24 jaar en moederwens... DEEL 2

Heb deze morgen nog eens getest (met een andere test) en die was (gelukkig) ook positief... Ben echt superblij maar anderzijds nog vol ongeloof.
Ik denk dat we dit weekend meteen mijn ouders op de hoogte breng, dan kunnen zij ons alvast op weg helpen. Ze hebben er tenslotte 3 gezond en wel grootgebracht.

Vandaag werken, maar denk dat 't een lastige dag zal worden, kan echt aan niks anders denken!

Aan alle andere die ook moeten werken: werk ze en aan de mensen die niet moeten werken geniet van de dag!

BIG HUG

Babeken

Babeken......GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!!!!!!

Ben echt zo blij voor je....als die maanden steeds teleurstelling en dan nu opeens 2 strepen....echt helemaal geweldig!!!!!!!
Ga er lekker van genieten, je verdient het!!!!!!

Amai, het blijft hier rustig... Alle dames zijn uitgeteld zeker?

Wij zijn gisteren nog naar mijn ouders gegaan om ons nieuws aan te kondigen! Ze vonden het natuurlijk super! Ben blij dat ik ze al op de hoogte heb gebracht want nu kan ik er tenminste ergens over praten...

Heb trouwens ondertussen eens op de site van predictor gekeken en ik zou uitgerekend zijn op 3 aug 08...

Nu ja, genoeg over mezelf. Hoe is het met alle andere meiden?

Groetjes

Babeken

PS: bedankt trouwens voor al jullie steun en felicitaties! Ben blij dat jullie er voor me zijn!

Nodlijstje

Pien,  23 jaar                                 3e ronde - 1e kindje                  23-11-08

Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje                  26-11-08

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje             03-12-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Petra, 26 jaar                               4e ronde - 1e kindje               10-11-08
Ramona, 24 jaar                      6e ronde - 1e kindje                 10-11-08    

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Babeken, 25 jaar                   12e ronde - 1e kindje            uitgeteld   03-08-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
24-11-08        controle afspraak om 15.50 uur
Suzy
24-11-08       controle afspraak om 20.00 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nathalie
15-12-08        20 weken  echo om  16.00

Hey Meiden,

Ben een beetje stom geweest!!!!!!
Mijn vriend en ik zouden morgenochtend samen gaan testen en ik had natuurlijk belooft het niet eerder te doen.....

Tuurlijk kon ik het vanochtend niet laten en tot mijn grote verbazing kwam er een heel licht streepje te voorschijn.....!!!!!!!!!

Baal echt dat ik het vandaag alleen heb gedaan!!!!!
Maar goed, morgen nog een keer samen met mijn vriend testen en hopen op weer een mooie positieve streep......!!!!!

En mijn vriend is nu aant werk en gaat vanuit zijn werk gelijk stappen en eten in Amsterdam dus zie hem ook pas morgenochtend.......

Maar goed, ik wou jullie even mijn stomme actie vertellen...

xx

Pien, zal ik je al stilletjes feliciteren? Ik duim alvast voor je dat het morgen een duidelijke streep is hoor!

Aan allen: geniet van het weekend!

Groetjes
Babeken

En Pien???? Vanmorgen ook weer een streep???

Ik moet nog even wachten tot donderdag, maar zo sterk als ik dacht dat het wel eens raak zou kunnen zijn zo sterk twijfel ik daar nu weer aan hahaha lekkere muts ben ik he... gewoon afwachten is het magische woord.

Vanavond eerst bij mn ouders eten en daarna gaan we naar vrienden, ze zijn ook zwanger, dus kan weer even wegzwijmelen dan. Het hele schattige slofjes gekocht voor ze, mn vriend zei al je blijft kopen voor iedereen, ja het word ook wel tijd dat we dat allemaal voor onszelf kunnen gaan kopen...

fijn weekend allemaal

Liefs

Hi Meiden, ben ik ook weer ffies. Heb deze week niet echt veel puf gehad voor het forum. Maar nu ben ik er weer ffies. Dus alles weer ff bij gelezen. Babeken wat ontzettend fijn dat je het grote nieuws hebt kunnen delen met je ouders, hoe voel je je?

Nancy ik pas al een hele tijd mijn broeken niet meer meis, hihi. Dat ging best snel bij mij eigenlijk. Ik pas nog 1 eigen broek en die pas ik nog steeds. Die was vroeger veelll te groot namelijk. Heb nu gewoon wat grotere broeken aan, werkt allemaal nog prima en heb een positie rok.

Rachel wat naar dat je zo raar voelde op de wc, heb ik ook wel eens gehad idd. Rustig aan doen en niet teveel persen. Uiteindelijk gaat het beter meis. Misschien moet je ff voeding en drinken nemen die goed is voor je ontlasting

Pien en en en hoe was vandaag de test meis. Je weet wat ze zeggen hè een streep is een streep.

Busababe jij donderdag positief testen meis? Ik duim voor je!

Hebben we al iets van Ramona & Petra gehoord. Petra is echt al hele tijd niet geweest. Zou haar opa overleden zijn?

Hier de laatste dagen wat last van mijn buik, denk banden pijn is gedurende de hele dag aanwezig eigenlijk, soms best wel pijnlijk. Onze kat wil ook steeds op mijn buik liggen. Moet ik nu ff niet hebben.

Fijn weekend allemaal! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan