24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi dames!
Was gisteren beetje laat thuis, dus geen tijd meer gehad om te reageren!
Ben gisteren op babybezoek geweest bij een tweeling en alweer waren 't 2 schatten van baby's. Wat wil ik dat ook!!!!!!

Maar vanaf morgen beginnen we met de ovutesten! Hopelijk snel een streep...

Oei Rikos, ongi geworden lees ik, GRRRR! Hopelijk meer succes in september! Maar je bent niet alleen die er al redelijk wat rondes op zitten heeft hoor, zit ook al aan 10 deze maand...

Suzy,laten we hopen dat het idd om de innesteling gaat, zo moeilijk hé als je weet dat je zeker op 't goeie moment geklust hebt...

Haha, Sesje, ik ben ook helemaal geen jurk/rokjesmens, maar heb ook een rokje gekocht! Mag wel eens per uitzondering hé
Trouwens hoe was jouw eerste werkdag? Hopelijk alles vlot verlopen!

Pien, meid sterkte voor jouw schoonvader en broer! Moet weer eens lukken dat 't zo allemaal ineens misloopt!

Nancy, zal ik je toch maar al proficiat wensen! Een streep is een streep hé! Kan het geloven dat je ondersteboven bent!

Inge, ook al slecht nieuws! Sterkte hoor! Ook nog succes voor jouw gesprek met je mannetje!

Joyce, ook zwanger meid! OOk een proficiat hoor!

Ga jullie laten, beetje tv kijken met mn zusje!

Groetjes

Babeken

Dag lieve meiden!!

Ik had zondag m'n NOD en ben nu nog steeds niet ongi!! (joepie!) Denken jullie dat ik al een test kan doen?? Ik wil er heeeeeeel graag één doen maar weet eigenlijk niet of het nu al te zien is? en ik heb niet echt zwangerschapssymptonen...

Nancy: Alvast gefeliciteerd!!! ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor!!!!!!! gaaaaaaaaf!!!

Rachel: Ik twijfel maar ik ga denk ik toch morgen maar een testje ga  kopen haha Ik bel je!!!!!! zodra ik meer weet!

Nou meiden...alvast slaap lekker!!

xxx Yvette

Woehoeeeeeeee 2 zwangere dames onder ons!! Nancy en Joyce....van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Hoe voelen jullie je??? Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap!!

Suzywan: Ahhhh balen zeg!!! toch nog ongi geworden  De volgende keer is het misschien wel raak....nieuwe rondes..nieuwe kansen! ik hoop t voor je meid!

Babeken: ahhhh wat leuk zeg die kleintjes!!! als je dat ziet dan wil je ze alleen nog maar meer he?! haha

Alvast glitterssssssssssss voor de zwangere dames onder ons!!!!!********************************************************************************************************************************************

xxx Yvette

nancy probeer je niet zo druk te maken die stree stond er niet voor niks!!! gewoon blij zijn en morgen nog een test halen.

babeken ben helaas wel ongi geworden jij succes met ovutesten!

yvette bedankt voor je lieve woorden. bij jou ook spannend al overtijd!!!
maar je kan ook langer cyclus hebben ik zou nog ff aar dagen afwachten en dan pas testen.

ik ben er morgen een dagje niet want mijn ma blijft hier eten en slapen omdat ze midden in verhuizing zit. wel gezelli ze komt vlak bij mij te wonen en nu woont ze nog 40 km verderop. maar dat kan ik morgen dus niet met jullie gaan zitten kletsen.

hoop dat er nog meer zwangeren bij komen ( en dat ik gauw mag volgen natuurlijk)

wel terusten   liefs suzy

Nod lijstje!

Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           25-08-08
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          26-08-08

Als er iets niet klopt hoor ik het wel
(ben benieuwd hoe het met nathalie is)

Joyce GEFELICITEERD echt supe meis!

Ga gauw moet werken
Tot vanavond!
liefs Petra

Nod lijstje!

Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld ???????
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld ???????

Terug
Bovenaan