24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nodlijstje

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Pien,  23 jaar                                 3e ronde - 1e kindje                  23-11-08
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje                  26-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld   03-08-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!
ohhh, ben zo blij, vanochtend weer getest met  mijn vent en een duidelijke streep, vanmiddag nog even met een digitale test en binnen 1 sec. stond er al : zwanger!!!!!

Ben echt helemaal in de 7de hemel....en mijn vriend is ook helemaal happy!!!
Nu het moeilijkste gedeelte.....het geheim houden.....
Zal moeilijk worden aangezien mijn teamgenoten het gelijk door hebben dat ik niet meer een biertje drink/sigaretje rook  na de training/ wedstrijd.....

Nu naar de verjaardag van mijn broertje, die is 18 geworden....

Fijne Avond iedereen....

xx een hele gelukkige Pien

Hey Pien, en zoals ze dus zeggen een streep = een streep! Gefeliciteerd en geniet ervan hoor!

Busababe, ik duim alvast voor je!

Nathalie, ik moet eerlijk zeggen dat ik me goed voel, ben wel snel moe en voel wel het één en het ander in mijn buik, maar dat is het...
Heb trouwens eens gevraagd aan mijn ma of zij veel last had van misselijkheid en blijkbaar is zij bij geen van de 3 zwangerschappen misselijk geweest. Ik hoop dus stilletjes dat dit bij mij ook zo zal zijn!

We gaan vanavond met een hele bende vrienden lasershooten en vind het eigenlijk wel jammer dat ik zo nog niks kan vertellen... Maar ja, nog even volhouden en dan kunnen we het van de daken schreeuwen!

Groetjes en een toffe zaterdagavond aan iedereen!

Babeken

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH PIEN GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een goed nieuws allemaal zeg deze maand!!!!

Hoe is het nou Pien, heb je het al aan iemand verteld?

En babeken, lijkt me ook leuk als het voor ons zover komt om het te vertellen aan onze ouders :) Kan je het al een beetje beseffen? En jij Pien?

Gister bij vrienden geweest die zwaner zijn, leuk hoor, kamertje gezien en alle verhalen gehoord, echt leuk, maar dan wil ik het zelf ook heel graag. komt wel

Verder weinig nieuws hier, soms beetje krampjes, lijkt op ongi maar soms ook een hele tijd niks raars, moet nog een paar dagen wachten, lijkt wel een eeuwigheid te duren deze keer.

Volgende week maandag 1 december gaan we een weekje weg naar limburg naar landal   met zo'n suptropich zwembad erbij, even lekker weg en relaxen.

Net even wezen wandelen, tis hier helemaal wit en de hond vond het helemaal geweldig, springen en rennen door de sneeuw hahaha, mooi plaatje he...

Fijne witte avond allemaal

Liefs

Hey Busababe, ik denk dat we het pas echt zullen beseffen bij ons eerste bezoekje aan de dokter... Nu weet je wel dat je zwanger bent, maar je ziet het nog niet.
Heb daarnet trouwens gebeld met de VK en mijn eerste afspraak is een feit: 19 december 2008. We moeten nu wel nog een kleine 4 weken geduld hebben.
We kunnen dus beginnen aftellen!

Dikke duim voor je meid!

Groetjes

Nodlijstje

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje                  26-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld   03-08-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur
Babeken
19-12-08       controle afspraak om ????uur (weet het uur pas op 18/12)

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Pien, heb jou toegevoegd bij de zwangeren hé, jij stond nog steeds op het wachtbankje blijkbaar!

Groetjes

Pien & Mannetje GEFELICITEERD met jullie ZWANGERSCHAP
Echt super. Heb je je mannetje nog opgebiecht dat je al eerder had getest, hihih?

Busababe ik duim voor je meis. Hopelijk deze week geen rd-tjes!

Babeken ik vind het nog steeds helemaal super dat jij nu ook zwanger bent. Na zoveel rondes, het is je echt gegund. Had je je afspraak bij vk ook op het lijstje gezet? Ik ben ff vergeten te kijken.

Hier wat meer tijd, omdat ik nu minder revalidatie heb. Tis heel verhaal wat ik jullie zal besparen. Maar het werkt allemaal averechts, om eerlijk te zijn. Nu is het alleen mijn ''nieuwe'' leventje indelen. Want steeds heel druk met afsprakan en revalideren en dat valt nu een beetje weg. En dan? Genieten van mijn zwangerschap, dat is 1 ding wat zeker is. Maar 's morgens om 8.30 uur op de bank zitten en tegen een plant aan zitten prate is ook niet echt wat hè, dag in dag uit. Dus ben eigenlijk op zoek naar iets wat ik gezien mijn beperkingen kan doen in mijn nieuwe vrije tijd.

Het weekend zitten neuzen op markplaats en heb hele mooie box gezien en leuke complete badset van bebe jou. Er staat genoeg troep op markplaats maar als je goed zoek vind je hele mooie goed uitziende dingen. Zo hebben we onze complete kinderwagen, buggy & maxi cosi daar weg enzo. En gisteren dus de box gehaald, die er erg mooi en stevig uit ziet met handige stevige wielen. En had op de badset voor de gein €25,- geboden, das echt spot goedkoop voor alles bij elkaar. Dacht gaat ze vast niet mee akkoord, maar wel dus, hihih. Incl. chocolade letters voor de kids. Dus wij helemaal blij en de kinders ook, had ook nog chocolade centjes gekocht. Ben helemaal blij met onze nieuwe spulletjes voor Uk.

Zo dat is voor de verandering een keer een heel lang verhaal van mij, hihih.

Wens jullie hele fijne week! Vanavond of anders snel kom ik wel ff langs om te vertellen hoe het bij de vk was. Dan hebben jullie ondertussen de kans om te vertellen hoe het met jullie allemaal gaat????

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan