24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nathalie, hoe is jou 20 weken echo gegaan?? Weet je ook wat het wordt?

Anouk, natuurlijk kennen we je nog en fijn dat je nog iets horen laat!! Gelukkig dat alles goed gaat met de kleine, echt fantastisch om te horen!

Verder meiden, heel veel sterkte met de moeheid :)

Ik kom snel weer kletsen hoor, maandag zal ik even laten horen hoe het was.

Ik denk aan jullie!!

Liefs,
Nancy

Hallo,

Pfff ben echt al heel lang niet geweest.  In die korte tijd ook heel veel gebeurd. Om het kort te houden het ging om vuurwerk van mijn vriend hier wilde de politie verder onderzoek naar doen dus werden we beide vast gezet. Ik heb 2 dagen vast gezeten. Mijn vriend 2 weken. Dus ik had al schrik dat hij niet bij de echo kon zijn.... Alles is gelukkig goed gekomen. Maar goed zo te lezen gaat het met bijna iedereen goed hier. Met mij wel ik heb niet veel te klagen. Ik ben wel wat misselijk is eigenlijk bijna de hele dag heel licht op de achtergrond aanwezig dus veel last heb ik er niet van. En 's avonds heb ik een erg vol gevoel in mijn buik.
Vandaag de eerste echo gehad. Alles was prima! Het kindje was nu 1,25 cm. En ik zou nu 7w 3 dgn zwanger zijn volgens de meting maar volgens de laatste menstruatie 7w 5 dgn dus dat houden ze dan ook aan. Hebben het hartje al horen kloppen is wel heel raar mooi ook ontzettend mooi!!  De volgende echo heb ik 27-01 om 19.00 dus dat is wel weer een tijdje wachten.

Mijn ouders en nog een paar mensen weten het inmiddels al en de reacties zijn super leuk!! Heb zelfs al een rompertje/sokjes en een vestje gekregen. Iedereen zegt is wel snel maar ook zoooo leuk....haha

Veel liefs x

Woehoe! Het werkt weer...

Bij deze Prettige feestdagen voor iedereen en een spetterend 2009!

Groetjes

Babeken

Sandra jeetje dat is ook wat maar gelukkig is het goed afgelopen.

babeken meis hoe is het met je? Heb wel aan je gedacht hoor, maar forum deed het niet, hoop dat 2009 alsnog een mooi jaar voor je mag worden.

Hoe is het met de anderen? Weten we al iets na de 20 weken echo jongens meisjes???

Hier is alles goed, ben wel erg moe en ben ook best misselijk geweest, moet zeggen dat ik dat nu redelijk onder controle heb zolang ik maar op tijd rust en eet.

Ik ben afgelopen maandag bij de vk geweest voor een intake en 12 januari hebben we onze echo, dan ben ik ruim 10 weken.

En ik heb nog meer nieuws:) op kerstavond ben ik ten huwelijk gevraagd, 20 mei gaan we trouwen:) Dus 2009 word ons jaar!

Hele fijne en gezellige jaawisseling voor iedereen en tot volgend jaar dan maar he:)

Liefs

Hoi Busababe, eerst en vooral gefeliciteerd met de verloving!
Met mij gaat het wel redelijk, nog de laatste beetjes aan het recuperen van de operatie en mentaal  probeer ik me wel sterk te houden. Al moet ik eerlijk toegeven dat het me soms nog zwaar valt...
Nu ja, ik hoop gewoon dat het snel terug lukt (en dan goed!) zodat ik dit alles wat meer kan vergeten.

Aan iedereen: vier goed deze avond en tot later! Alvast een goed 2009!!!!!

Groetjes

Babeken

Hehe kunnen we eindelijk weer op het forum. Babeken heb aan je gedacht hoor meis. Jeetje niet niks allemaal. Hoop dat 2009 echt een heel bijzonder jaar voor je mag worden en voor ons allemaal natuurlijk.

Busababe gefeliciteerd met je verloving meis, wat stoer. 20 mei zijn mijn vriend & ik 4 jaar samen.

Sandra jeetje dat is schrikken zeg, 2 dagen vast zitten en je vriend zelfs 2 weken, brrr. Fijn dat hij toch mee kon naar de echo.

Nancy gaat het weer een beetje meis? Soms kun je het allemaal ff niet meer zien zitten hè en staat het huilen je nader dan het lachen.

Hier ook 20 weken echo gehad idd. En is gelukkig allemaal goed gegaan. Ik twijfelde heel erg of ik het nou wel of niet wilde weten. Mijn vriend liet aan mij de keuze. En ik besloot het te laten opschrijven, voor als ik spijt zou krijgen. We waren het ziekenhuis nog niet uit of mijn vriend had een deel van het kaartje al open, haha. Hoezo, hij was toch wel heelll nieuwsgierig, haha. Ik ben heel erg blij dat met onze kleine alles goed gaat en goed gegroeid was. Morgen alweer 23 weken zwanger, tijd gaat echt snel.

Meiden ik vind het forum niet meer zo leuk om eerlijk te zijn. Om de haverklap ligt ie eruit en heb ook weinig energie om actief mee te kletsen. Maar ben toch wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat enzo. Dus is beetje dubbel. Misschien kunnen we mail uitwisselen ofzo?

Liefs Nathalie

Dank julie wel, vind het heel spannend hoor:)

Nathalie, snap wat je bedoelt, lees ook wel maar echt reageren daar heb ik dan de puf niet voor. En dat daarnaast het forum er steeds uitligt helpt ook niet echt he.

Kunnen we dit niet via hyves voortzetten, we kunnen er een gesloten hyve van maken zodat anderen niet mee kunnen lezen...

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.

Blijf namelijk altijd benieuwd hoe het met jullie gaat.

Liefs

Joehoe!! Hij doet het eindelijk weer...

Hoe is het met iedereen??

Sandra, jeetje twee dagen vast gezeten. Wat akelig! Gelukkig is alles nog goed gekomen!!

Busbabe, Gefeliciteerd met je aankomend huwelijk!! Een heelijke periode dat allemaal regelen :) Ik ben zelf op 16 mei getrouwd en dat was echt een heerlijke dag!!

Nathalie, gelukkig dat alles goed is met de kleine bij de 20-weken echo.. \Was je vriend toch wel heel nieuwsgierig ernaar :)
Wij weten inderdaad ook wat het wordt, ik vind dat toch zoveel leuker met alles kopen etc ook :)

Ik had nog aan je gedacht babeken, gelukkig dat het nu iets "beter" met je gaat..
Dat rot-forum ook he!! Dat via mail of hyves is misschien zo'n slecht idee nog niet!

Onze tweede 20 weken echo ging beter. Onze uk lag nog steeds erg onhandig en blijkbaar is dit ook een beetje de voorkeursligging want ik voel telkens de voetjes ook op die plek schoppen als waar ze met de echo ook steeds lagen..
Het kindje heeft inderdaad maar twee navelstrengvaten maar verder is alles in orde en we hoeven ons dus geen zorgen te maken! Sindsdien ben ik wel heel erg opgelucht!! We hebben ook best al veel voor de kleine gekocht en sinds ik weet wat het wordt kan ik het helemaal niet laten om vanalles mee te nemen!! hiihi...

Hoe gaat het met de andere meiden???

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan