAR VERLOSKUNDIGE VOND DAT WEL ERG LANG DUREN DUS NU MAG IK IN NOVEMBER NOG EEN ECHO MAKEN VOOR EIGEN KOSTE GELOOF IK .. MAAR IK VOND HET WEL BELANGRIJK DAT IK MET DE 3 MAANDEN NOG EEN ECHO KREEG WANT ALS HET DAN GOED IS WEET IK DAT IK HET OP ME WERK MOET GAAN VERTELLEN..

NU HEB IK NOG ZOIETS VAN ER KAN NOG GENOEG FOUT GAAN TOCH..

HEB NOG GEEN PUF GEHAD OM BIJ TE LEZEN MAAR DACHT LAAT FF WAT VAN ME HOREN..

NOU IK GA WEER FF OP DE BANK HANGEN..

ZIJN ER TROUWENS NOG MEER MEIDEN ZO ERG ONZKER BIJ ELK PIJNTJE ENZO..

ALS IK WAT FITTER BEN KOM IK WEER VAKER LANGS HOOR..

DIKKE KUS VAN MIJ..

babeken wat rot meis ik had het jullie zo gegund!!!! hopelijk mag het toch snel zo zijn.

nancy meid wat heftig!! snap dat je je helemaal rot schrikt dan.
rustig aan doen en geniet want de kleine doet het goed en dat is het belangrijkst.

ik heb vandaag echo gehad en het hartje klopte!!! wat een geruststelling zeg. ik had wel het gevoel dat het dit keer goed zat maar een bevestiging is wel heel fijn. nu precies 8 weken en uitgerekend op 31 mei .

succes iedereen

liefs suzy

Nodlijstje

Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08
Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              ??-10-08
Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         19-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Sylvana
16-10-08        intake gesprek
Nathalie
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur

Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur  

Sorry dat ik de afgelopen dagen niet ben langs geweest meiden. Ik voel me zo brak. Breng meer in bed door deze dagen dan dat ik wat kan doen. Dit weekend bij mijn schoonouders geweest, wat wel erg gezellig was. Maar nu echt bijkomen, ook al heb ik rustig aan gedaan, zwangerschap hakt er toch wel in.

Vanmiddag had ik fysio en daarna naar de winkel geweest, maar daar werd ik ook weer niet lekker dus snel naar huis gegaan. De rest komt later wel. Ga me nu voorbereiden om vlees te gaan bakken, hihih.

Ik hoop dat ik snel weer ff kan bijlezen en bijkletsen met jullie, maar dat weten jullie teministe ff waar ik ben.

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Suzy, gelukkig dat alles goed is met de kleine meid! Heerlijk he, een hartje zien/horen..

Babeken, wat rot dat je weer ongi geworden bent.. Kan me voorstellen dat je er eventjes genoeg van hebt!! Succes meid en tot snel..

Nathalie, rust lekker uit meid!!

Sylvana, ik heb ook wel dat ik wat onzeker wordt als ik echt pijn voel maar dat is ook omdat ik al een aantal keer een bloeding gehad heb. Ik zou me niet te druk maken als ik jou was!! Je hebt een hartje gezien/gehoord en dan zit het al heel goed.. En je kunt toch een wat trekkerig gevoel hebben of pijntjes van je darmen. Daar heb ik ook last van.

Vandaag weer bij vk geweest en hartje gehoord, echt heel mooi :)
Ik moet nog steeds rustig doen als ik iets voel trekken of als ik wat pijn krijg. Dan moet ik gewoon gaan zitten/liggen tot het wegtrekt. Verder mag ik alles :)
En gaat het goed met het kindje. En met mij begint het ook steeds beter te gaan :) Minder moe en bijna niet misselijk meer!

Meiden, tot snel en veel geluk allemaal, met zwanger worden en met de mooie baby's die er al komen gaan!

Liefs,
Nancy

Hi Meiden, ben ik ook weer ff. Ben inmiddels weer helemaal bijgelezen. Jeetje verdorie Babeken waar ongi meis. Had zo voor je gehoopt dat het deze maand raak mocht zijn. Op naar nieuwe maand. Is natuurlijk makkelijk gezegd, maar we blijven je steunen hoor meis. Deze week al 2x goed nieuws gehoord van meiden die ook lang bezig waren dus dat is toch wel heel bijzonder hoor. Die gun ik het echt zo. Niet dat ik meiden in ronde 1 ofzo het niet gun. Maar laten we eerlijk zijn, ronde 1 of ronde 10 is wel verschil.

Verder lees ik allemaal mooie positieve berichten over mooie echo's, kloppende hartjes en dat alles goed gaat. Gelukkig maar.

Nancy jullie uk laat ons wel steeds schrikken hoor met die bloedingen. Fijn dat je minder moe en misselijk bent. Ik heb juist het idee dat het hier erger word, hihih. We zijn ongeveer even ver hè. Dus voor mij is er ook nog hoop. Misschien in combi met griepje ofzo. Vandaag voel ik me redelijk goed. Al had ik dat vanmorgen niet gedacht want pff wat was ik weer brak. Maar lekker therapie zwemmen gedaan en voel me nu wel redelijk. Denk dat ik dalijk ff lekker de stad in ga ofzo. Ff profiteren van hoe ik me nu voel. Heb de hele week al veel in bed gelegen, dus vind het wel ff gezegend nu. Morgen zou het ook weer slechter weer worden. Dus nu maar ff genieten.

Meiden ik wens jullie fijne dag en tot snel! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan