24 jaar en moederwens... DEEL 2

He ben weer terug van vakantie!
super gehad!
deze week weer klusweek ga zo ovaluatietesten halen.
nou kom nog wel van het weekend kijken

groetjes petra

Hi Meiden hier weer een off day. Ben blij dat ik dinsdag naar vk ga. Vandaag later opgestaan. Daarna aangekleed en wou ik naar de winkel, brood halen enzo, want dat had ik niet meer. Mijn paps en mijn vriend waren hier aan het klussen in de garage. Ik had al tijdje in de auto gezeten blijkt. Zegd mijn paps ineens: ''Moet je nog weg of ben je er alweer?'' Ik had het niet eens door. Toen snel wat boodschapjes gaan doen. Thuis weer ff in de auto blijven zitten, maar dit keer wel bewust. Kweet niet wat ik had. Toen op de bank geploft. Daarna wou ik broodje maken, maar na paar stappen duizelig dus weer op bank geploft. Paps zei vanavond al: jeetje wat keek jij uit vanmiddag. Na het eten nog ff op de bank gelegen en toen naar bed. Heb tot 18.00 uur geslapen. Daarna eten gemaakt, waar ik amper iets van kon eten, bahbahbah. Toen ffies douchen en naar verjaardag van mijn broertje. Nu gelukkig weer thuis. Pff wat een gekakel af en toe en mijn vriend had ook weer hoofdpijn. Dus liggen nu lekker op de bank.

Petra, waar waren jullie heen geweest op vakantie? Of bedoel je gewoon herfstvakantie? Heel veel succes met klussen deze ronde, duim voor je!

Babeken gaat ie weer een beetje meis?

Hoe is het met de andere meiden?

Liefs Nathalie

hoi,hoi,

ik zie hier schema's van NOD ?/
was houd dat precies in?

groetjes Brenda

hey meiden

Ik denk dat ik eindelijk goed nieuws heb!!!
Vanaf gisteren al pijnlijke tepels, en dat betekent bij mij EISPRONG!!!
Eindelijk ik hoop het zo!!
Zit nu namelijk al op dag 91 van mijn cyclus pffff
Dus ik zal het lijstje ff aanpassen, en hopen dat het daadwerkelijk zo is.

Nathalie wat balen dat je je zo rot voelt!! Maar het is voor het goede doel he?
Veel suc6 bij de verloskundige.

Hoe is het met de andere meiden? Ik hoop goed.

Nou ik houd jullie op de hoogte, ik hoop dat ik gelijk heb, en dat over 2 weken mijn NOD is.
We hebben in ieder geval 3 maanden lang goed doorgeklust hihi

Tot snel Groetjes + xxx Rachel

Nodlijstje

Pien,  23 jaar                                   2e ronde - 1e kindje             26-10-08
Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              ??-10-08

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje             08-11-08

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Babeken, 25 jaar                      11e ronde - 1e kindje         19-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Sylvana
16-10-08        intake gesprek
Nathalie
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur

Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur  

Hey Meiden,

Hier 'goed' nieuws . Ben vandaag ongesteld geworden en dat betekend dat ik een cyclus had van 28 dagen dus alles is weer een beetje normaal dus kan nu ook uitrekenen wanneer ik kan klussen deze maand....

Net een babyshower gehad....erg druk!!!!
Nu lekker op de bank liggen en zo de finale van Op zoek naar Josef kijken...

kusje pien

Hey dames.

Nathalie, gaat wel al beter, maar heb me voorgenomen om er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Ga dus ook niet zo veel meer langskomen. Maar ik lees wel af en toe stiekem om te zien hoe het met jullie gaat!
Heb ook besloten om binnenkort mn ouders te vertellen dat we bezig zijn... Weet alleen nog niet wanneer.

Och ja, mss kunnen jullie me terug ergens bovenaan in het lijstje toevoegen.
Volgende NOD is 23 nov.
Bedankt!

Groetjes

@ pien  fijn is dat he een normale cyclus, ik zit ook gelukkig tussen de 28 en 30 dagen.

@ babeken begrijp het heel goed hoor, heb het nu al en zit pas in ronde 4, merk zelf dat ik steeds rustiger wordt en er eigenlijk niet zo mee bezig ben deze ronde. je hebt er natuurlijk niks aan maar het komt echt goed.

@ Nathalie, lekker rustig aan doen hoor, en ik weet het niet maar kan je niet eens de vk bellen of de ha misschien heb je wel te weinig ijzer of is je bloeddruk iets verhoogd?

Hier dus alles rustig, aankomende   week mn nod, ben soms beetje tegen misselijkheid aan, durf het haast niet uit te spreken hier, heb ik nog niet eerder gehad. zegt helemaal niks natuurlijk, ook heb ik pijnlijke borsten maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden, gewoon afwachten dus.

Dinsdag ga ik een paar dagen naar drenthe, daar woont een vriendin van mn moeder en daar ga ik een paar daagjes logeren en gezellige dingen doen, valt midden in mn nod, zal ik dinsdag (nod dinsdag, woensdag of donderdag) of als ik thuiskom testen mocht ik nog niet ongi zijn??? kom zondag pas thuis waarschijnlijk en wil wel this testen mocht dat nodig zijn.

Liefs

Terug
Bovenaan