24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hallo!

Hehe idd nog maar enkele dagen, al lijken die een eeuwigheid te duren!

Ben net gaan eten met mijn mannetje om onze 9 jaar te vieren. We hadden op voorhand afgesproken om geen cadeautjes te kopen, maar natuurlijk heeft hij zich niet kunnen houden en heb een nieuw parfum gekregen.
Ik zei dan zo van 'maar ja nu heb ik geen cadeau' en hij zei dat hij maar 1 cadeau wil en dat is een kindje (slik). Laten we dus hopen dat ik hem positief nieuws kan brengen zondag of maandag...

Busababe, succes met het klussen!

Petra, sterkte meid!

Nathalie, je zal het idd wel wat kalmer aan moeten doen en wat meer aan de baby en jezelf moeten denken meid!

Dames slaap lekker.

Morgen = vrijdag dus mijn werkweek zit er bijna op! Joepie!

Groetjes

Hey Meiden,

Al een tijd niet geweest, net terug van een weekje vakantie...Lekker bijgekomen!!
Ga snel bijlezen..

Wil alleen even babeken succes wensen, duim voor je!!!

Hier afwachten...niet echt geklust deze maand dus ga nergens vanuit...

kusjes x pien

Hallo Meiden,

Hopelijk was je echo goed anouk!! Ik ben benieuwd.. Is ook allemaal spannend en voor jou
gewoon al helemaal omdat je al een gehandicapt kindje hebt..

Rikos, Meid geniet van je zwangerschap en ik wens je alle geluk toe.

Rachel, kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is meid!! Is echt niet leuk.. Ik hoop natuurlijk
voor je dat het stiekem toch raak is.. Of dat het nu vlug goed gaat komen!!

Babeken, Gefeliciteerd, 9 jaar samen!!

Nathalie, wel rustig aan doen he.. Je lichaam geeft goed aan wat het wel en niet kan. Ik ben verder
gewoon gezond en ik merk al heel goed dat mijn lichaam me vaak een halt toe roept. Lekker in bad
liggen met een boekje erbij en op de bank met een lekkere film ;)

Met mij begint het geloof ik langzaamaan beter te gaan.. Ik ben iets minder moe en misselijk!
Maar iedere keer als ik dat weer begin te denken ben ik de dag erna ofzo of paar uur daarna toch weer heel
moe/misselijk.. hihi
Ik heb een drukke werkweek gehad deze week dus 's avond niet de energie gehad om te reageren maar
ik denk wel aan jullie meiden en ik duim voor jou Babeken!!
Verder hebben we het afgelopen woensdag aan onze oma's verteld.. Dat was echt super!! Alledrie kregen ze de tranen in
de ogen en allemaal super blij dat ze overgrootoma worden!!
Van een oma kreeg ik zelf een spuugdoekje dat al 25 jaar oud is maar nog nooit gebruikt wat ze ooit voor een kleinkind
had gekocht en nooit weg heeft kunnen gooien. Was wel heel grappig zo ouderwets met nog van die leuke eendjes op :)

Liefs,
Nancy

Hihi al die duimen voor mij, wordt er zo waar rood van... Dikke merci hoor!

Nancy, dat moet toch een zalig gevoel zijn hé, zo trots kunnen zeggen dat je mama wordt! Wanneer vertel je de andere vrienden/familie jouw nieuws?

Petra, jij zit nu in de vervelende wachtperiode! Hopelijk gaat die snel voorbij hoor!

Hehe, hier een relax weekendje... Morgen zwemmen met de mama, boodschapjes doen en luieren en zondagnamiddag komt mijn grootmoeder taart eten en haar fotoboek van de trouw tonen.
En nu ga ik met mijn schatteke een filmpje kijken!

Groetjes en tot later!

Babeken

Amai wat stil is het hier...
Hopelijk omdat iedereen volop van het weekend aan het genieten is!

XXX
Babeken

Hoi meiden,

Even snel een berichtje van mij. Woensdag heb ik echo gehad en
het hartje klopte! Het kindje lag al flink te bewegen en het leek net
of het zwaaide met de armpjes. Met de Klinisch geneticus hebben
we uitgebreid besproken welk traject we ingaan qua testen. Het blijft
dus nog even spannend voor ons, maar we gaan uit van het positeve.

Babeken; het is inderdaad rustig hier zeg! Wanneer ga jij testen?
Duim voor je dat het deze maand eindelijk raak mag zijn voor jullie!

Liefs Anouk.

We zijn bij mijn schoonouders, en ben echt brak en kei moe
Hebben verjaardag van mijn vriend zijn ouders, broertje en van mijn vriend.
Gisteren etentje gehd van de oom van mijn vriend. Wat erg gezellie was.
Wel druk weekend hoor. Ik doe wel rustig aan, maar valt toch niet echt mee met al die visite. Maar morgen gelukkig geen revalidatie dus kom ik hier weer ff lezen en reageren.

Babeken hoe gaat ie meis?

Liefs Nathalie

Hallo Meiden,

Babeken?? En meid? Al nieuws...

Anouk, dat is echt heel mooi nieuws, een kloppend hartje en dat het kindje lekker lag te spartelen!!

Nou, hier was het van het weekend weer even mis..
Ik lag zaterdagavond heerlijk op de bank en voelde plots iets lopen en dacht wat is dat dan nu, dus ik naar het toillet en toen had ik dus een bloeding. En best flink ook.
Dus direct de vk gebeld en we konden direct komen.. Gelukkig hoorden we een hartje dus we waren al enigzins gerustgesteld!! Waar het vandaan kwam wisten ze niet dus ik moest weer plat liggen en vandaag weer een echo gehad..
Met het kindje is alles in orde, het sprong op en neer en spartelde al flink, was ook alweer flink gegroeid!! Waar nu de bloeding vandaan kwam??? Dat weten ze dus niet.. Ik mag wel weer alles maar moet rustig aan doen van de vk..
Ik hoop niet dat dit de hele zwangerschap zo blijft want ik ben steeds ongerust als ik weer bloed verlies.. Dan schrik ik enrom..

LIefs,
Nancy

Terug
Bovenaan