24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nodlijstje

Sandra,  24 jaar                          2e ronde - 1e kindje                07-11-08
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje             08-11-08
Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Pien,  23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             ??-11-08
Babeken, 25 jaar                      12e ronde - 1e kindje         23-11-08
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              26-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd, maar we blijven duimen

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
03-11-08        2e termijn echo om 11.30 uur
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur

Hi Meiden, ik heb vanmorgen lekker therapie zwemmen gehad. Maar ben nu gelukkig weer thuis. Vanmiddag gelukkig geen afspraken meer. Maar wil eigenlijk ff kijken of ik kraamzorg kan gaan regelen. Want lees dat dat zowiezo voor week 14 moet en dat is bij mij zondag.

Gisteren heb ik gebeld voor zwangerschapszwemmen en daar ga ik maandag mee beginnen. Daar heb ik wel heel veel zin in hoor.

Busababe ronde 5 alweer meis. Kan me nog herhinneren dat je in ronde 1 zat, hihih. Wie weet geven de ovulatietesten je een beetje meer duidelijkheid.

Sandra, goed van je dat je het lijstje ff hebt aangepast. Spannend hè allemaal. Jou nod komt steeds dichterbij. Hoe voel je je?

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Het is bijna november, dus breekt weer een spannende nieuwe maand voor jullie aan. Heel veel succes en klusplezier.

Liefs Nathalie

Hee Natalie,

Haha hoe ik me voel....ik weet het niet. Ik ben met momenten duizelig heel raar, moe  en moet volgens mij meer naar de wc dan normaal?? Maar weet je volgens mij beeld ik me dit allemaal een beetje in ofzo . Ik denk dat het niet raak is en dat we door gaan naar de volgende ronde. Maar wie weet we wachten maar af. Vind het wel spannend want we willen het super graag.
Is voor mij ook ff kijken hoe ik dat met werk ga doen want ik werk op een woongroep met crisisjongeren...dus weet niet of dat wel echt slim is om daar te blijven werken. Maar ik wacht gewoon af.

xx

Wat is het stil hier...

Hoe gaat het met de meiden waar de nod aan het begin van de maand is?? Al nieuws?? Ik duim voor jullie....Zelf moet ik nog een weekje wachten.

Veel Liefs Sandra

Ik bedoel met stil hier vandaag dan. Ik ben zelf de hele dag vrij geweest en heb een aantal keren gekeken maar er kwamen berichten.

Hey Iedereen,

Ben hier de laatste tijd erg weinig,...sorry!..

Heb het erg druk, mijn schoonvader is weer opgenomen met nog meer uitzaaiingen,
met erg druk met hockey want ben een klasse hoger gaan spelen en moet dus meer trainen..., druk met werk..etc,etc,etc....
Maar goed, heb nog steeds geen tijd gehad om echt terug te lezen, ga dat binnenkort echt doen....ben nu even bij een vriendin want mijn internet is weer eens kapot dus reageer even snel...
Sandra, welkom!!!
Is idd erg rustig hier ...Maar gelukkige is dit een erg vruchtbare topic dus wel blijven!!
hahah.....

Ik mag volgende week donderdag weer beginnen met klussen ...heb er zin in...

Hoop dat November mijn maand wordt!!!

Mijn nod is de 23 nov dus als iemand dat kan aanpassen , graag....!!!

Ik heb vorige week via internet 24 zwangerschaptesten bestelt dus kan vaak testen !!Zit nog een te twijfelen of ik ovulatietesten moet kopen...denk dat ik deze maand afwacht en mocht het deze maand niet zo zijn dan bestel ik ze....

Meiden, Succes iedereen, zwangere meiden geniet!!!
Tot snel...
xxx pien

Heb even een vraagje..Als je je borsten voelt bij een eventuele zwangerschap heb je dan pijnlijke tepels of kan dat ook aan de zijkant van de borst? Ik heb namelijk een beetje pijn aan de zijkanten. Ik denk zelf dat het te maken heeft met een menstuatie maar hoop natuurlijk van niet. Nog 1 weekje wachten en dan weet ik misschien meer.

Veel liefs Sandra

Terug
Bovenaan