35+ en zwanger worden van de 1e

Spannend, de 19e is al snel! Nee voel niets. Ik heb mezelf al zoveel keer wijsgemaakt dat ik wat voelde, dachtvdat ik nu echt zwanger was. Misselijk of moe vooral. Maar tot nu toe nog niet zo gebleken. Ik wacht het rustig af ;)

Ik duim voor jullie dames!  En veel plezier met klussen, mama-lb!
 
Vandaag een positieve ovulatietest. Vorige maand kreeg ik hem niet in beeld.  Nu wel.

Door klussen maar en dan heel hard duimen.

Nu vooral niet erg fit..... Beetje grieperig.....
 
Hoi dames ik lees hier allemaal positief berichten 19 de is al morgen ik hoop dat je zwanger bent!

ik moet wachten tot 24 oktober dan testen dit keer was het met hormonen dus twee follikkels en ik heb gevraag voor iets voor de innesteling te bevorderen arts zij naar mij dat mijn kans nu 30% is dus afwachten nog een klein week

geoetjes iedereen ik duim voor jullie iedereen!
 
Spannend mama-34! Duim ook voor jou! Ik denk niet dat ik zwanger ben. Volgende ronde wellicht. Eind november terug naar ziekenhuis voor testen etc. Hopelijk weten we in december meer. Ben ook bij een medium geweest om niet alleen fysiek te weten hoe of wat maar ook spiritueel mezelf klaar te maken voor een zwangerschap. Heeft een hoop oude rommel losgemaakt en opgeruimd. Voel me lichter nu in iedee geval. In het kader: baat het niet dan schaadt het niet. En verder met lichamelijk zo sterk mogelijk worden.

Weer 2 mensen zwanger in mijn omgeving. Vind dat geweldig voor ze natuurlijk! Al vind ik het ook lastig. Hoe gaan jullie daar mee om?
 
Johanna82 je moed niet opgeven hoe lang ben je bezig om zwanger te worden?

ik vind het zwaar dat het niet wilt lukken maar mijn man troost mij heel goed hoj zegt het gaat lukken blijf positief zegt hij dus jij ook blijf positief!
 
Vanmorgen een vroege zwangerschapstest gedaan die je 4 dagen voor je NOD kan doen, maar helaas. Op naar ronde 4...

Ik wil wel acupunctuur proberen. Heb er goede verhalen over gehoord.

Johanna, ik weet heel goed wat je bedoelt. Probeer positief te blijven en vertrouwen te houden dat het bij jullie ook een keer gaat lukken. Niet iedereen is open over miskramen en je weet ook niet altijd wat de voorgeschiedenis is van mensen die nu zwanger zijn. Maar het is heel lastig, dat geef ik toe.

 
Eens. Meestal blijf ik ook positief hoor. Af en toe vind ik het lastig. We zijn nu bij poging 16. Dus ja het duurt al even. Maar ook nog niet superlang ;)

Ja elke maand weer spannend! Ik duim voor jullie! Sanne, jammer! Die test kan ook vals negatief aangeven zo vroeg natuurlijk. Maar snap je teleurstelling

 
Terug
Bovenaan