35+ en zwanger worden van de 1e

Voor de nieuwe dames welkom! Silvia fijn dat alles goed is en leuk een jongen ( ik heb er ook al twee ;)

Ik heb inmiddels na 33 dagen mijn menstruatie. Fijn dat alles dus werkt. Op naar de tweede ronde.

Enne Suus, ik volg de boeken van de Green Happiness maar niet 1 op 1. Gebruik de recepten en pas het naar mijn eigen inzichten toe. Inmiddels genoeg over voeding gelezen en geleerd de afgelopen jaren. Echter ben wel een beetje klaar met het gezeur over de Green Happiness want ook de inzichten van het voedingscentrum ben ik het niet mee eens, op alles is wel iets aan te merken..... Inderdaad zelf blijven nadenken!

Succes allemaal weer!
 
Hallo allemaal,

Leuk om een clubje tegen te komen van meiden die allemaal boven de 35 jaar zijn. Ik zelf ben 37 en mijn vriend is 31. We zijn (nog) niet bewust bezig met zwanger worden maar nemen ook geen voorzorgsmaatregelen. Als het komt dan komt het zeg maar :)

In 2008 heb ik al eens een miskraam gehad met mijn toenmalige vriend.

Komende week rond 10 oktober zou mijn nod moeten zijn. Ben erg benieuwd. Ik reken maar nergens op maar het kriebelt toch best behoorlijk haha..

Voor iedereen die hier zwanger is: Gefeliciteerd en geniet ervan!

Voor iedereen die (nog)niet zwanger is: Succes en hopelijk snel een mooie zwangerschap!

Groetjes Anne
 
<p style="text-align: left;">Hallo manon 77</p>
<p style="text-align: left;">proficiat met je zwangerschap ik ben echt blij voor je!</p>
<p style="text-align: left;">bij mij was helaas geen innestelingsbloeding maar mijn nod nu ben ik gestart met mijn 2 de poging iui hopelijk lukt het wel dit keer</p>
<p style="text-align: left;">sucses voor iedereen die zwanger wilt worden ik duim voor iedereen</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
 
Jammer, mama-34! Had goede hoop voor je. We duimen dat de tweede poging iui wel gaat helpen.

Rare vraag voor jullie, maar ik kom die afkorting zovaak tegen en ik heb geen idee wat het betekent: nod. Ik begrijp dat je dan gaat menstrueren, maar waar staat nod voor?

Merk nu wel dat mijn lichaam de tol betaald voor de zwangerschap. En dan ben ik nog 'maar' 29 weken. Op dit soort momenten vraag ik mij af of dat pech is of het toch een beetje aan de leeftijd (39jr) ligt.
 
Hoi Manon,

NOD is je Niet Ongesteldheids Dag, de dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden maar hoopt dat je het niet bent.

Mag ik vragen wat je klachten zijn? Heb je veel bandenpijn of harde buiken? Probeer als het kan wat rustiger aan te gaan doen. Als je last van je bekken hebt ga dan eens langs bij een bekkentherapeut. Als je bekkeninstabiliteit hebt kan je er het beste zo snel mogelijk bij zijn.

Luister in ieder geval goed naar je lichaam, zwanger zijn is niet niks!

Veel sterkte en geniet van je laatste 10 weken, het gaat zo snel!!

Groetjes, M
 
Nu we het toch over nod hebben: wat is die van jullie? Mijne de 23ste! Toch elke keer weer spannend!

Hoe gaat het met jullie? Nog nieuws?

We zijn weer terug geweest in het ziekenhuis. Eind november pas weer verder met testen etc. Afwachten dus maar.
 
Uitgaande van de lengte van mijn vorige cyclus is mijn NOD: 2 november.

Zit nu zo'n beetje in mijn vruchtbare periode, dus we zijn gezellig aan het klussen om de dag.

Succes allemaal!!!
 
Mijn NOD is de 19e. Gaat al opschieten, al ga ik nergens vanuit. Bij jullie duurt het nog wat langer, maar voelen jullie iets?

Heb deze maand ook geen idee wanneer mijn eisprong is geweest, zowel de ovulatietesten als het temperaturen was onduidelijk. Ik had voor mijn vriend ook pillen van Orthica (Multi 4 men) besteld, maar die werkten averechts toen hij ze consequent ging innemen. Dus daar is hij gelijk maar weer mee gestopt, voordat we straks aan de blauwe pillen moeten hahaha...

Mama Lb, succes! Klus ze ;-)
 
Terug
Bovenaan