24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nathalie, yep hep mn eerste afspraak aan het lijstje toegevoegd!
Had vandaag een dagje vrij en ben gaan eten met mijn ouders en mijn grootmoeder. Kon natuurlijk niet verzwijgen dat ik zwanger was. Mijn grootmoeder was echt dolblij om overgrootmoeder te worden!

Je kan idd heel véél toffe dingen tweedehands vinden hé, en uiteindelijk voor de tijd dat je het maar nodig hebt! Wij beginnen eigenlijk ook al naar vanalles uit te kijken...

Vanavond heb ik nog een babybezoekje gepland bij een collega, dus het zal tot morgen zijn denk ik!

Groetjes

Dag Meiden,

Pien van harte Gefeliciteerd!!! Had je je man nog verteld dat je stiekem al een beetje wist dat jullie zwanger zijn of heb je dat nog voor je gehouden..? Geniet er lekker van meid!!

Babeken, gelukkig voel je je goed. Ik ging er eerlijk gezegd ook vanuit dat ik niet misselijk zou gaan worden omdat mijn moeder nooit misselijk geweest was. Maar ik heb er toch   behoorlijk veel last van gehad.. :S Hopelijk krijg je dat niet nog!!

We hebben inderdaad al heel lang niets van Petra gehoord.. Hoe is het met je meid??

Nathalie, wij kijken ook voor babyspul op marktplaats. We hebben er het kinderkamertje op gevonden en ook de box. De kinderwagen hebben we nieuw gekocht omdat die heel lastig te vinden was. Mijn man is 2m07 en er zijn maar twee modellen waar hij goed achter kon lopen. Toen dat model dus in de aanbieding was omdat de collectie van 2008 er weer uit gaat hebben we die dus maar vlug gekocht :)

Hier gaat het iets minder, ik heb wat stribbelingen met mijn broer (die ik ook haast nooit zie omdat hij in duitsland woont).
Ik ben wel een beetje bang dat ik binnenkort geen werk meer heb want het gezin waar ik nu ben ik volop aan het zoeken naar een andere oppas.
En tussen mij en mijn mannetje loopt het ook allemaal even niet zo lekker. We hebben wat stress om zijn baan en de toekomst etc.
Dus even een hoop stress op een hoopje voor mij en ben ook weer een beetje bang dat dat niet helemaal goed is voor de baby, dus ik probeer het allemaal maar steeds van me af te zetten!
Verder gaat ie goed, mijn buik begint echt al aardig te groeien, ik lag gisteren bij mijn ouders op de bank en toen maakte mijn vader ook een opmerking van: 'Nancy, je krijgt echt een dik buikje'.. Was wel grappig :)

Liefs en xx
Nancy

Hi Meiden, hier was ik ff weer om te vertellen hoe het bij de vk was gisteren. Ben er maar ff kort, want moet zo mijn broertje helpen met de vouwgordijnen in zijn nieuwe huisje. Even instructies geven en dan kan ik weer lekker naar huis, want volgens mij ben ik vandaag niet heel fit.

Bij de vk ging alles goed. Ik ben 0 kg aangekomen, dus helemaal trots. Na 17 weekjes zwanger maar 1 kg gegroeid dus dat gaat de goede kant op. Mijn bloeddruk was ook goed met 137 over 80 en heb het hartje weer mogen horen, wat toch wel het mooiste moment blijft!! Dus ging weer met een voldaan en tevreden gevoel naar huis.

Vanavond krijg ik bezoek van een vriendin, maar ik kom snel weer ff bij lezen en reageren. Sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs Nathalie

Oei Nancy, idd proberen om het zo veel mogelijk van je af te zetten! Al is dat niet makkelijk... Beter niet te veel stress voor de baby hé. Kop op meid, alles komt wel goed!

Nathalie, super dat alles zo goed gaat hé! Ik ben stiekem ook al aant aftellen naar de 19e hoor.

Groetjes

Zo heb ons weer even van de 2e pagina afgehaald, dat kan niet hoor LOL

Nancy, rustig aan hoor, laat je niet gek maken!

Nathalie, fijn dat alles goed is met je kleine uk.

Babeken, hoe voel je je inmiddels?

Hier nog niks te bekennen, zag trouwens ook dat mn nod op vandaag staat in de lijst maar dat is morgen haha, wel heb ik vaak een dag van tevoren al heel licht bloedverlies maar nu nog niet:) het rommelt wel in mn buik en soms beetje krampen maar die trekken ook weer weg. Ga morgenochtend testen en laat het jullie dan weten. Vind het best wel spannend nu.

fijne avond allemaal

Hey Meiden,

Hier ook even een ego berichtje van mij.....

Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!!Ben helemaal blij en gelukkig!!!
Ga vrijdag naar de verloskundige bellen dus laat jullie dan weten wanneer ik de eerste echo heb...

Hier wisselt goed en slecht nieuws zich   af...
Mijn schoonvader ligt heel slecht...hij is nu thuis om te sterven en we denken dat het dit weekend al kan gaan gebeuren....
Dus daarom erg druk met werk en mijn schoonmoeder helpen...
We hebben het de familie nog niet vertelt...alleen mijn beste vriendin en haar vriend(en dat is weer de beste vriend van mijn vriend} dat ik zwanger ben ...
We hopen dat mijn schoonvader nog een helder momentje krijgt zodat we het kunnen vertellen maar ga er eigenlijk niet vanuit...

Ik ga snel bijlezen als ik wat meer tij heb...
Ga nu slapen want ben kapot!!!

xxx

yeah!!!! wat een leuk nieuws allemaal babeken en pien gefeliciteerd!! ben super blij voor jullie het is jullie echt gegund!! het gaat goed met ons lijstje!!!!
hoe is het met jullie allemaal???

nancy heel veel sterkte meid maar doe rustig aan hoor !!!

hier alles goed maandag bij vk hartje weer gehoord.
buik begint aardig te groeien.
ben gelukkig niet misselijk meer dus voel me eigenlijk wel toppie.

ik kijk ook op marktplaats voor kinderkamer en kinderwagen maar heb iets in mijn hoofd voor kinderkamer en ben het nog niet tegen gekomen op marktplaats en als het erbij staat is dat voor een prijs dat ik net zo goed een nieuwe kan halen.
we gaan zo ff bij gardo kijken in amersfoort schijnt een relatief goedkope zaak te zijn. als ik weet welke kinderwagen we willen is het wat makkelijker zoeken op marktplaats of wie weet is hij een keer ergens in de aanbieding.

ben echt benieuwd hoe het met jullie is maar loop zo ver achter dat het wel heel veel werk is om alles bij te lezen.

liefs suzy

hallo allemaal,

Hier dan ook even een ego berichtje van mij.

WE ZIJN ZWANGER!!!!!

vanmorgen getest en een hele duidelijke streep, ben zo blij,
maar tis ook nog erg onwerkelijk.
Vandaag met mn zusje wezen shoppen bij de babydump voor haar,
heb me ingehouden en niks gekocht. Zusje weet het al, ouders gaan we het dit weekend vertellen.

Liefs

Terug
Bovenaan