24 jaar en moederwens... DEEL 2

Wil hier toch ook nog even reageren hoor, vind het zo erg voor jullie.
word nu zelf ook wel beetje van mn roze wolk afgehaald.

heel veel sterktede komende tijd, leef echt met jullie mee, en heb je zin om ff te kletsen dan zijn we er voor je.

heel veel liefs

Neeeee babeken, ohhh wat erg voor jullie meis. Zit hier bijna met traantjes in mijn ogen. Grrrr zolang bezig en dan eindelijk zwanger mogen zijn en nu dit. Brrr krijg er koude rillingen van. Meis heelll veel sterkte. Als je wilt kletsen weet je ons te vinden. Het forum doet de laatste dagen raar dus kon niet reageren.

Ik hou het dan ook maar kort na dit berichtje. Onze 20 weken echo was gelukkig helemaal goed. Nu besef ik weer des te meer hoe gelukkig wij ons mogen prijzen dat ondanks alle tegenslagen in ons leventje alles goed mag gaan met onze kleine uk.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs Nathalie

Nodlijstje

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Moedervan1,  23 jaar           2e ronde - 2e kindje          uitgeteld 18-05-09

Sylvana, 24 jaar                        23e ronde - 1e kindje        uitgeteld 29-05-09

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje            uitgeteld 31-05-09
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje          uitgeteld ??-06-09
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje            uitgeteld ??-0?-09

85Babe85, 23 jaar                   2e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-07-09
Pien, 23 jaar                                   3e ronde - 1e kindje             uitgeteld ??-??-09
Busababe, 28 jaar                 5e ronde - 1e kindje              uitgeteld 06-08-09

Sandra, 24 jaar                         3e ronde -   1e kindje            uitgelteld ??-??-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nathalie
22-12-08        controle afspraak om

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy
17-12-08        20 weken echo

Nancy vandaag 20 weken echo? Hoe is het gegaan meis, vertel vertel
We kunnen wel positief nieuws gebruiken hier nu

Wou jullie nog even laten weten dat het blijkbaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ik moet dus vrijdag naar het ziekenhuis om het te laten wegnemen.
Ik hoop dus dat het snel vrijdag is, zodat ik dit alles achter me kan laten...

Bedankt voor jullie steun!

Groetjes
Babeken

Hoi dames,

allemaal gaan kerstshoppen zeker?
Ik ben net thuis van het ziekenhuis, dus shoppen zit er hier niet in... helaas.
Operatie is goed verlopen en daar ben ik al blij om, nu nog herstellen en dan kunnen we dit hoofdstuk afsluiten.

Hoe gaat het met jullie?

Alvast een prettige kerst!

Groetjes

Babeken

Hoi Meiden,

Ik heb nog niets nagelezen.. Even kijken of ik dat zo nog red maar ik had zoveel aan de kop de laatste tijd en ik kan er niet zoveel bij hebben, dus vandaar dat ik er zo weinig was. :S
En ik ben zo huilerig en chaggerijnig de laatste dagen.. Poeh Poeh
Sorry!!

Afgelopen woensdag hadden we de 20 weken echo.. We konden helaas alleen niet veel zien! Ons kindje lag heel slecht en ze kreeg het hoofdje niet in beeld en de hartkamertjes niet..
Ze zei wel van hier zijn de voetjes en hier zijn de handjes maar.. Ik moet zeggen dat het heel heel moeilijk te zien was!
We hebben wel even kunnen spieken naar wat het wordt want het deed de beentjes eventjes uit elkaar!
De navelstreng had maar 2 vaten ipv 3 en dit schijnt vaker voor te komen, dus komende maandag moeten we terug voor nog een echo in een ander ziekenhuis waar ze betere aparatuur hebben en een arts het onderzoek doet.
Op zich niet meteen iets om je zorgen over te maken maar ik had toch zo graag gehoord dat alles in orde was dus was een klein beetje een domper!

Ik ga even proberen zoveel mogelijk te lezen van jullie en dan nog wat te reageren maar ik moet me gaan aankleden want er komt zo ook nog bezoek hierzo.

Liefs,
Nancy

Jeetje Babeken.. Meid wat erg!!! Ik zit hier echt te vloeken nu ik het lees,
Ik wens je heel veel sterkte!! Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet...

Terug
Bovenaan