24 jaar en moederwens... DEEL 2

Net terug van de verloskundige en het hartje van onze kleine Uk weer mogen horen. Dat was inmiddels alweer 3 weken geleden en het blijft zo onwijs fijn   Heel luid & duidelijk kon je het horen. Als ik er aan denk gaat mijn hart zelf sneller kloppen. Echt zo bijzonder dit
Uitslagen van glucose & hb waarde was gelukkig allemaal goed. Mijn bloeddruk was 139 over 75 dus ook niks op aan te merken   En ik ben 1 kilo gegroeid  Pff wat een opluchting zeg, hihi.
Morgen moet ik een afspraak maken voor nog een echo. Omdat onze Uk 3 weken geleden nog maar zo klein was, wil ze graag een goede termijn echo hebben. Ikke helemaal blij

Ik heb ook verteld hoe ik me de laatste 1,5 week voel, maar het schijnt er allemaal bij te horen, pff. Ik moest maar gewoon rustig aan doen. En als ik duizelig was met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten. En niet teveel overal op letten.

Het eten gaat de laatste 1,5 week ook niet echt toppie en ik moest maar gewoon eten wat ik lekker vind  Ikke helemaal verbaasd. Ikke uitleggen dat ik juist zoveel mogelijk groente en gezond wou eten, omdat ik het idee heb dat dat het gezondst is. Maar ze zei als je op dit moment bijvoorbeeld zin hebt in patat moet je dat gewoon eten, dan is je lichaam daar aan toe. Nou dat gaat wat worden. Bah moet niet aan patat denken maar goed, haha. Rauwkost en fruit schijnt vaak wel te gaan. Dus moest me maar niet te druk maken zei ze en gewoon lekker genieten.

Meiden fijne avond en tot snel!

Liefs Ons

Hallo,

Sandra, Welkom. Waar in limburg wonen jullie ergens? Kom ook uit limburg namelijk!

Nathalie, fijn dat alles goed is met jou en de kleine mup.. Vervelend natuurlijk die misselijkheid en vermoeidheid maar je moet er lekker aan toe geven hoor. Gewoon 's middags gaan slapen. Doet je goed!!
En dat je alles even moet eten wat je lekker vind.. Hmmm goede tip voor de zwangere vrouwen.. haha
Ik vind het nu al zo moeilijk om geen lekkere dingen te eten!!

Busbabe, spannend voor jou!! Ik ben benieuwd...
Het wordt wel weer tijd voor weer een zwangere erbij vind ik!!

Hier gaat het wel weer, geen bloedingen meer sinds zondag.. Dus ik heb besloten van elke dag dat ik kan doen wat ik wil te genieten en die andere dagen maar ff uitzitten..

Liefs,
Nancy

We mogen ma 3 nov a.s onze kleine Uk al zien  Nog maar 5 nachtjes slapen, yippie.
Ik hou het kort meiden, want ben erg moe. Wou alleen ff jullie zit vertellen en berichtje achter laten voor Nancy dat ik blij ben dat je geen bloeding meer hebt gehad meis. Hopelijk blijft het jullie bespaard.  

Fijne avond meiden. Ik plof op de bank want ben erg moe. Tot snel

Hoe gaat het met  de rest van de meiden? Tis  best stil hiero.

Liefs Nathalie  

Nathalie,fijn dat alles goed is!!!

Hier zijn de rdtjes dan toch aangekomen helaas.
Heb vandaag ovulatietesten gekocht, heb beetje het idee dat we er steeds net naast zitten...
Nathalie jij hebt dat toch ook gebruikt? Ging dat goed?

Fijne avond allemaal

Liefs

Nodlijstje

Sandra, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje                07-11-08
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje             08-11-08
Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Pien,  23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             ??-11-08
Babeken, 25 jaar                      12e ronde - 1e kindje         23-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              28-10-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
03-11-08        2e termijn echo om 11.30 uur
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur  

Ja Hallo zit ik net je op overtijd bankje te zetten word je ongi, sniksnik!
Wat jammer zeg, wou net vragen hoe het met je gaat. Wanneer is je nieuwe nod meis?

Ik heb idd ook ovulatietesten gebruikt. Gaf mij heel gerust gevoel. Toen ik positief teste had ik echt zo iets van yes mijn lichaam doet het toch. Dus gewoon eens proberen. Heel veel geluk in je nieuwe ronde.

Liefs Nathalie

26 november is mijn nieuwe nod.

Ja ben wel eens benieuwd, voel volgens mij mn eisprong ook niet, heb rond die tijd altijd een gevoelige buik maar ja dat kan soms wel eens een week zijn.
Denk dat het mij ook wel zou helpen en inderdaad je weet dan dat je lichaam doet wat je hoopt dat het doet.

zat ik eindelijk weer eens op het wachtbankje.... maar ja mischien volgende ronde??

Weltrusten allemaal

Nodlijstje

Sandra,  24 jaar                          2e ronde - 1e kindje                07-11-08
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje             08-11-08
Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Pien,  23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             ??-11-08
Babeken, 25 jaar                      12e ronde - 1e kindje         23-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              28-10-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
03-11-08        2e termijn echo om 11.30 uur
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur  

Iemand had me toegevoegd maar ik ben 24 dus heb mijn leeftijd veranderd. Na veel gedoe weet ik hoet het moet.

Nancy22, ik woon in Reuver en jij?? Wel gek om te vertellen want het is eigenlijk nog een geheimpje voor mijn omgeving...haha

Ik las een stukje over de ovulatietesten...is het zo dat als je bv 2 dagen positief test je juist die dagen moet klussen??

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan