A
Anoniem
Guest
Net terug van de verloskundige en het hartje van onze kleine Uk weer mogen horen. Dat was inmiddels alweer 3 weken geleden en het blijft zo onwijs fijn Heel luid & duidelijk kon je het horen. Als ik er aan denk gaat mijn hart zelf sneller kloppen. Echt zo bijzonder dit
Uitslagen van glucose & hb waarde was gelukkig allemaal goed. Mijn bloeddruk was 139 over 75 dus ook niks op aan te merken En ik ben 1 kilo gegroeid Pff wat een opluchting zeg, hihi.
Morgen moet ik een afspraak maken voor nog een echo. Omdat onze Uk 3 weken geleden nog maar zo klein was, wil ze graag een goede termijn echo hebben. Ikke helemaal blij
Ik heb ook verteld hoe ik me de laatste 1,5 week voel, maar het schijnt er allemaal bij te horen, pff. Ik moest maar gewoon rustig aan doen. En als ik duizelig was met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten. En niet teveel overal op letten.
Het eten gaat de laatste 1,5 week ook niet echt toppie en ik moest maar gewoon eten wat ik lekker vind Ikke helemaal verbaasd. Ikke uitleggen dat ik juist zoveel mogelijk groente en gezond wou eten, omdat ik het idee heb dat dat het gezondst is. Maar ze zei als je op dit moment bijvoorbeeld zin hebt in patat moet je dat gewoon eten, dan is je lichaam daar aan toe. Nou dat gaat wat worden. Bah moet niet aan patat denken maar goed, haha. Rauwkost en fruit schijnt vaak wel te gaan. Dus moest me maar niet te druk maken zei ze en gewoon lekker genieten.
Meiden fijne avond en tot snel!
Liefs Ons