24 jaar en moederwens... DEEL 2

ja ja ja.... jullie lezen het goed..... :D:D:D

vanmorgen stiekum toch testje gedaan...... heeel maar dan ook heel licht streepje.....
denk zie ik het nu goed... of verbeeld ik het me maar...

dus snel naar de stad... testje kopen... en nog eens gedaan... en nu een duidelijkere streep........

JEEEEEEEEJ
drie keer is scheepsrecht......

Jammer het was mis. Was al op de 33ste dag, maar ja moet nu weer overnieuw beginnen. Proberen is niet zo erg he haha. Verder iedereen een goed weekend gehad?

O gaaf meiden die zwanger zijn gefeliciteerd. SUPER.

En al de meiden met zieke familieleden heel veel succes. Je bent niet alleen. En gelukkig kan je hier je hard luchten. Heb echt zoveel aan dit forum super!!

joehoe!!!!!! nancy en joyce gefeliciteerd!!! ben heel blij voor jullie!!!
alleen zelf beetje verdrietig die bloedingen hebben door gezet en ben toch ongi geworden. echt balen op naar ronde 8!!
mijn nod is nu denk ik rond 24 sept wil iemand dat veranderen???
het is nog al onrelmatig dus heb cyclus deze maand aangehouden.

nancy en joyce hoe voelen jullie je???
geniet er lekker van meiden en ik wil graag een heleboel glitters!!!

liefs suzy

Hoi Meiden,

Allereerst: JOyce... Joehoe!! Gefeliciteerd meid!!! Wat super.. Nu zijn we beiden zwanger.. Ik had het echt niet durven dromen meiden..
Eigenlijk durf ik ook nog niet te dromen omdat het zo'n licht streepje was!!

Pieski, je had me al op het zwangerenbankje gezet.. Heel bijzonder om mezelf daarop te zien staan :) Ik durf nog niet helemaal met glitters te strooien.. Haha ik wil nog een keertje testen.. Misschien zometeen maar even doen!!

Suzy, Wat jammer meisje dat je ongi geworden bent.. Echt rot!!

Pien, een mooie baan aangeboden.. Kun je m niet aannemen en misschien iets laten doorschemeren dat er wel kids in de toekomst liggen? Als het zo'n mooie kans is?

Joyce, voel jij al iets? Ik bende hele dag op zo'n rare manier misselijk.. Geen eetlust en dan weer wel honger en dan krijg ik niets op, heb ik al 2 dagen nu maar dacht dat het door het uiteten kwam.

Ik ga nog even testen nu, zo terug!!

Begrijp er niets van.. de test die ik net deed geeft geen streepje..
Die van vanmorgen was van kruitvat, deze van Da
hoe kan dit nou??

heb wel eens gehoord dat die van kruidvat gevoeliger zijn. en streepje is streepje gewoon morgen nog 1 van kruidvat doen of ff paar dagen wachten maar ik zou zeggen maak je niet druk je bent gewoon zwanger.

Ik heb er geen meer in huis..
Nu maak ik me zenuwachtig.. Maar ben ook nog niet ongi.. Dat zegt toch ook iets??
En kan toch geen streepje krijgen als er niets was?

Terug
Bovenaan