24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi Joyce

Kan me goed voorstellen dat je jezelf gek maakt!
En ik ben nog nieteens begonnen met proberen zwanger  te worden....
Hoop zo voor jullie allemaal dat het snel raak is!

Mijn vriend begint wel door te krijgen dat ik een beetje geobsedeerd ben door baby's geloof ik..hahaha.
Maar hij weet nog niet dat ik op dit forum zit. Dat is nog even mijn geheimpje, totdat ik weet of we wel of niet gaan beginnen.

Nancy, Gefeliciteerd!!!!!Streep is een streep idd!!!Kreeg helemaal kippenvel toen ik het aant lezen was....leuk zeg!!!!!

Heb vandaag hele leuke baan aangeboden gekregen en aangezien ik het nu niet naar mijn zin heb op werk wil ik het heeel graag doen, maar ja, baan begint in dec en om dan gelijk zwanger te zijn vind ik niet echt kunnen en om het nu een paar maanden uit te stellen....moeilijk!!!!!

Natalie, maak jezelf niet gek!!!!hahah, kan me voorstellen dat er nu van alles door je hoofd heen schiet!!!

ik ga weer even werken...het is weer een saaie dag!!zoals altijd
xpien

quote: pien1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2008 15:03:38'));

Nancy, Gefeliciteerd!!!!!Streep is een streep idd!!!Kreeg helemaal kippenvel toen ik het aant lezen was....leuk zeg!!!!!

Heb vandaag hele leuke baan aangeboden gekregen en aangezien ik het nu niet naar mijn zin heb op werk wil ik het heeel graag doen, maar ja, baan begint in dec en om dan gelijk zwanger te zijn vind ik niet echt kunnen en om het nu een paar maanden uit te stellen....moeilijk!!!!!

joyce  maak jezelf niet gek!!!!hahah, kan me voorstellen dat er nu van alles door je hoofd heen schiet!!!

ik ga weer even werken...het is weer een saaie dag!!zoals altijd
xpien

Dat wordt glitteren!
Ik zou alleen zeggen doe nog een test morgen dan weet je het zeker!
Liefs Petra

Nod lijstje!

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje          04-09-08

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje         07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje         16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje           27-08-08
LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Aatje, 23 jaar                               1e ronde - 1e kindje            20-08-08
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          26-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08

Joyce heb je alvast overtijd gezet Wel laten weten he als je een test heb gedaan!

Nancy heb jouw alvast op het zwangere bankje gezet kan er al geglitterd worden?

Aatje hoe is het? ben zo nieuwschierig wel leuk als dat onderste rijtje nou eens vol wordt!  

Liefs Petra

hallo dames.....

Nou pieski.. haal me maar van overtijd bankje af.....

Terug
Bovenaan