24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hee Suzy, klein typfoutje denk ik...  Hoe ik daar nu weer bij kom?? haha

Ik heb even nog niet bijgelezen en heb daar ook ff geen tijd voor..

Met mij gaat het momenteel minder.. Om de twee dagen lig ik weer plat en ik wordt er echt heel erg onzeker van.  Ik weet dat we al zo vaak het kindje gezien hebben en gezien hebben dat t goed zat maar toch, steeds dat bloed.. Maakt me toch bang.
Alles valt op mijn man momenteel en ik moet me vaak ziekmelden op werk en daar zit ik wel erg mee..
Ben bang dat ik straks 9 maanden lig.. :(
En als ik dan wist dat het goed zat met onze kleine spruit dan maakte het me echt niets uit maar dat onzekere de hele tijd.
Ik ben al 7 keer bij de vk geweest en heb al 3 echo's gehad.. Toch niet bepaald  normaal voor 13 weekjes zwangerschap..
Nou,
Later lees ik weer bij..
Liefs voor jullie allemaal,
Nancy

Toch even vlug bijgelezen maar niet alles onthouden denk ik..

Pien, fijn   dat er eindelijk wat regelmaat in je periode komt!! Lijkt me vreselijk dat afwachten..

Rachel, Fijn dat er bij jou ook eindelijk iets begint.. Dat afwachten is echt helemaal niets!! Hopelijk is het raak natuurlijk omdat je ook al wat misselijk bent.. Ik zal aan je denken meis.

Babeken, jou wens ik alle liefs toe!! Misschien is het goed dat je het eventjes een beetje meer van je af probeert te zetten!! Ik zal aan je denken en hoop dat november jou maand wordt!!

Nathalie, Dat is minder als je je steeds slechter gaat voelen..Wat gek dat je al een tijd in de auto zat en niet meer wist wat je deed.. Maar dat hoort er volgens mij wel ook bij.. Vergeetachtig worden. Ik vergeet ook af en toe gewoon midden in een verhaal wat ik zat te vertellen. Ook zo gek. hihi

Zaterdag ben ik met mijn moeder alvast gaan kijken voor positiekleding want sommige broeken beginnen wat pijn te doen. Moeders had daar wel al een goede oplossing voor: Knoopsgatenelastiek.. Tijdelijk natuurlijk maar   het werkt wel! En verder heb ik ook alsvast wat leuke kleding gekocht!
Zaterdagavond nog twee vrienden op bezoek gehad die we het verteld hebben. Was echt heel erg gezellig!
Zondagochtend wilde ik meegaan naar het voetballen van mijn man maar dat ging dus niet door! Dus de hele dag op de bank gelegen.

Liefs en tot snel,
Nancy

Hoi hoi,

Ik ben Sandra 24 jaar en woon in Limburg.
Zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten ik weet niet hoe dat moet .
Wij gaan voor ons 1ste kindje. Het is ronde 2 voor ons. Ik zou 7 november ongi moeten worden. Spannend.... Ik ben wel soms misselijk en heb een raar gevoel links in mijn buik maar tegelijkertijd heb ik ook echt zoiets van dat ik mezelf voor de gek hou. Moeilijk moeilijk...pff......

Groetjes Sandra

Nodlijstje

Sandra, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje                07-11-08
85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje             08-11-08

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Pien,  23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             ??-11-08
Babeken, 25 jaar                      12e ronde - 1e kindje         23-11-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Busababe, 28 jaar                 4e ronde - 1e kindje              28-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09  
Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Sylvana
16-10-08        intake gesprek
Nathalie
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur

Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00 uur  

Hi Meiden, heb het lijstje weer ff bijgewerkt hoor. Babeken ik snap dat je ff wat meer afstand wilt nemen. Hoop je hier toch nog wel een keertje te spreken hoor. Ik duim heel hard voor je door. Gun het je echt zo.

Busababe, leuk dat je naar Drenthe gaat, daar woon ik ook, hihih. Spannend hoor zo vlak voor je nod. Heel veel geluk & plezier in Drenthe

Pien fijn dat je mooie cyclus hebt nu, wanneer is je nieuwe nod meis.

Rachel voor jou ook spannend dat je nu pijnlijke borsten hebt, hoop echt dat je cyclus nu goed gaat. Want 91 dagen al, pff dat is wel lang hoor meis. Petje af dat je zoveel geduld hebt.

Nancy wat naar dat je alweer plat moest liggen meis en weer bloed verliesd. Begrijp dat je dat zorgen baat.

Hier morgen naar de vk, en ben ik ook wel blij om, want voel me niet echt toppie. Tuurlijk horen dingen erbij. Maar kan amper iets doen enzo. Net geprobeerd wat soep, aardappeltjes, boontjes en stukje vlees te eten die mijn mams had gekookt. Normaal vind ik dat heel erg lekker. Nu moet ik mezelf echt dwingen iets binnen te krijgen, bah! Maar heb beetje gegeten, daar gaat het om.

Ik ga denk ik ffies lekker douchen, want heb het koud en ben moe. Vanavond denk ik vroeg naar bed. Ik wil eigenlijk nu wel ffies slapen, maar dan ga ik mijn dag - nachtritme natuurlijk helemaal in de war gooien.

Fijne avond meiden. Hopelijk ben ik niemand vergeten. Ik heb ff vluchtig gelezen. Denk aan jullie!

Liefs Nathalie

Hey Meiden

23 nov is mijn nod.....

Babeken, begrijpje meid, wens je heel veel succes deze maand!!!

Ik ga nu slapen en morgen verder lezen...moe!!!
xx

hoi Nathalie, hoe was het bij de vk?

Nou ik blijf gewoon thuis, er is wat tussen gekomen dus ik ga niet weg.
Vandaag denk ik mijn nod, nog niks te bekennen, spannend hoor nu inens.
Was de hele maand zo rustig maar nu niet meer.

Laat jullie weten als er nieuws is.

Liefs

Ik moet om 16.00 uur bij vk zijn. Dus jullie moeten nog ffies geduld hebben.
Jammer dat je niet weg kunt Busababe. Fijn dat er nog geen rd-tjes zijn!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan