24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nodlijstje

Pien,  23 jaar                                 3e ronde - 1e kindje                  23-11-08

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje                  26-11-08

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld  

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Hi Meiden ben weer beetje bijgeleze. Ik had gisteren voorlopig de laatste behandeling bij de osteopaat in Zeeland. Onwijs lange reis, heeft me best gesloopt. Heb me ook behoorlijk verbeten van de pijn op die behandeltafel. Maar na 1 uur behandelen voelde ik me gelukkig beter. Vandaag wel redelijk goede dag gehad. Deel van de toekomstige babykamer schoongemaakt, want gisteren hebben we namelijk onze wieg opgehaald. Ben er helemaal blij mee. Die komt in de toekomst beneden staan, maar daar wil ik hem niet tot mei 2009 laten staan. Dus eerst maar ff rustig boven gezet.

Nancy wat vervelend dat je grieperig bent meis en je steeds zo naar voeld.
Pien spannend dat je de 22ste kan testen meis. Ik duim voor je!
Busababe, misschien een innestelingbloeding. Bruin bloed is oud bloed meis
Denk niet dat je nou al ongi word, want je hebt toch 26ste pas je nod?

Sorry meiden ik ben vergeten wat er nog meer geschreven is.
Wens jullie hele fijne avond!

Liefs Nathalie

Babeken:

YEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD!!!!
Eindelijk!!! Wat onwijs leuk voor jullie, ik ben echt heel erg blij!!!

Lekker van gaan genieten meis, eindelijk kan het, het is jullie zo gegund!!!

Nou even een update.
Hier gaat alles heel erg goed.
Ik voel me nog steeds toppie, alleen de laatste dagen een beetje moe.
Maar ja dat hoort erbij.
Hopen dat het zo blijft maar ik houd het wel in mijn achterhoofd dat het allemaal nog kan komen. We zullen het zien.
Donderdag ben ik +/- 6 weken.

Nou meiden ik hoop echt dat het voor iedereen hier allemaal goed blijft gaan!!!
En dat de rest ons snel zal volgen.

Tot snel xxx Rachel

Hi Meiden..

Ten eerste ff gefeliciteerd voor rachel en babeken ....Superrrr

Sorry dat ik er zo weinig ben maar ben zo moe nog steeds..
Gistere heel erge pijn in me buik naar de wc   gegaan met moeite wat gedaan zeg maar zat op een gegeven moment zwetend en echt zwetend op de wc me vriend heb me trui uit getrokken werk gewoon helemaal eng ging bijna van me stokkie..

Na een half uur op de wc voorzichtig op de bank gaan liggen en toen ik weer op stond om naar me bed te gaan moest ik weer rennen en weer een tijdje gezeten me vriend weer een bakkie thee gebracht en zit ik dan liep echt leeg..
Heb zoveel pijn gehad was gewoon niet leuk..
Vandaag ook heel de dag een zeurderig gevoel gehad..
Heb toch maar ff de verloskundige gebeld en mag morgen (op me verjaardag!) langskomen hoop zo dat alles goed is met onze kleine..

Vind het wel een leuk verjaardagscadeautje om  het hartje te horen ..

Nou meiden sorry dat ik zo heb zitten klagen maar moest het ff vanme afschrijven..

Laat morgen wel ff weten hoe het gegaan is..

xx syl

Oh en de andere meiden, nog onwijs bedankt voor de felicitaties!!!

xxx

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH BABEKEN VAN HARTE MEID!!!!!!!!
Het is je zoooo gegunt, zat helemaal te juichen hier hahaha

Het lijstje word nu wel wer steeds kortr he, echt goed hoor!
Ik moet nog een week wachten, heb soms steekjes in mn buik, geen bruinigheid meer vandaag, en nathalie dacht ook niet dat dat mn ongi was, dat voelt anders en ziet er ook anders uit, dit was meer bruin slijm, sorry voor de details. Op de een of andere manier heb ik een goed gevoel die niet uit mn hoofd te denken praten valt. mn borsten zijn ook supergevoelig en hard (niet heel bijzonder voor mij dit heb ik ook als ik ongi ga worden) maar af en toe steekt het ook. Wilde het toch ff kwijt omdat mn vriend anders gek van me word als ik steeds vertel wat ik allemaal voel of denk te voelen hahaha.

owwwww ben zo blij voor babeken.....

weltrusten en liefs

OOOOH Babeken!!! Ik hang hier met open mond voor de computer... Ik dacht, 's even bijlezen en word ik daar blij verrast zie ik JAAAAAAAA BABEKEN staan...
Wat super meid!!! Echt fantastisch..
Hartelijk Gefeliciteerd. Het is je zooo gegund..

Nu even verder bijlezen

Hoi Meiden,

Ik lees even vluchtig bij..

Nathalie, pas jij eigenlijk nog in je gewone broeken? ;)
Ik begin er toch wel echt uit te groeien, ik krijg nog van een broek de knoop dicht als ik sta..
Maar als ik zit dan lukt het toch echt al niet meer!!
Wij zijn trouwens volop bezig met de babykamer :) Echt heel leuk om te doen, jullie ook?

Babeken, wat rot dat het nu op je werk even niet zo leuk is en dat je auto ook nog s kapot is..
Maar wat een geweldig ander nieuws van jou :)

Suzy, het moe zijn gaat vast weer over.. Volgens mij hebben we dat allemaal wel gehad :)
Lekker veel uitrusten nu!!

Rachel, ik had je al gefeliciteerd maar doe het gewoon lekker nog een keertje :) Joepie!!!! Proficiat meid..
Volgens mij ligt het heel erg aan je verloskundige hoeveel echo's je krijgt en of ze er nu al eentje doen. Sommigen zijn daar makkelijk in en anderen echt zo van wacht maar even af. Maar ik lees net dat je er met 9 weekjes eentje krijgt.. Dat is wel fijn, nog eventjes wachten (duurt zo lang allemaal he.. hihi)
Ik was in het begin heel misselijk, toen een tijdje niet en daarna weer heel misselijk geworden en ook veel met overgeven enzo..

Busbabe, Ik had dat ook toen ik de ovulatietesten ging gebruiken was ik heel bang dat er gewoon de hele maand geen streepje zou komen en dat ik dan ongi worden zou en niet vruchtbaar was. Is heel normaal dat je daar ook een beetje zenuwen voor krijgt!! Maar het komt vast.. :)

Pien, aah kiespijn dat is minder.. Succes!!
Ik hoop dat je de 22ste twee dikke mooie streepjes hebt, net als rachel en babeken.. :)

Met mij begint het weer wat te gaan, ik voel me eindelijk weer wat beter!!
Ik was heel vroeg wakker vanmorgen, om 5.30 uur al en kon de slaap niet meer bevatten!
Maar ik word sowieso iedere nacht 1 a 2 keer wakker en moet dan naar het toillet. Daarna is het
vaak moeilijk om in slaap te vallen. Nog andere zwangeren met dit kwaaltje??

Meiden die nog afwachten, ik duim voor jullie!!!

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan